Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
4. mája 2017 PR správyOstatné od PRservis.skSITA Diskusia()

Kaufland získal ocenenie Múza Merkúra za kreatívnu komunikáciu so spotrebiteľom v kategórii CSR

Bratislava, 4.mája 2017 – Spoločnosť Kaufland, ako prvý a jediný maloobchodný reťazec, predstavila minulý rok unikátny typ produktového letáku, v ktorom komunikovala výlučne produkty vyrobené s ohľadom na životné prostredie. Šlo o prvý leták svojho druhu na Slovensku, v ktorom reťazec navyše prezentoval aj svoje ekologické aktivity. Táto jedinečná a kreatívna marketingová komunikácia získala ocenenie Múza Merkúra.

Cieľom súťaže Múza Merkúra je prostredníctvom odbornej poroty ohodnotiť najzaujímavejšie marketingové a komunikačné projekty v oblasti retailu realizované na Slovensku za uplynulý rok. Spoločnosť Kaufland vo svojom zodpovednom letáku v objeme 1,5 milióna kusov s názvom „Vložte kúsok zodpovednosti aj do nákupného košíka“ aktívne komunikovala produkty vyrobené s ohľadom na životné prostredie, za čo v súťaži v rámci kategórie CSR v obchode, získala pekné 2. miesto.

„Ako spoločnosť si uvedomujeme svoj diel zodpovednosti, preto je spoločenská zodpovednosť prirodzenou a neoddeliteľnou súčasťou našej každodennej práce. Angažujeme sa v rôznych oblastiach a ochrana životného prostredia je jednou z našich priorít. Našich zákazníkov, ako aj širokú verejnosť dlhodobo vzdelávame a motivujeme ich v aktivitách, ktoré smerujú k ochrane životného prostredia“, uviedla Erika Turček Pfundtnerová, vedúca oddelenia CSR spoločnosti Kaufland.

V tejto komunikácii Kaufland pokračuje aj tento rok, kedy pri príležitosti Dňa Zeme mohli zákazníci opäť nakupovať množstvo zodpovedných výrobkov, ktorých počet sa neustále rozširuje. Na výber sú produkty z radu K-Classic s obsahom kakaa, ktoré nesú certifikát UTZ či Fairtrade Cocoa, alebo K-Classic výrobky zo sortimentu rýb s pečaťou MSC a produkty z dreva a papiera s pečaťou FSC. Spoločnosť Kaufland taktiež postupne nahrádza bežné materiály obalov materiálmi vyrobenými s ohľadom na životné prostredie. V minulom roku Kaufland uviedol na trh aj značky K-Bio a K-take it veggie, ktoré taktiež dodržiavajú zásady zodpovedného prístupu k životnému prostrediu.

V rámci súťaže získal Kaufland aj 2.miesto v kategórii TOP značka v obchode za projekt agentúry Respect App – Čo sa stane, keď ľudia nenakupujú v Kauflande. Jednalo sa o sériu TV spotov, ktorého hlavným aktérom bol mladý manželský pár, zachytený doma pri večeri pripravenej z produktov zakúpených v inom reťazci.

Spoločnosť Kaufland

Spoločnosť Kaufland patrí k lídrom medzi obchodnými reťazcami a v súčasnosti prevádzkuje viac ako 1 150 samoobslužných obchodných domov v Nemecku, Českej republike, Poľsku, Chorvátsku, Rumunsku, Bulharsku a na Slovensku. Obchodné domy Kaufland ponúkajú veľa rôznych značkových produktov, atraktívne privátne značky a širokú škálu regionálnych produktov. Viac informácií na: www.kaufland.sk

K téme

Kaufland cez víkend otvoril svoj sedemnásty K Park, do Brezna prišiel aj Separ Stredná odborná škola potravinárska v Nitre: Tradičný recept na moderné vzdelávanie

Diskusia

Najčítanejšie za 24 hodín

Z kategórie Ostatné

SITA.sk

© Použitie akýchkoľvek materiálov z tejto stránky je dovolené bez obmedzení.