Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
11. septembra 2015 PR správyPodnikové info od PRservis.skSITA Diskusia()

Stal sa úraz? Poisťovňa posiela peniaze už do jedného dňa od hlásenia

BRATISLAVA 11. septembra – Klienti poisťovne Generali, ktorým sa stane úraz, dostávajú peniaze už do pár dní od jeho nahlásenia vďaka takzvanej doprednej likvidácii – teda extrémne rýchlej likvidácii poistných udalostí. Až pri tretine poistných udalostí riešených cez doprednú likvidáciu poisťovňa poslala klientom peniaze do jedného dňa od jej nahlásenia. Klient ich tak má na účte už počas liečenia následkov úrazu a môže ich použiť napríklad na zachovanie svojej životnej úrovne.

Doprednú likvidáciu spustila poisťovňa Generali ako prvá na Slovensku. Na vyplatenie plnenia stačí poisťovni doložiť len doklad z prvého vyšetrenia a vypísanú prvú stranu tlačiva o oznámení poistnej udalosti. Klienti tak už nemusia absolvovať niekedy až „zbytočné“ kontroly u lekárov a peniaze majú na účte do niekoľkých dní. Až v tretine prípadov riešených cez doprednú likvidáciu poslala poisťovňa Generali peniaze klientom do jedného dňa! Ďalších 50 percent udalostí vyplatila do dvoch dní od nahlásenia úrazu.

Výška plnenia sa stanovuje na základe oceňovacích tabuliek. Samozrejme, ak si liečenie nakoniec vyžiada vyššie plnenie, ako bolo pôvodne určené, klient požiada o dolikvidáciu poistnej udalosti a poisťovňa mu plnenie doplatí. Stávajú sa však aj prípady, keď klient vďaka doprednej likvidácii dostane od poisťovne viac peňazí, ako by dostal, ak by poistnú udalosť nahlásil až po skončení liečenia, čo je pre neho výhodné.

„Využívaním doprednej likvidácie poisťovňa Generali potvrdzuje na slovenskom trhu postavenie poisťovne, ktorá prináša jednoduchšie a rýchlejšie riešenia pre klienta,“ povedal námestník generálneho riaditeľa poisťovne Generali pre Rezort služieb klientom Jiří Doubravský.

Klientom, ktorí sa rozhodnú nevyužiť výhody extrémne rýchlej doprednej likvidácie, poisťovňa Generali, samozrejme, ponecháva aj možnosť nahlásiť úrazy do 14 dní od ich vzniku a doklady o liečení doložiť až po skončení liečby. Je teda len na klientovi, ktorá alternatíva mu vyhovuje viac.

Príklady poistných udalostí, ktoré poisťovňa vyriešila doprednou likvidáciou:

· Klient pri páde zo schodov utrpel čiastočné pretrhnutie pobočného kolenného väzu. Ortopéd mu naordinoval pokoj na lôžku, ortézu, polohovanie a lokálne chladenie kĺbu. Klient sa môže v pokoji liečiť, keďže na druhý deň od nahlásenia úrazu mu na účet pribudlo 1 150 eur. Ak sa doba liečenia predĺži, prípadne ak nastane komplikácia, vyplatená suma ešte narastie.

· V zahraničí si klient zlomil pätovú kosť. Nohu mu zasadrovali, lekár naordinoval šetrenie končatiny, chôdzu pomocou bariel, ľadové obklady a lieky proti bolesti. Klient sa rozhodol riešiť poistnú udalosť cez doprednú likvidáciu. V deň nahlásenia úrazu mu tak poisťovňa na účet poukázala plnenie vo výške 960 eur s možnosťou doplatenia, ak by bola liečba nakoniec drahšia.

· Maloletá klientka utrpela tržno – reznú ranu na brade. Ranu jej lekári zašili a sterilne prekryli. Už v deň nahlásenia úrazu sme zákonnému zástupcovi vďaka výhodám doprednej likvidácie poukázali na účet plnenie vo výške 180 eur. Po ukončení liečby nám matka zaslala podklady k celej dĺžke liečby. Ukázalo sa, že ak by klienti nevyužili výhody doprednej likvidácie, teda vyplatenia plnenia už počas liečby, plnenie by bolo nižšie. Klientka teda rozhodnutie využiť doprednú likvidáciu určite neoľutovala.

Klientom poisťovne Generali zjednodušujú a najmä zrýchľujú vybavovanie poistných udalostí aj ďalšie novinky. Poistné udalosti riešené tak doprednou likvidáciou, ako aj „klasickou“ formou, môžu nahlasovať cez web a môžu cezeň sledovať aj ich stav. Pri poistnej udalosti teda už nemusia strácať čas návštevou pobočky, ale všetko vybavia z pohodlia domova. Na webe zistia aj to, aké doklady je ešte potrebné doložiť a požadované dokumenty odošlú priamo cez webové rozhranie.

GENERALI GROUP

Generali Poisťovňa, a. s. je jednou z najväčších poisťovní na Slovensku. Je súčasťou Generali Group – jedného z najväčších poisťovateľov v Európe, ktorý je zároveň najväčšou spoločnosťou v oblasti životného poistenia s dosiahnutými príjmami z poistného v roku 2014 vo výške 70 mld. EUR. So 78 000 zamestnancami na celom svete a 72 miliónmi klientov vo viac ako 60 krajinách patrí Generali Group vedúca pozícia v západnej Európe a čoraz dôležitejšiu úlohu zohráva v regióne strednej a východnej Európy a v Ázii. V desiatich krajinách strednej a východnej Európy pôsobí prostredníctvom holdingovej spoločnosti Generali CEE Holding, ktorá je jedným z poisťovníckych lídrov v tomto regióne.

PR Servis je komerčný informačný servis určený na publikovanie tlačových správ, informácií, vyhlásení a oznamov určených médiám a verejnosti. Texty sú vysielané v znení, dodanom klientom, bez redakčnej úpravy. Agentúra SITA je distribútorom týchto informácií a za ich obsahovú a štylistickú úroveň nezodpovedá. E-mail: prservis@sita.sk .

ax

K téme

Nissan Qashqai: Facelift prináša množstvo inovatívnych vylepšení Vo Vysokých Tatrách spojili lyžovanie a golf. Preteky priniesli Žampa a Sabbatini

Diskusia

Najčítanejšie za 24 hodín

Z kategórie Podnikové info

SITA.sk

© Použitie akýchkoľvek materiálov z tejto stránky je dovolené bez obmedzení.