Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
2. februára 2018 PR správyPodnikové info od PRservis.skSITA Diskusia()

Sieť predajní Starý otec je novým partnerom Cashback World

BRATISLAVA 2. februára 2018 – Bratislavská sieť predajní so slovenskými potravinami Starý Otec sa stala partnerom nákupného spoločenstva Cashback World. Milovníci poctivých potravín od rýdzo slovenských výrobcov teraz môžu pri nákupe u Starého Otca získať cashback, teda peniaze späť z každého nákupu, ako aj mnoho ďalších výhod.

Sieť predajní Starý otec vznikla v roku v 2012 a odvtedy otvorila 14 obchodov situovaných v rôznych častiach Bratislavy. „V našich predajniach nájdu zákazníci čerstvé produkty vysokej kvality, ktorú sa nám darí udržiavať vďaka vlastnému mäsokombinátu a pekárni, ako aj prísnym kritériám výberu dodávateľov“, uviedol Ján Faltys, spoluzakladateľ spoločnosti Starý otec a.s.

Netradičný koncept predajní Starý otec je postavený na sortimente poctivých a výlučne slovenských potravín z fariem a od malých a stredných výrobcov. V sortimente je momentálne zaradených viac ako 450 produktov a jeho ťažisko tvoria údeniny, čerstvé mäso a mäsové produkty ako šunka či párky, ďalej mliečne výrobky, bryndza, údené korbáče, jogurty, syry a čerstvé pečivo a ďalšie.

Od začiatku februára 2018 môžu zákazníci získavať časť peňazí z každého nákupu aj v predajniach Starý otec. Stačí sa pri pokladni preukázať vernostnou kartou Cashback World alebo rovnomennou aplikáciou v mobile a zákazníkovi sa vráti späť od 1 % zo zaplatenej ceny tovaru.

Členom nákupného spoločenstva Cashback World sa môže stať každý, pričom registrácia aj členstvo sú bezplatné. Podmienkou je mať účet v ktorejkoľvek banke, kam sa posielajú vrátené peniaze z nákupov. „Peniaze sa držiteľovi karty vrátia na účet v banke vždy, keď sa na konte zákazníka nazbiera aspoň 10 eur. Okrem peňazí späť z každého nákupu získavajú členovia nákupného spoločenstva množstvo zliav navyše zbieraním vernostných bodov, tzv. Shopping Points, alebo využívaním exkluzívnych akcií pre členov vernostného programu,” vysvetlil Ľuboš Kravárik, generálny riaditeľ myWorld Slovakia, prevádzkovateľ vernostného programu Cashback World.

Nákupné spoločenstvo Cashback World spolupracuje s viac ako 80 000 obchodnými partnermi a e-shopmi v 47 krajinách sveta, pričom všade platí aj karta vydaná na Slovensku. Okrem potravín tak členovia Cashback World môžu  výhodne nakupovať aj oblečenie, obuv, spotrebný tovar, elektroniku, pohonné hmoty, dovolenky a množstvo ďalších tovarov a služieb.

K téme

Máte doma alergika? Prispôsobte mu domácnosť Túžite po novej záhrade? Poradíme vám, ako na to a za čo najvýhodnejšiu cenu

Témy

Diskusia

Najčítanejšie za 24 hodín

Z kategórie Podnikové info

SITA.sk

© Použitie akýchkoľvek materiálov z tejto stránky je dovolené bez obmedzení.