Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
21. novembra 2012 PR správyOstatné od PRservis.skSITA Diskusia()

Kampaň plyšových hračiek v obchodnom dome IKEA

BRATISLAVA 21. novembra – V období od 1. novembra do 23. decembra 2012 daruje IKEA Foundation za každú predanú plyšovú hračku alebo detskú knihu 1 euro na podporu vzdelávacích programov organizáciám UNICEF a Save the Children.

Výťažok z tohtoročnej Kampane plyšových hračiek bude využitý na zabezpečenie kvalitného vzdelania pre znevýhodnené deti žijúce v rozvojových krajinách. Od začiatku spustenia kampane v roku 2003 sa vyzbieralo už 47,5 milióna eur, ktoré umožnili 8 miliónom detí vo viac ako 40 krajinách užívať si právo na kvalitné vzdelanie.

Tohtoročnú kampaň podporia aj noví členovia rodiny plyšových hračiek – priatelia z lesa zo série VANDRING – ježko, medveď a bábka sova, ktorí pomáhajú prebudiť v deťoch záujem o prírodu a životné prostredie. Tieto zvieratká sú zároveň motívom na textíliách VANDRING, ktorých autorkou je dizajnérka Ann-Cathrine Sigrid Sthlberg. Môžete sa s nimi stretnúť aj v detskej knihe IKEA FAMILY „Ako išiel ježko do sveta“ z pera Ulfa Starka, ktorú taktiež ilustrovala Ann-Cathrine.

„Minulý mesiac sa stretli poprední svetoví lídri, aby podporili splnenie globálneho záväzku o zabezpečení prístupu k základnému vzdelaniu pre všetky deti. Spoločnosť IKEA, jej pracovníci a zákazníci, ktorí sa zúčastnili Kampane plyšových hračiek, pomáhajú svojím prístupom k naplneniu tohto cieľa. Od roku 2003 sa prostredníctvom kampane podarilo vyzbierať neuveriteľných 31 miliónov eur, ktoré sa použili na financovanie vzdelávacích programov organizácie UNICEF. V spolupráci s našimi partnermi sme vďaka týmto prostriedkom mohli miliónom detí zabezpečiť prístup ku kvalitnému vzdelaniu a veríme, že tento rok budeme môcť pomôcť ešte viac deťom,“ povedal John Winston, Global Account manažér pre korporátne vzťahy UNICEF.

„Vďaka finančnej pomoci z globálnej IKEA Kampane plyšových hračiek môže organizácia Save the Children pokračovať vo svojej práci a pomáhať znevýhodneným deťom z krajín východnej Európy a juhovýchodnej Ázie zmeniť svoj ťažký život a získať kvalitné vzdelanie. Sme hrdí na to, že sme súčasťou tejto kauzálnej kampane,“ povedala Elisabeth Dahlin, predsedkyňa riadiaceho výboru pre spoluprácu s IKEA Foundation a generálna tajomníčka organizácie Save the Children vo Švédsku.

Získané peniaze pomôžu organizácii Save the Children financovať projekty na podporu vzdelávania najviac znevýhodnených detí, vrátane detí z etnických menšín a detí s postihnutím či špeciálnou starostlivosťou v Kambodži, Vietname, Bangladéši, Indonézii, Mjanmarsku, Litve a Rumunsku. Organizácia UNICEF využije tieto prostriedky na podporu svojho projektu Školy pre Afriku, ktorého cieľom je zabezpečenie kvalitného vzdelania pre deti v 8 krajinách: Burkina Faso, Etiópia, Madagaskar, Mali, Mozambik, Niger, Južná Afrika a Malawi.

„Kampaň plyšových hračiek je skvelou príležitosťou pre zákazníkov a pracovníkov IKEA potešiť v období vianočných sviatkov nielen vlastné deti, ale zároveň pomôcť iným deťom, s ktorými sa síce v skutočnosti nikdy osobne nestretneme, no ktoré nesmierne potrebujú našu pomoc,“ povedal Per Heggenes, generálny riaditeľ IKEA Foundation.

PR Servis je komerčný informačný servis určený na publikovanie tlačových správ, informácií, vyhlásení a oznamov určených médiám a verejnosti. Texty sú vysielané v znení, dodanom klientom, bez redakčnej úpravy. Agentúra SITA je distribútorom týchto informácií a za ich obsahovú a štylistickú úroveň nezodpovedá. E-mail: prservis@sita.sk .

ax

Odporúčané články

Zachovaná klasická žurnalistika Kampaň s názvom #pretozetitohovorim, #becauseIsayso

Diskusia

Najčítanejšie za 24 hodín

Z kategórie Ostatné

Odporúčame

SITA.sk

© Použitie akýchkoľvek materiálov z tejto stránky je dovolené bez obmedzení.

Zavrieť

Používaním tejto stránky súhlasíte s ukladaním cookies. Viac info tu...