Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
10. apríla 2012 PR správyOstatné od PRservis.skSITA Diskusia()

Prvé certifikáty kvality v umení čapovať sú už rozdané

BRATISLAVA 10. apríla – Vzdelávací program Umenie čapovať spoločnosti Heineken Slovensko zameraný na zlepšenie kvality podávania piva v gastronomických prevádzkach absolvovalo od začiatku roku 2011 takmer 200 Horeca prevádzok na celom Slovensku. Majitelia a zamestnanci podnikov sa v programe školili v oblasti správnej starostlivosti o pivo, jeho skladovanie, servis až po správne čapovanie zlatého moku. Všetky vyškolené prevádzky následne prechádzajú náročným auditom, ktorý zabezpečujú externí Mystery Shopperi a pivní inšpektori Heineken Slovensko. Udelenie certifikátu XPERT v Umení čapovať je tak výsledkom úspešného auditu. Prvé dve prevádzky, ktorým bol tento certifikát kvality v týchto dňoch udelený, je Steps Pub v Trenčíne a podnik Stará Kotolňa v Nitre. Ďalšie prevádzky budú nasledovať v priebehu apríla a mája. Certifikát spoločnosť udeľuje vždy na jeden rok s cieľom udržať kvalitu starostlivosti o čapované pivo dlhodobo na vysokej úrovni.

„Úroveň starostlivosti o piva a spôsob jeho podávania je nesmierne dôležitým krokom na ceste medzi výrobcom a konečným konzumentom. Vysokú kvalitu vyrobeného piva garantuje výrobca. Chuť a kvalitu načapovaného piva na stole konzumenta však ovplyvňuje samotná prevádzka. Rozhoduje to, ako sudy zamestnanci uskladňujú, ako šetrne ich premiestňujú zo skladu k výčapnému zariadeniu, ako sa starajú o hygienu výčapného systému, ako pivo chladia a samozrejme aj spôsob čapovania. Dôležité sú aj zdanlivé detaily – pohár so správnym logom, kvalitná pena, dočapovanie na mierku a v nesposlednom rade servírovanie na podpivníku a s úsmevom,“ hovorí obchodný sládok spoločnosti Heineken Slovensko Karol France. Jednotlivým krokom v procese správnej starostlivosti o pivo sa venuje vzdelávací program spoločnosti Heineken Slovensko Umenie čapovať, ktorým od začiatku roku 2011 prešli zamestnanci takmer 200 prevádzok na celom Slovensku. K. France dodáva: „Od našej spoločnosti sa ako od lídra slovenského piv
ovarníckeho trhu právom očakáva, že budeme nastavovať štandardy v našom odvetví, a to aj pokiaľ ide o zvyšovanie kvality a kultúry podávania piva na prevádzkach. A presne o tom je náš program Umenie čapovať, ktorý už prináša prvé výsledky.“

Po absolvovaní vzdelávacieho programu prešli jednotlivé prevádzky auditom nezávislými odborníkmi z externej agentúry a odborníkmi zo spoločnosti Heineken Slovensko. „Podmienky auditu sú pomerne prísne, z doteraz auditovaných prevádzok získala certifikát XPERT v Umení čapovať len niečo viac ako tretina,“ vysvetľuje K. France. Prvé prevádzky, ktorým bol v týchto dňoch odovzdaný certifikát XPERT v Umení čapovať priamo z rúk Karola Franceho a zástupcov spoločnosti Heineken Slovensko, sú trenčiansky Steps pub a a nitrianska Stará kotolňa. Ďalšie certifikáty budú odovzdané v najbližších týždňoch. Heineken Slovensko udeľuje certifikáty kvality XPERT v Umení čapovať vždy na jeden rok s cieľom udržať kvalitu starostlivosti o čapované pivo dlhodobo na vysokej úrovni.

PR Servis je komerčný informačný servis určený na publikovanie tlačových správ, informácií, vyhlásení a oznamov určených médiám a verejnosti. Texty sú vysielané v znení, dodanom klientom, bez redakčnej úpravy. Agentúra SITA je distribútorom týchto informácií a za ich obsahovú a štylistickú úroveň nezodpovedá. E-mail: prservis@sita.sk .

ax

Odporúčané články

Coworking HubHub odpovedá na rast záujmu novými priestormi Nepriateľ je bližšie, ako ste si mysleli

Diskusia

Najčítanejšie za 24 hodín

Z kategórie Ostatné

SITA.sk

© Použitie akýchkoľvek materiálov z tejto stránky je dovolené bez obmedzení.

Zavrieť

Web obsahuje cookies. Prevádzkovateľ webu nezbiera žiadne osobné údaje, ak nie ste registrovaný. Web obsahuje prvky tretích strán. Viac k: Ochrana osobných údajov a cookies