Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
9. novembra 2012 PR správyPodnikové info od PRservis.skSITA Diskusia()

PALMA Group zvýšila tržby aj trhové podiely

BRATISLAVA 9. novembra – V prvom polroku tohto roka dodala spoločnosť PALMA Group na trh 11 788 ton svojich finálnych výrobkov, čo medziročne predstavuje mierny nárast o 1 %. V polroku 2011 tento predaj v objemovom vyjadrení dosiahol 11 632 ton. Ako agentúru SITA informoval hovorca spoločnosti Peter Benčurik, predaj kľučových značiek olejov spoločnosť medziročne zvýšila o 22 %, tukov na pečenie o 15 %, margarínov o 15 % a detskej kozmetiky o 7 %. Spoločnosť sa podľa neho v rámci svojej novej stratégie rozhodla sústrediť na produkty každennej potreby v oblasti potravinovej výživy, osobnej hygieny a starostlivosti o deti a dospelých. K polroku tohto roka uviedla spoločnosť PALMA Group 25 inovačných projektov, z ktorých štyri znamenali zavedenie uplne nového výrobku.

Ako ďalej P. Benčurik pokračoval, v období krízy a poklesu globálneho dopytu posilnila PALMA Group svoje trhové podiely na domácom trhu. „V kategórii margarínov dosiahla spoločnosť v prvom polroku tohto roka trhový podiel v objeme 23 %. V prvom polroku minulého roka tento
ukazovateľ predstavoval 19 % a v prvom polroku 2010 to bolo 18 %. PALMA Group v uvedenom období uviedla na trh rastlinné nátierky s viacerými chuťovými variantmi a taktiež margarín pre deti,“ dodal. V tukoch na pečenie si za posledné tri roky udržiava podľa Benčurika spoločnosť
PALMA Group trhové prvenstvo. V prvom polroku tohto roka trhový podiel tejto kategórie v objeme predstavoval 57 %. V prvom polroku 2011 tento ukazovateľ predstavoval 56 % a rok predtým 53 %. „V kategórii olejov si taktiež spoločnosť PALMA Group udržala na trhu prvé miesto. Trhový podiel jej olejov v objeme v prvom polroku tohto roka predstavoval 36 %, kým v prvom polroku minulého roka dosiahol 30 %,“ uviedol hovorca. Okrem Slovenska a Českej republiky vstúpila spoločnosť PALMA Group v minulom roku so svojimi značkami na poľský trh a distrubuuje svoje produkty aj v

PALMA Group je spoločnosťou podnikajúcou v sektore spotrebného tovaru. Jej 100-percentným vlastníkom je skupina SLAVIA CAPITAL. Predmetom činnosti spoločnosti je vývoj a výroba jedlých rastlinných tukov a olejov, margarínov, detskej a bytovej kozmetiky. Spoločnosť exportuje svoje výrobky na trhy v Českej republike, Poľsku, Maďarsku, Rakúsku, ako aj do ďalších krajín.

PR Servis je komerčný informačný servis určený na publikovanie tlačových správ, informácií, vyhlásení a oznamov určených médiám a verejnosti. Texty sú vysielané v znení, dodanom klientom, bez redakčnej úpravy. Agentúra SITA je distribútorom týchto informácií a za ich obsahovú a štylistickú úroveň nezodpovedá. E-mail: prservis@sita.sk .

bx

Odporúčané články

V Nostalgii Renoir, AninetFest i nový Woody Allen Rozvoj plantáží Palmy olejovej verzus likvidácia tropických

Diskusia

Najčítanejšie za 24 hodín

Z kategórie Podnikové info

SITA.sk

© Použitie akýchkoľvek materiálov z tejto stránky je dovolené bez obmedzení.

Zavrieť

Web obsahuje cookies. Prevádzkovateľ webu nezbiera žiadne osobné údaje, ak nie ste registrovaný. Web obsahuje prvky tretích strán. Viac k: Ochrana osobných údajov a cookies