Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
13. júna 2017 PR správyOstatné od PRservis.skSITA Diskusia()

McDonald´s predstavil limitovanú edíciu dizajnérskych kávových kelímkov

Bratislava, 13. jún 2017 – Obľúbená sieť reštaurácií s rýchlym občerstvením McDonald´s Slovensko predstavila novú limitovanú edíciu kelímkov na kávu, za ktoré hlasovali českí a slovenskí fanúšikovia v rámci verejného hlasovania na Facebooku. Zákazníci si budú môcť vychutnávať 100 % arabicu z kelímkov v troch dizajnérskych prevedeniach z dielne českých grafikov a ilustrátorov. Na Slovensku ich uviedli do života talentovaní domáci ilustrátori Tina Minor, Adela Režná a Matúš Maťátko.

Pitie kávy už dávno nepatrí len k obyčajným ranným a poobedným rituálom. Ľuďom stále viac záleží na tom, akú kávu pijú, kde si ju môžu vychutnať a akým spôsobom je servírovaná. S príchodom sietí rýchleho občerstvenia a pouličných kaviarní sa tiež rozmohol trend „kávy so sebou“, ktorá ľudí sprevádza na ceste do práce, na stretnutie s priateľmi alebo len tak, keď si ju chcú vychutnať na čerstvom vzduchu pri chôdzi. Spokojnosť vždy zaručí jej intenzívna chuť, ale pekné servírovanie potešenie len znásobuje. McDonald´s reaguje na meniace sa potreby svojich zákazníkov a prináša úplne nový zážitok pre milovníkov kávy.

„Vo februári sme vyhlásili súťaž o najkrajšie kávové kelímky, do ktorej sa zapojili českí grafickí dizajnéri a ilustrátori. Návrhy kelímkov mali byť inšpirované kávovými zrnami 100 % arabici, ktorú v McDonald´s využívame na prípravu všetkých kávových nápojov. Z prihlásených 60-tich návrhov vybrali českí a slovenskí fanúšikovia prostredníctvom verejného hlasovania na Facebooku tri víťazné vizuály,“ hovorí Zuzana Svobodová, riaditeľka PR a komunikácie McDonald´s pre Českú republiku a Slovensko.

Pri príležitosti uvedenia limitovanej edície kávových kelímkov na slovenský trh sa konalo ilustrátorské podujatie v reštaurácii McDonald´s v Galérii Eurovea za účasti popredných slovenských ilustrátorov. Trojica talentovaných výtvarníkov Tina Minor, Adela Režná a Matúš Maťátko predviedli svoje ilustrátorské umenie, keď premenili vonkajšiu terasu na kreatívny ateliér. Na veľkoplošných plátnach zachytili svoje zážitky inšpirované pitím kávy a návštevníkov vtiahli do svojho farebného sveta. Umelcami sa na chvíľu mohli stať aj deti, pre ktoré si McDonald´s pripravil veľkú omaľovánku Bratislavy. „Sme veľmi radi, že sme zákazníkom mohli priniesť kus umenia priamo do reštaurácie a priblížiť im, ako vznikajú umelecké ilustrácie. Veríme, že naša kvalitná káva podávaná v krásnom kelímku poteší našich verných zákazníkov a že si získa aj novú cieľovú skupinu kávičkárov s umeleckým cítením,“ dodala Zuzana Svobodová.

Piatkové popoludnie si užili aj samotní umelci. „Kávu ľúbim pre jej neodolateľnú vôňu, chuť, a teraz som si ju zamilovala ešte viac kvôli farbe, s ktorou sa dá na bielom plátne nádherne čarovať. Myslím, že som objavila novú techniku, s ktorou budem pracovať ďalej,“ hodnotila Tina Minor. „Prvýkrát som tvorila moju ilustráciu vonku medzi ľuďmi a zostala som milo prekvapená, koľkí z nich sa ku mne pristavili s povzbudivou vetou. Poobedie plné kreslenia bolo pre mňa veľmi intenzívne a večer som so skvelým pocitom doslova padla do postele,“ priznala Adela Režná. Na záver Matúš Maťátko dodal: „Pri dobrom pohári ľadovej kávy som zvolil za inšpiráciu jej pôvod, ktorý som doplnil o miestny folklór v podobe opíc prezlečených za šamanov. Kresba bola obohatená o prvky, ktoré charakterizujú pitie kávy – kávové zrno a koťogo. Pohodovú a príjemnú atmosféru si neviem vynachváliť.“

Limitovanú edíciu dizajnérskych kávových kelímkov s vizuálmi českých ilustrátorov Yeve Drovossekovej, Karla Cettla a Dalibora Krcha, ktorí vyhrali v rámci súťaže Raw Art Wrestling pod organizátorskou taktovkou ateliéru DRAWetc., nájdu zákazníci vo všetkých 30 pobočkách slovenského McDonald´s do konca septembra.

K téme

Saxo Bank opäť šokuje svojimi predpoveďami. Hovorí o konci cesty V roku 2021 McDonald’s posilňoval predajné kanály, otváral nové reštaurácie a pomáhal

Diskusia

Najčítanejšie za 24 hodín

Z kategórie Ostatné

SITA.sk

© Použitie akýchkoľvek materiálov z tejto stránky je dovolené bez obmedzení.