Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
7. júna 2012 PR správyOstatné od PRservis.skSITA Diskusia()

Stredoškoláci súťažili o najlepšiu webovú stránku

BRATISLAVA 7. júna – Dňa 6. júna v Bratislave študenti stredných škôl zapojení do programu Aplikovaná ekonómia súťažili o najlepšiu webovú stránku študentskej spoločnosti. Súťaž organizuje nezisková organizácia Junior Achievement Slovensko, v spolupráci so spoločnosťami STUDIO MAX MEDIA SK, s.r.o. a ANASOFT APR, spol. s r.o., v ktorej priestoroch sa súťaž uskutočnila.

Cieľom súťaže je podporiť študentov vo využívaní informačno-komunikačných technológií pri štúdiu i v každodennom živote. Taktiež podporiť komunikáciu, spoluprácu a vytváranie sietí medzi jednotlivými konkurenčnými študentskými spoločnosťami a pomáhať získavať a reálne využívať IT zručnosti počas činnosti študentských spoločností.

Do súťaže sa prihlásilo takmer 70 študentských spoločností, ktoré počas školského roka dotvárali a aktualizovali svoju webovú stránku vždy novými informáciami. Prostredníctvom nich informovali o činnosti študentskej spoločnosti návštevníkov svojej webovej stránky. Možnosť postúpiť do finále dostalo 10 študentských spoločností. Finalisti obhajovali pred odbornou porotou štruktúru, dizajn, aktívne využívanie webovej stránky ako marketingového nástroja na propagáciu služieb a produktov.
Celkovými víťazmi súťaže sa stali:

1. miesto
Dominik Matta, Michal Šenitka, Gymnázium, Poštová 9, Košice
www.energetickacokolada.eu

2. miesto
Peter Genčur, GROW Gymnázium, Opatovská 7, Košice
www.growss.sk

3. miesto
Daniel Šemnický, Spojená škola, Chemikov 8, Nováky
http://gymno-corporation.site88.net

ORGANIZÁTOR
Junior Achievement Slovensko, n.o. je nezisková vzdelávacia organizácia, ktorá už 20 rokov realizuje na Slovensku podnikateľské, ekonomické a finančné vzdelávacie programy pre mladých ľudí. Programy podporujú podnikateľské a ekonomické myslenie, učia etickému rozhodovaniu, orientujú študentov v trhovej ekonomike ešte pred vstupom na trh práce a ponúkajú preventívne riešenia pre zamestnanosť mládeže.

PR Servis je komerčný informačný servis určený na publikovanie tlačových správ, informácií, vyhlásení a oznamov určených médiám a verejnosti. Texty sú vysielané v znení, dodanom klientom, bez redakčnej úpravy. Agentúra SITA je distribútorom týchto informácií a za ich obsahovú a štylistickú úroveň nezodpovedá. E-mail: prservis@sita.sk .

ax

K téme

Gymnazisti z Nového Mesta nad Váhom sa namiesto vyučovania h3kovali H3KNISA na stredných školách cez influencerov motivuje študentov, aby nefajčili

Diskusia

Najčítanejšie za 24 hodín

Z kategórie Ostatné

SITA.sk

© Použitie akýchkoľvek materiálov z tejto stránky je dovolené bez obmedzení.