Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
2. januára 2013 PR správyOstatné od PRservis.skSITA Diskusia()

Kampaň “Voda pre stromy!“ prekonala métu 50 000 stromčekov

BRATISLAVA 2. januára – Spoločnosť Lidl a Štátne lesy TANAPu srdečne ďakujú zákazníkom, vďaka ktorým vyčlenil obchodný reťazec v roku 2012 prostriedky na výsadbu ďalších 50 000 stromčekov. V prepočte to znamená, že v rámci kampane „Voda pre stromy!“ sa zatiaľ podarilo získať financie na zalesnenie približne 23 hektárov kalamitného územia vo Vysokých Tatrách.

Kampaň „Voda pre stromy!“ je založená na záväzku spoločnosti Lidl venovať jeden cent na výsadbu mladých stromčekov v Tatrách za každú predanú 1,5 l fľašu minerálnej vody Saguaro. „Sme radi, že prebiehajúca kampaň ´Voda pre stromy!´ sa stretla sa takým veľkým ohlasom a počas prvých šiestich mesiacov jej trvania sa podarilo získať financie na výsadbu ďalších 50 000 stromčekov. Oceňujeme aj to, že Lidl prostredníctvom tejto akcie upriamuje pozornosť na potrebu pomoci tatranskej prírode,“ uviedol Marián Šturcel zo ŠL TANAPu.

Generálny riaditeľ spoločnosti Lidl Slovenská republika Stanislav Čajka vyjadril presvedčenie, že projekt podpory Vysokých Tatier bude ďalej úspešne napredovať: „Veľmi nás teší, že sa zákazníci stotožnili s týmto projektom. Obnova zničených oblastí je beh na dlhé trate. Už pri prvých úvahách o zapojení sa do pomoci Tatrám sme si uvedomovali, že budeme musieť rozmýšľať v horizonte niekoľkých rokov. Dúfam, že svojou aktivitou pomôžeme ešte viac prebudiť záujem o ochranu slovenskej prírody.“

Na jar 2012 už Lidl venoval Štátnym lesom TANAPu 25 000 sadeníc, pričom na výsadbe sa osobne podieľali aj zamestnanci spoločnosti. Takýmto spôsobom sa podarilo zalesniť 10 hektárov územia, ktoré v roku 2004 postihla veterná a následne aj lykožrútová kalamita. Smrekovo-smrekovcový Lidl les rastie nad Tatranskými Matliarmi.

Aktuálne informácie o projekte, ako aj video z pilotnej výsadby je možné nájsť na internetovej stránke www.lidl.sk.

PR Servis je komerčný informačný servis určený na publikovanie tlačových správ, informácií, vyhlásení a oznamov určených médiám a verejnosti. Texty sú vysielané v znení, dodanom klientom, bez redakčnej úpravy. Agentúra SITA je distribútorom týchto informácií a za ich obsahovú a štylistickú úroveň nezodpovedá. E-mail: prservis@sita.sk .

ax

K téme

Siedmy ročník kampane Giving Friday priniesol 77-tisícový výťažok Miele oslavuje 125. výročie kampaňou s názvom Láska na celý život alebo “Once a Miele, Always a Miele”

Diskusia

Najčítanejšie za 24 hodín

Z kategórie Ostatné

SITA.sk

© Použitie akýchkoľvek materiálov z tejto stránky je dovolené bez obmedzení.