Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
18. októbra 2012 PR správyPodnikové info od PRservis.skSITA Diskusia()

Nočné nakupovanie v Light Parku – už len dnes do 23.hod

BRATISLAVA 18. októbra – Už len dnes sú pre zákazníkov vybrané showroomy obchodného domu Light Park otvorené až do 23. hodiny aj s ponukou špeciálnych zliav prenadšencov dizajnu v rámci obľúbeného formátu tzv. Shopping Night.

„Nočné nakupovanie je osvedčený koncept pre našich zákazníkov – nakupovanie bez stresu s predlženými otváracími hodinami pre tých, ktorých zaujíma zariaďovanie domácností či samotný interiérový dizajn a ponúkané zľavy,“komentuje pripravovanú akciu projektový manažér obchodného domu Light Park Matúš Král.

Tento koncept si pochvaľujú aj samotné showroomy. Majiteľ prevádzky dánskeho mestského dizajnu BoConcept Milan Plachý objasňuje: „Je to neformálne stretnutie so zákazníkmi, kedy majú možnosť kúpiť si tovar za výhodnejšie podmienky ako je bežné, ale nielen to. Je to večer, preto môžu prísť aj takí zákazníci, ktorí inokedy prísť nemôžu. Takto si môžu dokončiť domáce práce, uložiť deti spať a potom si prísť nakúpiť.“

Večerné nakupovanie láka klientov aj na cenovú výhodnosť. Ako hovorí majiteľ prevádzky štýlového nábytku ELMINA Petr Hejtmanek: „V spolupráci s jednotlivými dodávateľmi a výrobcami sme schopní ponúknuť vysokú zľavu aj na nové objednávky, a teda nielen na vystavený tovar.“

Všetci záujemcovia o interiérový dizajn a nadšenci moderných a inovatívnych prvkov v bývaní sú srdečne vítaní dnes v priestoroch obchodného domu Light Park.

PR Servis je komerčný informačný servis určený na publikovanie tlačových správ, informácií, vyhlásení a oznamov určených médiám a verejnosti. Texty sú vysielané v znení, dodanom klientom, bez redakčnej úpravy. Agentúra SITA je distribútorom týchto informácií a za ich obsahovú a štylistickú úroveň nezodpovedá. E-mail: prservis@sita.sk .

ax

K téme

Múdro a bezpečne: Hodnotenie nového modelu KIVI špeciálneho smart TV pre deti Tesco zvyšuje zastúpenie žien na vedúcich pozíciách: hypermarkety riadi o 9 percent viac manažérok

Diskusia

Najčítanejšie za 24 hodín

Z kategórie Podnikové info

SITA.sk

© Použitie akýchkoľvek materiálov z tejto stránky je dovolené bez obmedzení.