Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
24. marca 2014 PR správyOstatné od PRservis.skSITA Diskusia()

Televízia TA3 sa ostro ohradzuje voči vyjadreniam p. Rada Baťa

BRATISLAVA 24. marca – Televízia TA3 sa ostro ohradzuje voči medializovaným informáciám, ktoré majú za cieľ vtiahnuť spravodajstvo TA3 do predvolebného boja pred prezidentskými voľbami. Poslednou takouto informáciou bolo údajné skrátenie nedeľňajšej relácie V politike s prezidentskými kandidátmi Robertom Ficom a Andrejom Kiskom. Relácia V politike bola naplánovaná s otvoreným koncom. Obaja kandidáti pred vysielaním relácie požiadali štáb TA3 o skrátenie relácie na 1 hodinu, čo potvrdzuje aj videozáznam, ktorý má televízia k dispozícii.

Pozn.: Televízia TA3 nemala v úmysle vydať toto stanovisko a jej prioritnou snahou bolo, aby pán Baťo po upozornení uviedol na pravú mieru svoje výroky. Televízia TA3 vnútorne nie je stotožnená s týmto riešením, no považuje ho za nevyhnutné, nakoľko po kontakte s PR agentúrou svoj postoj p. Baťo nezmenil.

„Odmietame akékoľvek vtiahnutie televízie TA3 do predvolebného boja o prezidentské kreslo. TA3 vysiela objektívne spravodajstvo, rovnako ako poskytuje v televíznych debatách rovnaký priestor pre kandidátov. Pozorne sledujeme kampaň, ktorá v posledných dňoch vygradovala do neférového boja za účelom manipulácie médií v prospech jedného z kandidátov,“ uviedol generálny riaditeľ televízie TA3 Martin Ilavský.

Rozhodujúci duel prezidentských kandidátov vysielala televízia TA3 v nedeľu o 11:00 hod. v pravidelnej relácii V politike. Ukončenie relácie bolo v réžii časových možností oboch prezidentských kandidátov. Obaja sa pred začiatkom relácie dohodli so štábom televízie na diskusii v rozsahu približne jednej hodiny. Televízia TA3 disponuje záznamom, ktorý túto dohodu potvrdzuje.

V zázname pán Kiska súhlasí so skrátením relácie, nakoľko sa ponáhľa za svojimi deťmi do Prahy. Tento útok považujeme za účelové vťahovanie televízie do predvolebnej prezidentskej kampane a to z jediného dôvodu, že sa televízia dovolila opýtať pána Kisku, kto mu pripravuje jeho prejavy. Keďže jeho odpoveď znela, že pán Baťo a pán Michalič (bývalí spolupracovníci pána Dzurindu, Ivety Radičovej a SDKÚ), chápeme jeho nervozitu.

Navyše pán Baťo takýmto postojom škodí vlastnému kandidátovi, pretože nerozumieme jeho snahe o získanie dlhšieho času na prezentáciu pána Kisku, keď na druhej strane pred piatimi dňami odmietol účasť v oficiálnej prezidentskej diskusii plánovanej na utorok 25. marca o 19:50 hod., ktorá mu bola dnes opakovane ponúknutá. SMS správy o odmietnutí má televízia samozrejme k dispozícii.

Televízia TA3 má naďalej záujem a pánovi Kiskovi bude ponúkať priestor vo svojom vysielaní, ale ohradzuje sa voči takémuto spôsobu komunikácie pána Baťa.

PR Servis je komerčný informačný servis určený na publikovanie tlačových správ, informácií, vyhlásení a oznamov určených médiám a verejnosti. Texty sú vysielané v znení, dodanom klientom, bez redakčnej úpravy. Agentúra SITA je distribútorom týchto informácií a za ich obsahovú a štylistickú úroveň nezodpovedá. E-mail: prservis@sita.sk .

ax

Odporúčané články

UPC zaraďuje tri nové HD stanice a rozširuje ponuku videotéky MyPrime Cirkus Rwanda mieri spolu s tvorcami na turné do slovenských miest

Diskusia

Najčítanejšie za 24 hodín

Z kategórie Ostatné

SITA.sk

© Použitie akýchkoľvek materiálov z tejto stránky je dovolené bez obmedzení.

Zavrieť

Web obsahuje cookies. Prevádzkovateľ webu nezbiera žiadne osobné údaje, ak nie ste registrovaný. Web obsahuje prvky tretích strán. Viac k: Ochrana osobných údajov a cookies