Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
19. februára 2015 PR správyOstatné od PRservis.skSITA Diskusia()

Hurbanovčania získajú 33 000  na svoje nápady

BRATISLAVA 19. februára – Spoločnosť HEINEKEN Slovensko v spolupráci s Nitrianskou komunitnou nadáciou vyhlasuje už siedmy ročník grantového programu Tu sme doma. Cieľom programu je podnietiť a podporiť verejnoprospešné aktivity obyvateľov Hurbanova vo svojom meste. Na realizáciu programu venoval HEINEKEN Slovensko viac ako 33 000 EUR. O grant môžu žiadať jednotlivci i neziskové organizácie do 17. apríla 2015.

Program aktivizuje ľudí, aby sami identifikovali, čo im v Hurbanove chýba, čo by chceli vytvoriť v miestnej komunite. Spoločnosť HEINEKEN Slovensko podporí ich dobré nápady do výšky 3 300 . Pridaná hodnota predkladaných projektov spočíva v aktívnej participácií, dobrovoľníctve a skúsenostiach. „Program Tu sme doma má svoju tradíciu, ktorá už siedmy rok ponúka možnosti oživenia Hurbanova. Spoločnosť HEINEKEN Slovensko je najvýznamnejším zamestnávateľom regiónu a je v našom záujme, aby sa aj s našou pomocou mesto Hurbanovo zveľaďovalo. Rôznorodé projekty združujú ľudí s podobnými záujmami a vytvárajú priestor na ďalšie budovanie dobrých vzťahov v miestnych komunitách. Teším sa na nové projekty, ktoré zrealizujeme v roku 2015,“ informuje Odin Goedhart, generálny riaditeľ HEINEKEN Slovensko.

Tu sme doma pomáha obyvateľom Hurbanova
Grantový program Tu sme doma naštartoval v Hurbanove rozvoj miestneho dobrovoľníctva. Hurbanovské školy a škôlky, kluby dôchodcov, športové kluby, hasiči, včelári, kynológovia, záchranári a mnoho ďalších miestnych ľudí dobrovoľne venovali svoj čas, energiu a zručnosti, aby pomohli vylepšiť svoje mesto. V Hurbanove sa podieľalo na dobrovoľníckych aktivitách už viac ako 1 500 ľudí. Aktívne sa zapájajú aj samotní zamestnanci spoločnosti HEINEKEN Slovensko. Žiadajú grant na svoje nápady alebo symbolicky preberú patronát nad projektom, ktorý im je sympatický.

6 rokov programu = 69 zrealizovaných nápadov
Obyvatelia Hurbanova si vďaka programu obnovili na námestí Konkolyho Thége nefunkčnú fontánu a postavili prvý fitpark. Založili prvé jasličky v meste, stolnotenisový klub, zrekonštruovali ľadovú plochu a vysadili zeleň. Hurbanovo je teraz moderné aj vďaka novým možnostiam pripojenia sa na wifi v strategických častiach. Spoločnosť HEINEKEN Slovensko podporila počas 6 rokov existencie programu 69 verejnoprospešných aktivít sumou 176 700 . Záujemcovia si môžu podávať žiadosti o grant v rámci siedmeho ročníka Tu sme doma až do 17. apríla 2015.

Nitrianska komunitná nadácia:
Nitrianska komunitná nadácia zlepšuje kvalitu života ľudí v Nitrianskom kraji už 13 rokov. Tvorí „most“ medzi tými, ktorí potrebujú finančnú podporu na verejnoprospešné nápady a tými, ktorí chcú takéto aktivity podporiť. Svojou činnosťou motivuje ľudí k dobrovoľníckej práci a pomáha pri rozvoji filantropie. Viac informácií nájdete na www.nkn.sk.

HEINEKEN Slovensko:
HEINEKEN je viac ako 14 rokov lídrom na slovenskom pivnom trhu s trhovým podielom na úrovni 40 %. Spoločnosť HEINEKEN má na Slovensku silné portfólio značiek, do ktorého patria prémiová medzinárodná značka Heineken, najhodnotnejšia slovenská značka Zlatý Bažant, silné slovenské značky Corgoň a Kelt, regionálne značky Martiner, ako i obľúbené zahraničné značky Krušovice, Starobrno a Desperados. Spoločnosť HEINEKEN varí svoje pivá v Hurbanove, v najväčšom slovenskom pivovare založenom v roku 1969, kde zároveň prevádzkuje najväčšiu sladovňu v strednej a východnej Európe. Viac informácií na: www.heinekenslovensko.sk.

PR Servis je komerčný informačný servis určený na publikovanie tlačových správ, informácií, vyhlásení a oznamov určených médiám a verejnosti. Texty sú vysielané v znení, dodanom klientom, bez redakčnej úpravy. Agentúra SITA je distribútorom týchto informácií a za ich obsahovú a štylistickú úroveň nezodpovedá. E-mail: prservis@sita.sk .

ax

K téme

Hurbanovský pivovar oslavuje: špeciálna plechovka Zlatý Bažant „desiatky“ spomína na históriu a prináša viac piva V Hurbanove odštartovali novú tradíciu

Diskusia

Najčítanejšie za 24 hodín

Z kategórie Ostatné

SITA.sk

© Použitie akýchkoľvek materiálov z tejto stránky je dovolené bez obmedzení.