Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
27. septembra 2013 PR správyPodnikové info od PRservis.skSITA Diskusia()

Lidl – víťaz verejnosti aj odbornej poroty

BRATISLAVA 27. septembra – Najlepšie komunikujúcou inštitúciu v Slovenskej republike je obchodný reťazec LIDL. Stal sa víťazom hlasovania verejnosti v kategórii obchodné reťazce aj absolútnym víťazom hlasovania za všetky hodnotené kategórie spolu. LIDL je zároveň vo svojej kategórii víťazom aj podľa hodnotenia odbornej poroty, ktorá ho postavila na 1. miesto. Výsledky dnes oznámil organizátor projektu Hermes Komunikátor roka 2013 na rovnomennej odbornej konferencii v Bratislave.

Verejnosť hlasovala na www.cenyhermes.sk v mesiacoch júl a august v piatich kategóriách: Bankovníctvo, Poisťovníctvo, Telekomunikácie, Obchodné reťazce a Verejná správa. „Ľudia dali svoj hlas inštitúciám, s ktorými mali najlepšie skúsenosti v oblasti komunikácie. Či už išlo o telefonický, alebo osobný kontakt s vlastným operátorom, bankou, poisťovňou atď.,“ uviedla Zuzana Tichá z agentúry Made in Media, ktorá organizuje tento projekt.

Výsledky rozhodovania verejnosti:

ABSOLÚTNA CENA VEREJNOSTI
-Lidl Slovenská republika, v.o.s.

CENA VEREJNOSTI
Kategória BANKOVNÍCTVO:
-Slovenská sporiteľňa, a.s.

CENA VEREJNOSTI
Kategória POISŤOVNÍCTVO:
-Allianz-Slovenská poisťovňa, a.s.

CENA VEREJNOSTI
Kategória TELEKOMUNIKÁCIE:
-O2 (Telefónica Slovakia, s.r.o.)

CENA VEREJNOSTI
Kategória OBCHODNÉ REŤAZCE:
-Lidl Slovenská republika, v.o.s.

CENA VEREJNOSTI
Kategória Verejná správa:
-Finančná správa SR

Nezávisle od hlasovania verejnosti, rozhodovala aj odborná porota. Desať členov poroty z oblasti: reklamy, media buyingu, PR, digitálneho marketingu, výskumu, ale aj marketingovej žurnalistiky a z akademickej pôdy hodnotilo nominované inštitúcie v štyroch kategóriách. V každej z nich udelili 1. – 3. miesto.

Výsledky rozhodovania odbornej poroty:
Kategória BANKOVNÍCTVO:
-Tatra banka, a.s. (1. miesto)
-VÚB, a.s. (2. miesto)
-Československá obchodná banka, a.s. (3. miesto)

Kategória POISŤOVNÍCTVO:
-Generali Slovensko poisťovňa, a.s. (1. miesto)
-Allianz-Slovenská poisťovňa, a.s. (2. miesto)
-ČSOB Poisťovňa, a.s. (3. miesto)

Kategória TELEKOMUNIKÁCIE:
-Orange Slovensko, a.s. (1. miesto)
-O2 (Telefónica Slovakia, s.r.o.) (2. miesto)
-Slovak Telekom, a.s. (3. miesto)

Kategória OBCHODNÉ REŤAZCE:
-Lidl Slovenská republika, v.o.s. (1. miesto)
-TESCO STORIES SR, a.s. (2. miesto)
-COOP Jednota Slovensko, spotrebné družstvo (3. miesto)

Organizátor má právo vybrať a oceniť jednu inštitúciu spomedzi všetkých nominovaných na web stránke www.cenyhermes.sk, za inovatívny prístup v oblasti komunikácie. Svoje rozhodnutie je organizátor povinný konzultovať s odbornými garantmi projektu.

CENA ZA INOVATÍVNU KOMUNIKÁCIU:
-J&T BANKA, a.s. pobočka zahraničnej banky

PR Servis je komerčný informačný servis určený na publikovanie tlačových správ, informácií, vyhlásení a oznamov určených médiám a verejnosti. Texty sú vysielané v znení, dodanom klientom, bez redakčnej úpravy. Agentúra SITA je distribútorom týchto informácií a za ich obsahovú a štylistickú úroveň nezodpovedá. E-mail: prservis@sita.sk .

ax

K téme

Lidl opäť rozširuje svoju sieť Lidl posilňuje svoj klimatický záväzok: Čistá nula do roku 2050

Diskusia

Najčítanejšie za 24 hodín

Z kategórie Podnikové info

SITA.sk

© Použitie akýchkoľvek materiálov z tejto stránky je dovolené bez obmedzení.