Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
3. februára 2016 PR správyPodnikové info od PRservis.skSITA Diskusia()

Lidl je druhým najatraktívnejším zamestnávateľom v obchode

BRATISLAVA 3. februára – Verejnosť vníma Lidl ako jedného z najatraktívnejších zamestnávateľov na Slovensku, vyplýva to z výsledkov súťaže „Zamestnávateľ roka“. Obchodný reťazec sa v odvetví „obchod“ v širokej konkurencii firiem umiestnil na druhom mieste. Ide o najvyššie umiestnenie potravinového reťazca v histórií ankety.

„Od nášho vstupu na trh sme prešli dlhú cestu a nároky, ktorým sú naši zamestnanci denne vystavení, sa v priebehu ostatných rokov výrazne zvýšili. Naplno si uvedomujeme, že ani ten najlepší koncept predaja a tovar by sám o sebe neznamenal nič a starostlivosť o zamestnancov pre nás predstavuje skutočne významný záväzok. Presne v duchu nášho hesla ´Ľudia tvoria Lidl´,“ uviedol Vladimír Tomko, konateľ spoločnosti Lidl Slovenská republika za oblasť HR a administratívu, a dodal: „Toto ocenenie je pre nás potvrdením správnosti stratégie vzťahu k našim zamestnancom, ktorú už viacero rokov napĺňame – snažíme sa byť zodpovedným, férovým a podporujúcim zamestnávateľom.“ Z pohľadu finančného ohodnotenia a poskytovaných benefitov patrí Lidl medzi najlepšie firmy v segmente. Spolu s neustále klesajúcou fluktuáciou to je potvrdením pozície tohto obchodného reťazca ako významného a atraktívneho zamestnávateľa.

Cieľom ankety „Zamestnávateľ roka“ je priniesť reálny pohľad ľudí na Slovensku na to, ako vnímajú firmy, ich benefity a imidž. Inak povedané, „zverejniť rebríček zamestnávateľov, ktorí dokážu ľudí na Slovensku osloviť svojím férovým prístupom k zamestnancom a prostredím, ktoré pre svojich ľudí vytvárajú.“ O výsledkoch rozhoduje výlučne verejnosť prostredníctvom internetového hlasovania.

Lidl vynakladá značné úsilie na vytvorenie kvalitného pracovného prostredia, podporuje rozvoj a vzdelávanie svojich zamestnancov a na základe spätnej väzby realizuje konkrétne opatrenia. Ľahostajná mu nie je ani budúcnosť mladej generácie, a preto ponúka mladým ľuďom viacero príležitostí odštartovať svoju kariéru. Na úrovni stredoškolského vzdelávania má od roku 2014 nadviazanú spoluprácu so SOŠ obchodu a služieb Samuela Jurkoviča a od nasledujúceho školského roka sa Lidl zapojí do projektu duálneho vzdelávania. Pre vysokoškolských študentov a čerstvých absolventov sú pripravené programy Lidlship a Studentship. Realitou je aj unikátny vzdelávací projekt v oblasti maloobchodu – Retail Academy, na ktorom Lidl spolupracuje s Obchodnou fakultou Ekonomickej univerzity. Pozostáva z viacerých prednášok, cvičení, tímových projektov a diskusií priamo s manažmentom spoločnosti.

Viac informácii o práci a pracovných pozíciách v Lidli nájdete na stránke kariera.lidl.sk.

PR Servis je komerčný informačný servis určený na publikovanie tlačových správ, informácií, vyhlásení a oznamov určených médiám a verejnosti. Texty sú vysielané v znení, dodanom klientom, bez redakčnej úpravy. Agentúra SITA je distribútorom týchto informácií a za ich obsahovú a štylistickú úroveň nezodpovedá. E-mail: prservis@sita.sk .

bx

K téme

Dobrá správa pre Slovensko: Ceny stoviek potravín výrazne klesli Na pultoch predajní Lidl je čoraz viac slovenských potravín

Diskusia

Najčítanejšie za 24 hodín

Z kategórie Podnikové info

SITA.sk

© Použitie akýchkoľvek materiálov z tejto stránky je dovolené bez obmedzení.