Dom chráni vás, vy chráňte dom
BRATISLAVA 12. novembra (WBN/PR) – Môj dom, môj hrad. S týmto výrokom sa stotožňujú mnohí z nás. Inklinujeme k vlastníctvu bytu alebo rodinného domu. Má to nielen historické pozadie a … Čítať ďalej
BRATISLAVA 12. novembra (WBN/PR) – Môj dom, môj hrad. S týmto výrokom sa stotožňujú mnohí z nás. Inklinujeme k vlastníctvu bytu alebo rodinného domu. Má to nielen historické pozadie a … Čítať ďalej
BRATISLAVA 12. novembra – Chrípka je akútna, vysoko nákazlivá choroba dýchacích ciest spôsobená chrípkovými vírusmi. Netreba ju podceňovať, lebo u nepripraveného organizmu môže vyvolať závažné zdravotné, niekedy až smrteľné následky. … Čítať ďalej
BRATISLAVA 11. novembra (SITA) – Ministerstvo financií SR predstavilo koncepciu daňových licencií. Je to ďalší krok v boji proti daňovým únikom. V súčasnosti totiž približne 60% právnických osôb neplatí daň … Čítať ďalej
BRATISLAVA 11. novembra – Telekomunikačný operátor Slovanet dnes predstavil novú doplnkovú službu pre svojich internetových zákazníkov s názvom Aktovka. Ide o virtuálne úložisko dát, ktoré bude ponúkané zákazníkom ako doplnková … Čítať ďalej
BRATISLAVA 11. novembra – Podľa posledných dát oficiálneho auditu návštevnosti webov AIMmonitor – IAB Slovakia prevádzkovateľ Azet.sk prekročil magickú hranici 3 milióny reálnych užívateľov (RU) mesačne. Od najbližšej svojej konkurencie … Čítať ďalej
BRATISLAVA 11. novembra – Ako Európska únia prispieva k zamestnaniu mladých ľudí? Je EÚ globálnym hráčom vo svete? To sú hlavné témy Regionálneho diskusného fóra, ktoré sa bude konať v … Čítať ďalej
BRATISLAVA 11. novembra – Pravidelná nedeľná diskusia RTVS O 5 minút 12 na Jednotke dosiahla v uplynulom týždni sledovanosť 285 000 divákov, čo je najvyššia sledovanosť tejto relácie v jesennej … Čítať ďalej
BRATISLAVA 11. novembra (WBN/PR) – Ľudia si ťažko zvykajú na niečo, čo sa líši od toho, čo robili celý život. Je to hlavne preto, že sa musia vzdať niečoho, čo … Čítať ďalej
BRATISLAVA 11. novembra – Spoločnosť OKAY elektrospotrebiče sa rozhodla pri jednej zo svojich billboardových kampaní využiť netradičné fluorescenčné prvky. Kampaň robí v spolupráci so spoločnosťou BigMedia. Ide o prvý projekt … Čítať ďalej
BRATISLAVA 11. novembra – Spoločnosť OKAY elektrospotrebiče sa rozhodla pri jednej zo svojich billboardových kampaní využiť netradičné fluorescenčné prvky. Kampaň robí v spolupráci so spoločnosťou BigMedia. Ide o prvý projekt … Čítať ďalej