Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
3. júna 2015 PR správyPodnikové info od PRservis.skSITA Diskusia()

Lidl získal ocenenie za najlepší pomer a kvality a ceny

BRATISLAVA 3. júna – Lidl získal v prestížnej ankete Best Buy Award, ktorá zohľadňuje najlepší pomer ceny a kvality na trhu, až štyri prvenstvá. V aprílovom prieskume verejnej mienky o tom rozhodli zákazníci.

Slováci v historicky prvom národnom prieskume verejnej mienky Best Buy Award rozhodli, že najlepší pomer ceny a kvality na trhu ponúka spoločnosť Lidl. Okrem absolútneho víťazstva uspel Lidl aj v ďalších troch kategóriách. Väčšina z 1200 opýtaných uviedla, že značka Saguaro je z pohľadu pomeru ceny a kvality najlepšou fľaškovou minerálnou vodou. Lidl v tejto ankete taktiež zvíťazil v kategóriách medzinárodný maloobchodný reťazec a pekárenské výrobky.

Prieskum Best Buy Award realizuje švajčiarska organizácia ICERTIAS – International Certification Association GmbH, ktorá sa špecializuje na skúmanie spokojnosti spotrebiteľov vo viac ako dvoch desiatkach krajín na štyroch kontinentoch. Prieskum Best Buy Award 2015/2016 sa na území Slovenska uskutočnil v apríli 2015, a to na vzorke 1200 opýtaných. Respondentmi boli občania Slovenska nad 15 rokov. Prieskum sa uskutočnil prostredníctvom internetového dotazníka použitím metódy CAWI – DEEPMA (Computer Assisted Web Interviewing – Deep Mind Awareness). Otázky v prieskume Best Buy Award boli otvorené, účastníci teda nemali možnosť výberu z navrhnutých odpovedí. Namiesto toho podľa vlastného uváženia a na základe vlastných skúseností uviedli výrobcov a poskytovateľov služieb, ktorí ponúkajú najlepší pomer ceny a kvality na slovenskom trhu.

„Náš prieskum potvrdil, že spoločnosť Lidl vo všeobecnosti ponúka slovenským zákazníkom najlepší pomer ceny a kvality. Lidl navyše zvíťazil aj v ďalších troch kategóriách, čo je dôkazom spokojnosti zákazníkov s ponukou produktov a služieb tejto spoločnosti. Je dôležité spomenúť, že prieskum Best Buy Award nemeria podiel na trhu ani silu značky, ale výhradne iba skúsenosť, spokojnosť s kvalitou služby a ponuku trhu tak, ako ich vnímajú opýtaní,“ konštatuje sa v komuniké švajčiarskej organizácie ICERTIAS.

Cieľom projektu a certifikátu Best Buy Award je zjednodušiť pre zákazníkov hľadanie najlepšieho tovaru a služieb za najvýhodnejšie ceny na miestnom i medzinárodnom trhu. Prieskum Best Buy Award sa realizuje plne v súlade s ustanoveniami „Medzinárodného kódexu praktík marketingových a sociálnych výskumov“, ktoré prijala Medzinárodná obchodná komora (ICC) a Európska asociácia marketingového výskumu (ESOMAR).

PR Servis je komerčný informačný servis určený na publikovanie tlačových správ, informácií, vyhlásení a oznamov určených médiám a verejnosti. Texty sú vysielané v znení, dodanom klientom, bez redakčnej úpravy. Agentúra SITA je distribútorom týchto informácií a za ich obsahovú a štylistickú úroveň nezodpovedá. E-mail: prservis@sita.sk .

ax

K téme

Slováci majú spoločný lovebrand: Lidl Slovenským dodávateľom pomáha v ťažkých časoch Lidl

Diskusia

Najčítanejšie za 24 hodín

Z kategórie Podnikové info

SITA.sk

© Použitie akýchkoľvek materiálov z tejto stránky je dovolené bez obmedzení.