Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
16. októbra 2013 PR správyPodnikové info od PRservis.skSITA Diskusia()

Tesco Potraviny domov sa rozrastá do ďalších miest a obcí

BRATISLAVA 16. októbra – Donášku tovaru Tesco Potraviny domov bude môcť využiť o takmer 350-tisíc viac obyvateľov ako doteraz. Unikátna služba sa totiž po roku svojej existencie na Slovensku rozširuje o ďalších 90 miest a obcí: „Doteraz mohlo službu v mestách Bratislava, Nitra a Košice a v ich okolí využívať 1,1 milióna ľudí. Od stredy 9. októbra tohto roka sme pre veľký záujem službu rozšírili do ďalších miest ako napríklad Malacky, Trnava, Hlohovec, Leopoldov, Sládkovičovo, Šaľa, Galanta. Pri nakupovaní tak môže ušetriť čas až 1,4 milióna zákazníkom,“ uviedla Katarína Tokárová, E-commerce manažérka TESCO STORES SR, a. s.

Už rok – od októbra minulého roku si zákazníci Tesca na Slovensku môžu pohodlne cez internetovú stránku www.itesco.sk/potravinydomov vytvoriť nákupný zoznam. Tovar im privezú špeciálne upravené Tesco dodávky až k dverám bytu. Za rok fungovania mala webstránka služby takmer milión návštev. „Služba je súčasťou stratégie našej spoločnosti ponúknuť zákazníkom možnosť používať služby Tesca pri každej príležitosti a zároveň byť najmodernejším maloobchodným reťazcom na Slovensku. Za rok fungovania služby sme ju postupne rozšírili okrem Bratislavy a okolia aj do Nitry a Košíc a okolitých miest. Keďže popularita služby rastie, službu rozširujeme o ďalšie lokality,“ doplnila Katarína Tokárová.

Za rok existencie služby vyše 20 špeciálne upravených Tesco dodávok spoločne najazdilo za zákazníkmi viac ako 520-tisíc kilometrov. Na porovnanie, približne rovnaký počet kilometrov by tachometer auta ukazoval, ak by vozidlo tisíckrát prešlo z Bratislavy do Sniny. Počas týchto ciest Tesco dodávky rozviezli takmer 190-tisíc litrov mlieka, 450-tisíc litrov nealkoholických nápojov či takmer 25 ton zemiakov.

Najväčší záujem o službu je v zimnom období a počas sviatkov. Typickými zákazníkmi donáškovej služby sú ženy vo veku 35 až 54 rokov, mamičky na materskej dovolenke, rodiny s deťmi a zaneprázdnení manažéri. Výnimkou nie sú ani dôchodcovia, ktorým službu objednajú ich dospelé deti. „Najobľúbenejším dňom dovozu tovaru je piatok a sobota doobeda a najviac objednávaným tovarom sú nealkoholické nápoje, mlieko a detské plienky,“ dodala Katarína Tokárová.

Od januára tohto roku služba ponúka dopravu zdarma aj pre zdravotne ťažko postihnutých (ZŤP) zákazníkov, ak cena ich nákupu presiahne 20 EUR. Službu doteraz využilo vyše 1 100 ZŤP ľudí. Za uľahčenie života ZŤP zákazníkom získalo Tesco od Nadácie Pontis aj cenu Via Bona – Prozákaznícka firma roka.

Spoločnosť Tesco službu Potraviny domov rozšírila od júla tohto roka aj o možnosť Klikni & Vyzdvihni. Zákazník si môže vopred objednaný nákup vyzdvihnúť osobne autom v označenom mieste pri vybraných hypermarketoch napríklad po ceste z práce alebo pred dovolenkou či víkendom. „Možnosť Klikni & Vyzdvihni funguje pri hypermarketoch Bratislava Zlaté piesky, Nitra a Košice a od septembra aj pri hypermarkete Bratislava-Petržalka. Zákazník ani nemusí vystúpiť z auta, náš vyškolený pracovník mu tovar naloží denne od 8.00 do 22.00 hod.,“ dodala Katarína Tokárová.

Ako funguje služba Tesco Potraviny domov a Klikni & Vyzdvihni?
• Spoločnosť Tesco službu Potraviny domov spustila na Slovensku v októbri 2012 v Bratislave, od polovice júla 2013 ju rozšírila aj do Košíc, Prešova, Nitry a ich okolia. Od októbra tohto roka Tesco službu rozšírilo aj do ďalších miest ako napríklad Trnava, Hlohovec, Leopoldov, Šaľa a Galanta a širokého okolia týchto miest.

• Zákazník si pohodlne doma po registrácii cez webstránku itesco.sk/potravinydomov vytvorí nákupný zoznam z vyše 20-tisíc výrobkov – chladené, mrazené a trvanlivé potraviny, drogéria, vybraný priemyselný tovar, základný textil.

• Zvolí si čas dovozu, ktorý mu vyhovuje. K dispozícii má 7 dní v týždni, 2-hodinové časy rozvozu medzi 8.00 hod. a 22.00 hod. (na nasledujúci deň alebo až do troch týždňov).

• Nákup zákazníkovi privezú špeciálne zaškolení pracovníci domov až k dverám.

• Svoj nákup si môže zákazník vyzdvihnúť aj osobne pri predajni denne od 8.00 do 22.00 hod. Stačí pri tvorení nákupného zoznamu itesco.sk/potravinydomov zvoliť možnosť Klikni & Vyzdvihni. (Služba funguje pri hypermarketoch – Tesco Bratislava Zlaté piesky a Petržalka, Tesco Extra Košice a Tesco Nitra).

• Zákazník si môže vybrať z dvoch spôsobov úhrady: platbu vopred cez internet alebo kartou pri prevzatí tovaru.

• Ceny tovarov sú rovnaké ako v hypermarkete v deň prevzatia nákupu vrátane akcií.

• Služba dovozu tovaru Potraviny domov stojí od 2,49  do 3,99 , služba Klikni & Vyzdvihni stojí 1,99 .

• Pokiaľ náhodou nie je niektorá položka z nákupného zoznamu zákazníka k dispozícii, vyberie pracovník vhodnú náhradu. Záleží potom už iba na zákazníkovi, či sa pre túto alternatívu rozhodne alebo ju odmietne.

• Počas prípravy a rozvozu tovaru je neustále dodržiavaná a kontrolovaná stanovená teplota tovaru.

PR Servis je komerčný informačný servis určený na publikovanie tlačových správ, informácií, vyhlásení a oznamov určených médiám a verejnosti. Texty sú vysielané v znení, dodanom klientom, bez redakčnej úpravy. Agentúra SITA je distribútorom týchto informácií a za ich obsahovú a štylistickú úroveň nezodpovedá. E-mail: prservis@sita.sk .

ax

Odporúčané články

Hermes Komunikátor roka 2018 zverejnil nominácie Vy rozhodnete, ktorým ďalším 231 komunitným projektom pomôže Tesco s realizáciou

Diskusia

Najčítanejšie za 24 hodín

Z kategórie Podnikové info

SITA.sk

© Použitie akýchkoľvek materiálov z tejto stránky je dovolené bez obmedzení.

Zavrieť

Web obsahuje cookies. Prevádzkovateľ webu nezbiera žiadne osobné údaje, ak nie ste registrovaný. Web obsahuje prvky tretích strán. Viac k: Ochrana osobných údajov a cookies