Slovenský maloobchod pomáha rozvoju regiónov
BRATISLAVA 22. mája – Slovenská maloobchodná sieť CBA Slovakia s.r.o. podporuje zamestnanosť, kultúru nakupovania a rozvíja filantropické aktivity v regiónoch, kde sa ľuďom žije o niečo ťažšie. Voči štátu vystupuje ako zodpovedná firma, ktorá zamestnáva na riadny pracovný úväzok 2 500 zamestnancov.
„Naše predajne patria k tým, kde zákazníka predavačka pozná po mene, hoci si chodí denne kupovať len pečivo a noviny,“ hovorí Vladimír Kocúrek, viceprezident CBA Slovakia s.r.o. a pokračuje: „Sú to najmä vzťahy so zákazníkmi, obyvateľmi našej krajiny, ktoré považujeme za prioritu a vďaka ktorým sme dosiahli šieste miesto v rebríčku TOP 10 slovenského maloobchodu za predaj potravín v roku 2012. Dôkazom popularity regionálnych obchodov s vyšším komfortom nakupovania a diskontných predajní je i vyše 80 000 zákazníkov – držiteľov lojalitnej karty a viac ako 170 podnikateľov – členov klubu ŽIVNObonus.“
Slovenský maloobchod môže byť technicky, kvalitnou ponukou a službami na úrovni západných krajín a pritom dlhodobo fungovať zo slovenským kapitálom a so slovenskými dodávateľmi. V. Kocúrek: „Snažíme sa byť tak blízko domácemu zákazníkovi, ako je to len možné. Vytvárame stabilné pracovné miesta v mestách s veľmi vysokou nezamestnanosťou, ako Rimavská Sobota (6 prevádzok, 33,96% evidovaná miera nezamestnanosti podľa ÚPSVaR, apríl 2013), Rožňava (3 prevádzky, 28,95%), Poltár (2 prevádzky, 28,16%), Revúca (1 prevádzka, 33,62%) a Lučenec (11 prevádzok, 23,98%). Z vlastných prostriedkov, bez štátnych subvencií a akejkoľvek štátnej podpory, investujeme do nových predajní, dizajnu a interiéru novo otvorených i redizajnových predajní. Potvrdením kvality nákupného prostredia nášho formátu CENT Supermarket CBA v reálnom prostredí slovenského maloobchodu je i ocenenie Múza Merkúra za tretie miesto v kategórii Branding predajne.“
V regáloch predajní CBA Slovakia nájdu zákazníci najširšiu ponuku výrobkov od slovenských dodávateľov za skutočne priaznivé ceny. Mnohé z nich nesú prestížne logo Značka kvality SK. „Zdá sa nám duplicitné a náklady zvyšujúce informovať o percentuálnom pomere výrobkov podľa krajiny pôvodu na tabuli pri vchode do každej z našich 343 predajní. Sme presvedčení že táto informácia prevažnej väčšine zákazníkov nebude slúžiť, veď napríklad u mnohých výrobkov je uvedená krajina pôvodu EU. Novelu Zákona o potravinách tak ani v tomto bode nepovažujeme za pomoc pre fungovanie slovenského maloobchodu,“ uvádza V. Kocúrek.
PR Servis je komerčný informačný servis určený na publikovanie tlačových správ, informácií, vyhlásení a oznamov určených médiám a verejnosti. Texty sú vysielané v znení, dodanom klientom, bez redakčnej úpravy. Agentúra SITA je distribútorom týchto informácií a za ich obsahovú a štylistickú úroveň nezodpovedá. E-mail: prservis@sita.sk.