Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
17. januára 2013 PR správyPodnikové info od PRservis.skSITA Diskusia()

ZlavaDna.sk predala v roku 2012 kupóny za 11,5 milióna euro

BRATISLAVA 17. januára – ZlavaDna.sk, jednotka na trhu kolektívneho nakupovania, predala v roku 2012 zľavové kupóny v hodnote 11,5 milióna euro, čo predstavuje 70% medziročný nárast. Posledný mesiac roku 2012 patril medzi vôbec najúspešnejšie v histórii ZlavaDna.sk. Celkové tržby v decembri vzrástli v porovnaní s rovnakým obdobím minulého roka o 95%. Vďaka silným predajným výsledkom, rastúcemu počtu zákazníkov a vstupu do nových segmentov si ZlavaDna.sk dlhodobo udržiava prvenstvo na poli kolektívneho nakupovania na Slovensku.

Medzi Slovákmi boli aj v roku 2012 najobľúbenejšie kupóny do reštaurácii, ktorých sa predala takmer polovica z celého objemu. December bol naviac špecifický nákupom vianočných darčekov, najviac sa nakupovali zážitkové darčeky, cestovateľské ponuky a rozličné tovary. To, že si množstvo Slovákov necháva nakupovanie na poslednú chvíľu sa potvrdilo aj na ZlavaDna.sk. Priamo počas Štedrého dňa sa nakupovalo v priemere za 60€ , pričom ľudia volili predovšetkým cestovateľské ponuky, ktorých sa predalo viac ako 270 len počas tohto dňa. „Dopyt trhu po zľavách neustále narastá, čo nás núti stále rozširovať svoje pole pôsobenia. Minulý rok nám napríklad do portfólia pribudli rôzni zdravotnícki klienti a banky, tento rok máme ambíciu preraziť v oblasti módy“, hovorí Zdenko Hoschek, konateľ ZlavaDna.sk.

Charakteristickým znakom posledného obdobia je narastajúca dôvera zákazníkov v internetové nakupovanie. Dôkazom je neustále sa zvyšujúca priemerná cena kupónu. Tá bola v decembri na úrovni 30€, čo je 100% nárast oproti rovnakému obdobiu minulého roka. „ZlavaDna.sk je značka, ktorej ľudia dôverujú a preto sa napríklad aj odvážia ísť na miesta, kam by inak nešli. ZlavaDna.sk sa stala garanciou kvality, čo je veľmi dobrý základ na dlhodobú udržateľnosť tohto systému predaja a náš ďalší rast“, uzatvára Zdenko Hoschek.

ZlavaDna.sk je od svojho vzniku v októbri 2010 jednotkou na trhu kolektívneho nakupovania na Slovensku. Dlhodobo si drží prvenstvo v návštevnosti (45.000 unikátnych návštevníkov / deň) počte predaných kupónov za mesiac (60.000 / december), vo veľkosti mailingovej databázy zákazníkov (200.000) a aj v obrate.

Odporúčané články

Medzinárodná sieť autocentier AAA AUTO tento rok predala už 21 000 vozidiel, rast ťahajú inovácie Vízia IKEA v oblasti trvalej udržateľnosti sa napĺňa

Diskusia

Najčítanejšie za 24 hodín

Z kategórie Podnikové info

SITA.sk

© Použitie akýchkoľvek materiálov z tejto stránky je dovolené bez obmedzení.

Zavrieť

Web obsahuje cookies. Prevádzkovateľ webu nezbiera žiadne osobné údaje, ak nie ste registrovaný. Web obsahuje prvky tretích strán. Viac k: Ochrana osobných údajov a cookies