Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
23. februára 2017 PR správyPodnikové info od PRservis.skSITA Diskusia()

UPC zamestná v Bratislave 80 nových ľudí

BRATISLAVA 23. februára 2017 – Spoločnosť UPC, najväčší káblový operátor na Slovensku, zamestná v Bratislave do konca roka 80 nových pracovníkov. Z toho tri štvrtiny na oddelení HelpDesku, a ostatných na finančnom účtovnom oddelení, pričom všetky novo vzniknuté pracovné miesta sú na plný pracovný úväzok s pracoviskom v Bratislave.

Nábor nových zamestnancov súvisí s rozširovaním a skvalitňovaním zákazníckej starostlivosti, v nadväznosti na integráciu prevádzok spoločnosti UPC na Slovensku a v Českej republike, ktorá sa začala v minulom roku. Spoločnosť UPC, ktorá poskytuje svojim zákazníkom viac ako 385 000 televíznych, internetových a telefónnych služieb, v súčasnosti na Slovensku zamestnáva 220 zamestnancov, a ďalších niekoľko desiatok externých spolupracovníkov a dodávateľov. 

„Samozrejmosťou pre záujemcov o prácu v našej spoločnosti je celý rad zamestnaneckých bonusov a možnosť kariérneho rastu. Nových zamestnancov zaškolíme v komunikačných a predajných zručnostiach. Žiadny nováčik sa u nás nemusí báť, že by musel hneď sám začať komunikovať s klientmi. Než si všetky zručnosti osvoja, majú noví kolegovia okrem školení aj podporu skúsených kolegov,“ dodal Peter Hefka, Team Leader Helpdesku. Ako dodal, spoločnosť UPC usiluje o to, aby služby, ktoré ponúka, boli ľahko dostupné, užívateľsky jednoduché a aby sa prístup k zákazníkom opieral o porozumenie ich prianí. Rozšírenie pracovných tímov predstavuje ďalší nevyhnutný a významný krok na tejto ceste.

Nábor nových zamestnancov sa už začal. Všetci noví zamestnanci sú vyberaní a školení tak, aby spĺňali tie najnáročnejšie kritériá, umožňujúce pomoc zákazníkom v pohodlí ich domova. Taktiež, všetci zamestnanci prechádzajú niekoľkotýždňovým odborným kurzom, v ktorom si osvojujú najnovšie poznatky starostlivosti o klientov. Prax ani vzdelania nerozhoduje, záleží predovšetkým na tom, aby boli uchádzači komunikatívni, mali chuť spolupracovať, boli empatickí a v prípade Helpdesku schopní komunikovať po telefóne. Vítame aj mladých ľudí a absolventov, doplnil Peter Hefka. 

V prípade záujmu o prácu v spoločnosti UPC môžu záujemcovia poslať svoj životopis na emailovú adresu kariera@upc.sk 

Odporúčané články

Internet od UPC je tým najlepším pre online hráčov Výsledky UPC v 1. štvrťroku 2018: rastúca zákaznícka základňa a rozšírenie siete

Diskusia

Najčítanejšie za 24 hodín

Z kategórie Podnikové info

SITA.sk

© Použitie akýchkoľvek materiálov z tejto stránky je dovolené bez obmedzení.

Zavrieť

Web obsahuje cookies. Prevádzkovateľ webu nezbiera žiadne osobné údaje, ak nie ste registrovaný. Web obsahuje prvky tretích strán. Viac k: Ochrana osobných údajov a cookies