Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
23. januára 2014 PR správyOstatné od PRservis.skSITA Diskusia()

Na zľavových portáloch stúpa záujem o domáce pobyty

BRATISLAVA 23. januára – Agreagátor ponúk zľavových portálov Odpadnes.sk v roku 2013 sprostredkoval 150 000 výhodných ponúk svojich partnerov za viac ako 6 miliónov eur. 70% predaných zliav tvorili domáce pobyty s wellnessom. Kupujú ich najmä ženy.

„Veľkosťou našej ponuky a tým, že agregujeme ponuky viac ako dvadsiatich najvýznamnejších slovenských zľavových portálov, vieme verne sledovať trendy v slovenskom online priestore,“ vysvetľuje riaditeľ portálu odpadnes.sk Denis Schvarcz. „Priemerná hodnota zľavového kupónu predstavovala v roku 2013 približne 40 euro a 70% nášho obchodu predstavovali domáce pobyty. Ich význam medziročne stúpol o 10%.“ V atraktivite nasledujú s veľkým odstupom rôzne druhy tovarov (14%) a skrášľovacie procedúry (10%)“

Najviac zľavových kupónov sa predáva pred Vianocami (november + december), keď návštevnosť stránky odpadnes.sk (273 225 RU – zdroj AIMmonitor) stúpla v roku 2013 v porovnaní s rovnakým obdobím pred rokom o viac ako polovicu.

V konkrétnej hitparáde predávaných zliav za rok 2013 boli najpredávanejšími wellness pobyty v hoteli Alexandria v Liptovskom Jáne, nasledovali hotel Junior v Jasnej a hotel Hills v Starej Lesnej. V predvianočnom období bodovali Kúpele Lúčky a Predná Hora (oba pobyty boli ponúkané opäť s wellnessom).

„Podľa našich prieskumov, priemerný zákazník zľavového portálu je žena, má 20 – 39 rokov a na domáci predĺžený víkend s wellnesom ide so svojim partnerom alebo kamarátkami. Prípadne v predvianočnom období zakúpi ideálny darček pre rodičov a súrodencov. Pre slovenských hoteliérov sú zľavové portály vynikajúcou príležitosťou, ako mať dosť hostí aj mimo hlavnej sezóny a pokúsiť sa ponúknuť im pridanú hodnotu ďalšími spoplatnenými službami (reštaurácia, masáže…). Je to férový obchod pre obe strany. Preto v tomto roku odhadujeme ďalší rast obratu i počtu predaných kupónov. Potenciál zliav ešte zďaleka nebol naplnený,“ uzatvára Schvarcz.

Len portál odpadnes.sk v roku 2013 priniesol slovenskému cestovnému ruchu viac ako 130 000 osobonocí.

PR Servis je komerčný informačný servis určený na publikovanie tlačových správ, informácií, vyhlásení a oznamov určených médiám a verejnosti. Texty sú vysielané v znení, dodanom klientom, bez redakčnej úpravy. Agentúra SITA je distribútorom týchto informácií a za ich obsahovú a štylistickú úroveň nezodpovedá. E-mail: prservis@sita.sk .

ax

K téme

Lidl Plus = ceny mínus už štyri roky Najviac hviezdičiek udelili ľudia poisťovni Dôvera, najmenej Všeobecnej zdravotnej poisťovni

Diskusia

Najčítanejšie za 24 hodín

Z kategórie Ostatné

SITA.sk

© Použitie akýchkoľvek materiálov z tejto stránky je dovolené bez obmedzení.