Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
3. septembra 2012 PR správyFinancie od PRservis.skSITA Diskusia()

OTP Banka Slovensko prináša spotrebné úvery už od 8,5 % p.a.

BRATISLAVA 3. septembra – OTP Banka Slovensko, a.s. pripravila klientom od 3. septembra 2012 atraktívnu kampaňovú ponuku spotrebných úverov s úrokovou sadzbou už od 8,5 % p.a. Kampaň nesie príznačný názov „Úvery spotrebné na veci potrebné“. Súčasťou kampane je aj ponuka úverov na bývanie s výhodnou úrokovou sadzbou už od 4,39 % p.a. Pri oboch typoch úverov klienti neplatia poplatok za poskytnutie úveru.

„Na jeseň prinášame klientom kampaň na rýchle spotrebné úvery s vtipným, ale výstižným názvom “Úvery spotrebné na veci potrebné“. Chceme klientom ukázať, aká je výška dennej splátky pri jednotlivých typoch tovarov v spojení s výhodnou úrokovou sadzbou 8,5 % p.a.. Cieľom kampane je ukázať klientovi, že skutočne nejde o veľké splátky a môže si ich dovoliť prakticky každý. Stačí sa niekedy zamyslieť a neminúť drobné na zbytočnosť, ktorú nepotrebujeme. Zároveň môže klient na pobočke požiadať o konkrétny výpočet dennej splátky pre určité vybrané druhy tovarov. Klient môže získať napríklad najmodernejší IPad už za 1 euro denne, novú krásnu kuchyňu len za 3,5 eura na deň, či nové auto už za 5 eur denne. Okrem výhodných podmienok na spotrebné úvery ponúkame v rámci kampane aj atraktívne úrokové sadzby už od 4,39 % p.a. na úvery na bývanie, ako aj ďalšie zvýhodnené parametre produktov,“ hovorí Jozef Adamkov, člen predstavenstva a zástupca GR.

V rámci kampane pripravila OTP Banka Slovensko, a.s. aj zľavy z balíkov služieb, či výhodné poistenie nehnuteľnosti a domácnosti. Ak si klient zriadi účet s balíkom služieb pri čerpaní úveru, dostane zdarma na 3 mesiace balík služieb BASE alebo 50% zľavu z balíka služieb PLUS, resp. MAX. Expresné vybavenie úveru na počkanie pri spotrebných úveroch a vybavenie do 48 hodín pri úveroch na bývanie je samozrejmosťou. Zákazník dostane aj 30% zľavu na poistenie nehnuteľnosti a domácnosti pri čerpaní úveru na bývanie. TP Banka realizuje kampaň vybranými nástrojmi mediamixu – vysielaním televíznych a rozhlasových spotov, internetových bannerov na vybraných portáloch, ako aj prostredníctvom podlinkových aktivít – plagátmi, letákmi, informáciou na internetovej stránke, EB, na výpisoch účtov, ale aj vizuálmi na bankomatoch a interaktívnej ATM kampane.

PR Servis je komerčný informačný servis určený na publikovanie tlačových správ, informácií, vyhlásení a oznamov určených médiám a verejnosti. Texty sú vysielané v znení, dodanom klientom, bez redakčnej úpravy. Agentúra SITA je distribútorom týchto informácií a za ich obsahovú a štylistickú úroveň nezodpovedá. E-mail: prservis@sita.sk .

ax

K téme

Integrovaná správa Philip Morris International za rok 2022 hovorí aj o transformácii tabakovej spoločnosti na bezdymovú Advokátska kancelária RUŽIČKA AND PARTNERS oslavuje 30 rokov svojho pôsobenia na trhu megatransakciou

Diskusia

Najčítanejšie za 24 hodín

Z kategórie Financie

SITA.sk

© Použitie akýchkoľvek materiálov z tejto stránky je dovolené bez obmedzení.