Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
15. mája 2012 PR správyPotraviny od PRservis.skSITA Diskusia()

HAMÉ spustilo TV kampaň na kečupy OTMA Gurmán

BRATISLAVA 15. mája – Spoločnosť Hamé len nedávno predstavila novú tvár kečupov Otma a Otma Gurmán. O projekt sa starala reklamná agentúra Comtech, ktorá k realizácii dvoch televíznych príbehov prizvala netradičnú dvojicu tvorcov – skúseného filmového a reklamného režiséra Jiřího Stracha a novú režisérsku nádej Vojta Kotka. Obaja páni sa projektu chopili s vervou sebe vlastnou a vzniklo nekonvenčné a ľahko provokatívne dielo. Produkčným domom je Frame100re.

Natáčanie nového TV spotu na Extra kečup OTMA Gurmán prebiehalo dva dni. Hlavnej role sa zhostila herečka Ivana Korolová, ktorá predvádzala neprekonateľné herecké výkony a nezabudnuteľné grimasy, ako skonštatovali nie len režiséri. Veľkú vďaku si zaslúžil aj skvelý kameraman Milan Chadima, bez ktorého by spot nebol tak dokonale natočený. S večerom spadla posledná klapka a môžeme sa tešiť na spot v TV!
Spoločnosť Hamé plánuje značky Otma a Otma Gurmán podporiť predovšetkým formou TV reklamy a inzercie na Slovensku i v Čechách.

PR Servis je komerčný informačný servis určený na publikovanie tlačových správ, informácií, vyhlásení a oznamov určených médiám a verejnosti. Texty sú vysielané v znení, dodanom klientom, bez redakčnej úpravy. Agentúra SITA je distribútorom týchto informácií a za ich obsahovú a štylistickú úroveň nezodpovedá. E-mail: prservis@sita.sk .

ax

K téme

Nechajte si zájsť chuť na marmeládu, odkazuje Európska únia Tržby Hamé presiahli v minulom roku 5,22mld. Kč.

Diskusia

Najčítanejšie za 24 hodín

Z kategórie Potraviny

SITA.sk

© Použitie akýchkoľvek materiálov z tejto stránky je dovolené bez obmedzení.