Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
5. decembra 2016 VyhláseniaOstatné od PRservis.skSITA Diskusia()

Televízia JOJ lídrom v prime time

BRATISLAVA 5. decembra – Televízia JOJ zaznamenala úspešný týždeň, lídrom v celotýždňovom hlavnom vysielacom čase sa stala so sledovanosťou 7,2 % a podielom 21,1 %. JOJ Group i TV JOJ viedli na slovenskom televíznom trhu v piatok aj v nedeľu vďaka úspešným spravodajským reláciám a premiére rodinnej relácie V siedmom nebi.
Najsledovanejším programom dňa sa v piatok 2. decembra stali Noviny TV JOJ. Hlavnú spravodajskú reláciu TV JOJ si spolu pozrelo 303-tisíc divákov (rtg 9,4 %, shr 29,0 %). Svoje prvenstvo z uplynulých dní potvrdilo aj Najlepšie počasie so sledovanosťou 8,1 % a podielom 23,0 %. Jednotkou vo svojom vysielacom čase bola aj obľúbená kuchárska šou Moja mama varí lepšie ako tvoja, ktorú sledovalo 146-tisíc divákov (rtg 4,5%, shr 18,0
V sobotu 3. decembra odvysielala televízia JOJ charitatívny projekt Srdce pre deti so sledovanosťou 4,5 % a podielom 13,7 %. Program vyhral u väčšiny cieľových skupín, zaujal najmä ženy v cieľovej skupine 12+ (rtg 8,2%, shr 19,4 %) a divákov v Košiciach (rtg 7,0 %, shr 29,3 %). Počas galavečera sa vyzbieralo 315 220 EUR.
Úspešná bola aj nedeľa na JOJke. Trhovým lídrom sa v nedeľu 4. decembra opäť stala hlavná spravodajská relácia TV JOJ. Noviny TV JOJ si pozrelo spolu 309-tisíc divákov (rtg 9,6 %, shr 25,5 %). Aktuálne udalosti zaujali najmä divákov v obciach do 2-tisíc obyvateľov (rtg 16,1 %, shr 34,3 %), mladých mužov vo veku 25-34 rokov (rtg 10,4%, shr 39,0 %), ale aj divákov v Žilinskom kraji (rtg 13,0 %, shr 33,0 %). Nedeľné Noviny TV JOJ sa zároveň stali najsledovanejším programom 48. týždňa v univerzálnej cieľovej skupine (rtg 14,2%, shr 29,6 %).
Premiéra novej série rodinnej relácie V siedmom nebi zaznamenala v nedeľu vynikajúcu sledovanosť 9,4 % a podiel 26,6 %. S počtom divákov 301-tisíc sa stala jednotkou na trhu. Príbehy zaujali ženy vo veku 35-44 (rtg 13,4 %, shr 29,5 %) a tiež ženy vo veku 45-54 (rtg 18,6%, shr 31,2 %). V siedmom nebi si pozreli najmä diváci v Žilinskom kraji (rtg 12,1 %, shr 35,6 %) a v Prešovskom kraji (rtg 12,0 %, shr 33,7 %). Obľúbená relácia V siedmom nebi sa zároveň stala najsledovanejšou nespravodajskou reláciou 48. týždňa v univerzálnej cieľovej skupine (rtg 13,7%, shr 31,4 %).
V nedeľu sa darilo aj obľúbenému formátu Nové bývanie, ktoré sa so sledovanosťou 6,7 % a podielom 21,2 % stalo jednotkou vo svojom vysielacom čase.

Dáta sú analyzované v meraní LIVE + VOSDAL (Viewing On Same Day As Life) – analýza živého vysielania spojená s oneskorenou sledovanosťou prehranou v ten istý deň ako živé vysielanie.
Hodnoty sledovanosti sú uvedené za cieľové skupiny 12+ a 12-54
Zdroj dát: PMT Slovakia
PR JOJ Group

Vyhlásenia a oznamy je komerčný informačný servis určený na publikovanie tlačových správ, informácií, vyhlásení a oznamov určených médiám a verejnosti. Texty sú vysielané v znení, dodanom klientom, bez redakčnej úpravy. Agentúra SITA je distribútorom týchto informácií a za ich obsahovú a štylistickú úroveň nezodpovedá. E-mail: prservis@sita.sk .

es;nr

K téme

Orange Podcast roka 2024 predstavuje nové súťažné kategórie, partnerov aj porotu UPC: Hrozí úplný zákaz českých staníc v ponuke slovenských operátorov

Diskusia

Najčítanejšie za 24 hodín

Z kategórie Ostatné

SITA.sk

© Použitie akýchkoľvek materiálov z tejto stránky je dovolené bez obmedzení.