Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
22. novembra 2013 PR správyOstatné od PRservis.skSITA Diskusia()

Hľadá sa najinovatívnejší nápad

BRATISLAVA 22. novembra – Spoločnosť Henkel vyhlasuje siedmy ročník medzinárodnej súťaže „Henkel Innovation Challenge“. Možnosť zapojiť sa do súťaže majú študenti z 30 krajín sveta, ktorých úlohou bude navrhnúť inovatívny výrobok alebo technológiu založenú na myšlienke trvalej udržateľnosti, ktorý by zodpovedal požiadavkám spotrebiteľov v roku 2050. Študenti sa môžu do Henkel Innovation Challenge prihlásiť do 11. decembra 2013 prostredníctvom stránky www.henkelchallenge.com.

Úlohou súťažných dvojíc v súťaži Henkel Innovation Challenge je vyvinúť vizionársky produkt alebo technológiu v rámci jednej z troch oblastí podnikania spoločnosti Henkel: Lepidlá Technológie, Beauty Care alebo Pracie a čistiace prostriedky. Študenti budú mať tak možnosť nielen nahliadnuť do fungovania spoločnosti, ale aj získať množstvo neoceniteľných skúseností. „Dostali sme príležitosť aplikovať teoretické poznatky zo školy do praxe. Dalo nám to skutočne veľa,“ hovoria víťazky slovenského kola predchádzajúceho ročníka súťaže Mária Fečíková a Petra Jursová a dodávajú: „Práca na projekte stojí dosť času, avšak je to investícia, ktorá sa človeku v živote vždy zíde. Stačí sa len obzrieť okolo seba a zistiť, aký produkt s akou pridanou hodnotou vie uspokojiť potreby zákazníka v budúcnosti a zároveň šetrí životné prostredie.“

Novinkou siedmeho ročníka súťaže je, že spoločnosť Henkel poskytne každému účastníkovi prístup na špeciálny e-learningový program s kurzami z oblastí ako sú napríklad marketingové stratégie alebo počítačové zručnosti. Tie súťažiacim pomôžu vo východiskových fázach vývoja ich myšlienok. Slogan „Vytvor. Uč sa. Rozvíjaj.“ úplne vystihuje myšlienku tohtoročnej „Henkel Innovation Challenge“. Študenti vytvoria inovatívnu myšlienku, mentor ich veľa naučí nového a vďaka súťaži budú rozvíjať svoje zručnosti.

Tri víťazné tímy sa stretnú s Kasperem Rorstedom, predsedom predstavenstva spoločnosti Henkel, ktorý im zároveň odovzdá ceny: cestu okolo sveta v hodnote 10 000 eur pre víťaza a cestovné poukážky v hodnote 4 000 a 2 000 eur pre dvojice na druhom a treťom mieste.

Pre koho je súťaž určená?
Súťaž „Henkel Innovation Challenge” je určená študentom všetkých odborov vrátane ekonomiky, inžinierstva či prírodných vied. O prvé miesto budú môcť zabojovať študenti z 30 krajín sveta.

Ako sa zapojiť?
Na stránke www.henkelchallenge.com nájdu študenti registračný formulár. Možnosť vyplniť ho majú súťažné dvojice do 11. decembra 2013. Po ukončení registrácie budú vybraní študenti pracovať na svojich projektoch s podporou manažérov firmy Henkel Slovensko: „Zúčastniť sa môže každý s dobrým nápadom. Stačí navrhnúť projekt a prihlásiť sa. S ostatnými náležitosťami už študentom pomôžeme my,“ vysvetľuje koordinátorka projektu Radka Karabellyová z oddelenia ľudských zdrojov spoločnosti Henkel Slovensko.

Čo je cieľom súťaže?
Podstatou súťaže je navrhnúť inovatívny produkt budúcnosti s ohľadom na trvalú udržateľnosť. Na medzinárodnom kole v Šanghaji minulého roku napríklad slovenskí študenti obhajovali svoju zubnú pastu s regulátorom chuti. Napokon v Číne zvíťazila dvojica z Nemecka s produktom Syoss BREATHE. Vďaka tejto inovácii by mohli vlasy v budúcnosti vyrábať kyslík.

Aký je priebeh súťaže?
Svoje produkty predstavia vybrané tímy v národných kolách v marci 2014. Víťazný tím z každého semifinále dostane šancu bojovať v medzinárodnom finále, ktoré sa uskutoční 31. marca – 3. apríla 2014 v Düsseldorfe. Spoločnosť Henkel zostáva v kontakte s mnohými účastníkmi aj po ukončení súťaže. Svedčí o tom aj fakt, že mnohí z talentovaných účastníkov minulých ročníkov sa vo firme nakoniec aj zamestnali.

Viac informácií o „Henkel Innovation Challenge“ je zverejnených na stránke www.henkelchallenge.com alebo na Facebooku www.facebook.com/henkelchallenge s viac ako 65 000 fanúšikmi. Videá z predchádzajúcich ročníkov nájdete na Youtube.

PR Servis je komerčný informačný servis určený na publikovanie tlačových správ, informácií, vyhlásení a oznamov určených médiám a verejnosti. Texty sú vysielané v znení, dodanom klientom, bez redakčnej úpravy. Agentúra SITA je distribútorom týchto informácií a za ich obsahovú a štylistickú úroveň nezodpovedá. E-mail: prservis@sita.sk .

ax

K téme

Končí sa obľúbená séria Worthingtonovci. Musíte mi veriť OBI rozžiarilo Zvolen na oranžovo

Diskusia

Najčítanejšie za 24 hodín

Z kategórie Ostatné

SITA.sk

© Použitie akýchkoľvek materiálov z tejto stránky je dovolené bez obmedzení.