Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
10. marca 2017 PR správyOstatné od PRservis.skSITA Diskusia()

Demografia – Pygmalios predstavil unikátnu novinku !

Bratislava, 10.3.2017 – Slovenská spoločnosť Pygmalios, ktorá má svoju expozíciu na veľtrhu EuroShop, predstavila nový demografický modul z rodiny Pygmalios Analytics. Analýza pohlavia, veku a emócií v reálnom čase sa stretla s mimoriadnym ohlasom u návštevníkov a potenciálnych obchodných partnerov z celého sveta.

Slováci z inovátorskej firmy Pygmalios oficiálne uviedli na trh ďalšiu novinku. Na najväčšom európskom veľtrhu Euroshop 2017 v Nemecku, predstavili analýzu pohlavia, veku a emócií v reálnom čase prostredníctvom inteligentného snímača obrazu. Do rodiny behaviorálnych analytík, tak pribudol dôležitý člen. Pygmalios sa tak dnes môže pochváliť takmer kompletnou analýzou správania zákazníkov v kamennej predajni. „Spolu s unikátnou analýzou pohybu, monitoringom radov pred pokladnicami, monitoringom návštevnosti, zaľudnenosti a ďalšími metrikami dokážeme v kombinácii s predajnými dátami poskytnúť retailerovi ucelený obraz o tom, čo sa deje v jeho prevádzkach,“ hovorí Michal Tomčík, spoluzakladateľ a Director of Business Development, Pygmalios, s.r.o.

Slovenský technologický start-up, ktorého riešenie bolo ocenené titulom Podnikateľský nápad roka 2014, rozšírilo portfólio pôvodných metrík o tzv. mäkké dáta. Digitalizácia a analýza mäkkých kvalitatívnych dát retailerom pomáha napríklad vyhodnocovať mieru spokojnosti zákazníkov v prevádzke. Inak povedané, existuje pozitívna korelácia medzi počtom usmievajúcich sa nakupujúcich a ich spokojnosťou. Agregované mäkké dáta môžu slúžiť ako podnet pre zmeny v sortimente alebo ako podklad pre presnejšie cielenie marketingových aktivít.

50. ročník medzinárodného veľtrhu EuroShop hostí veľké množstvo firiem z oblasti retailových technológií. Spomedzi všetkých 2 367 vystavovateľov je ich vyše tretina, teda 708. Veľtrh v Düsseldorfe tak celkom jednoznačne ukazuje, že jedným z kľúčových trendov je digitalizácia retailu. Minimálne pre najbližšie 3 roky do konania ďalšieho EuroShopu. Je skvelé, že Slovensko má v tejto téme v silného hráča.

Viac na www.pygmalios.com

Odporúčané články

Zlatovlasý scenár by mal pokračovať aj v roku 2018 Tohtoročný Deň zeme vyzýva: obmedzte plasty

Diskusia

Najčítanejšie za 24 hodín

Z kategórie Ostatné

Odporúčame

SITA.sk

© Použitie akýchkoľvek materiálov z tejto stránky je dovolené bez obmedzení.

Zavrieť

Používaním tejto stránky súhlasíte s ukladaním cookies. Viac info tu...