Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
22. mája 2013 PR správyFinancie od PRservis.skSITA Diskusia()

Slovenský maloobchod pomáha rozvoju regiónov

BRATISLAVA 22. mája – Slovenská maloobchodná sieť CBA Slovakia s.r.o. podporuje zamestnanosť, kultúru nakupovania a rozvíja filantropické aktivity v regiónoch, kde sa ľuďom žije o niečo ťažšie. Voči štátu vystupuje ako zodpovedná firma, ktorá zamestnáva na riadny pracovný úväzok 2 500 zamestnancov.

„Naše predajne patria k tým, kde zákazníka predavačka pozná po mene, hoci si chodí denne kupovať len pečivo a noviny,“ hovorí Vladimír Kocúrek, viceprezident CBA Slovakia s.r.o. a pokračuje: „Sú to najmä vzťahy so zákazníkmi, obyvateľmi našej krajiny, ktoré považujeme za prioritu a vďaka ktorým sme dosiahli šieste miesto v rebríčku TOP 10 slovenského maloobchodu za predaj potravín v roku 2012. Dôkazom popularity regionálnych obchodov s vyšším komfortom nakupovania a diskontných predajní je i vyše 80 000 zákazníkov – držiteľov lojalitnej karty a viac ako 170 podnikateľov – členov klubu ŽIVNObonus.“

Slovenský maloobchod môže byť technicky, kvalitnou ponukou a službami na úrovni západných krajín a pritom dlhodobo fungovať zo slovenským kapitálom a so slovenskými dodávateľmi. V. Kocúrek: „Snažíme sa byť tak blízko domácemu zákazníkovi, ako je to len možné. Vytvárame stabilné pracovné miesta v mestách s veľmi vysokou nezamestnanosťou, ako Rimavská Sobota (6 prevádzok, 33,96% evidovaná miera nezamestnanosti podľa ÚPSVaR, apríl 2013), Rožňava (3 prevádzky, 28,95%), Poltár (2 prevádzky, 28,16%), Revúca (1 prevádzka, 33,62%) a Lučenec (11 prevádzok, 23,98%). Z vlastných prostriedkov, bez štátnych subvencií a akejkoľvek štátnej podpory, investujeme do nových predajní, dizajnu a interiéru novo otvorených i redizajnových predajní. Potvrdením kvality nákupného prostredia nášho formátu CENT Supermarket CBA v reálnom prostredí slovenského maloobchodu je i ocenenie Múza Merkúra za tretie miesto v kategórii Branding predajne.“

V regáloch predajní CBA Slovakia nájdu zákazníci najširšiu ponuku výrobkov od slovenských dodávateľov za skutočne priaznivé ceny. Mnohé z nich nesú prestížne logo Značka kvality SK. „Zdá sa nám duplicitné a náklady zvyšujúce informovať o percentuálnom pomere výrobkov podľa krajiny pôvodu na tabuli pri vchode do každej z našich 343 predajní. Sme presvedčení že táto informácia prevažnej väčšine zákazníkov nebude slúžiť, veď napríklad u mnohých výrobkov je uvedená krajina pôvodu EU. Novelu Zákona o potravinách tak ani v tomto bode nepovažujeme za pomoc pre fungovanie slovenského maloobchodu,“ uvádza V. Kocúrek.

PR Servis je komerčný informačný servis určený na publikovanie tlačových správ, informácií, vyhlásení a oznamov určených médiám a verejnosti. Texty sú vysielané v znení, dodanom klientom, bez redakčnej úpravy. Agentúra SITA je distribútorom týchto informácií a za ich obsahovú a štylistickú úroveň nezodpovedá. E-mail: prservis@sita.sk.

K téme

Značka Ayvens vstúpila už aj na slovenský trh. Stáva sa najväčším hráčom na trhu udržateľnej mobility Samsung podporuje dvoch nádejných mladých olympionikov zo Slovenska a Česka, skejtbordistu a plavkyňu

Diskusia

Najčítanejšie za 24 hodín

Z kategórie Financie

SITA.sk

© Použitie akýchkoľvek materiálov z tejto stránky je dovolené bez obmedzení.