Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
27. júla 2016 PR správyPodnikové info od PRservis.skSITA Diskusia()

Orange v prvom polroku 2016 zaznamenal nárast počtu klientov

Počet zákazníkov Orangeu v prvom polroku 2016 opäť rástol. K 30. júnu 2016 evidoval 2,886 milióna aktívnych zákazníkov mobilných služieb, o 23 tisíc viac ako pred rokom. Počet zákazníkov fixného služieb dosiahol 198 tisíc, z čoho viac než 83 tisíc sú zákazníci využívajúci digitálnu TV.

V prvom polroku 2016 predstavil Orange aj na Slovensku svoj nový komunikačný koncept „Spájame vás s tým, na čom vám záleží“.

„Značka Orange sa vyvíja, aby zodpovedala potrebám ľudí aj v digitálnej dobe. Sme radi, že aj na Slovensku sme mohli predstaviť nový komunikačný koncept Orangeu, ktorý sa snaží o zmenu v tom, ako operátori komunikujú. Našim cieľom je zrozumiteľnou komunikáciou približovať výhody digitálnej doby bežným zákazníkom,“ povedal riaditeľ komunikácie a značky Orangeu Miloš Lalka.

Príkladom tohto prístupu je nová ponuka paušálov, s ktorými sa Orange rozhodol ešte viac priblížiť potrebám zákazníkov. Jej súčasťou sú aj nové dátovo orientované paušály Max. Ďalším dôkazom nového prístupu je aj nový koncept inšpiratívnych predajní, tzv. Smart stores. Prvú predajňu v tomto koncepte otvoril Orange v Bratislave. Do konca roka 2016 ich plánuje mať celkovo 20.

Aby si zákazníci mohli naplno užívať všetky výhody digitálnych služieb, ktoré im Orange poskytuje, neustále rozširuje svoje pokrytie vysokorýchlostného internetu. Pokrytie širokopásmovým mobilným internetom od Orangeu už prekročilo 95 % populácie Slovenska, pričom 4G sieť s rýchlosťami do 220 Mbit/s je dostupná už pre 71,6 % populácie SR. Dôležitosť kvality a dostupnosti siete potvrdzuje aj neustále rastúci objem prenesených dát. K 30. júnu zákazníci Orange spolu preniesli až 7353 TB dát, o 28% viac než v roku 2015, z čoho viac než 36 % bolo prenesených v 4G sieti. Okrem dátovej prevádzky rástol aj počet zákazníkov mobilných dátových služieb, ktorý dosiahol 437 tisíc, o 9,9 % viac než v rovnakom období minulého roka.

Odhliadnuc od vplyvu cenovej regulácie Orange po prvýkrát zaznamenal medziročný nárast výnosov o 1,5%. Po zarátaní vplyvu regulácie sa Orangeu podarilo spomaliť medziročný pokles výnosov na 1 %. Výnosy spoločnosti Orange Slovensko k 30.6.2016 dosiahli 271,1 mil. eur. V rámci výnosov z mobilných služieb boli tradične najrýchlejšie rastúcou zložkou výnosy z mobilných dátových služieb. Na celkových výnosoch z mobilných služieb tvorili 23 %, medziročne sa zvýšili o 5 %. Stále významnejší podiel na celkových výnosoch tvoria výnosy z fixných služieb. Tie sa na celkových výnosoch podieľajú 5 %.

PR Servis je komerčný informačný servis určený na publikovanie tlačových správ, informácií, vyhlásení a oznamov určených médiám a verejnosti. Texty sú vysielané v znení, dodanom klientom, bez redakčnej úpravy. Agentúra SITA je distribútorom týchto informácií a za ich obsahovú a štylistickú úroveň nezodpovedá. E-mail: prservis@sita.sk .

tk

Odporúčané články

Najväčšia slovenská súťaž pre deti v programovaní: Galaxiáda hľadá počítačové hry z dielne žiakov základných škôl Desiaty ročník Orange Minihokej Tour bude mať rekordný počet účastníkov

Diskusia

Najčítanejšie za 24 hodín

Z kategórie Podnikové info

SITA.sk

© Použitie akýchkoľvek materiálov z tejto stránky je dovolené bez obmedzení.

Zavrieť

Web obsahuje cookies. Prevádzkovateľ webu nezbiera žiadne osobné údaje, ak nie ste registrovaný. Web obsahuje prvky tretích strán. Viac k: Ochrana osobných údajov a cookies