Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
7. septembra 2017 PR správyOstatné od PRservis.skSITA Diskusia()

Daniela Hantuchová si pre značku D-One vybrala Dynamic Relations

BRATISLAVA 7. septembra 2017 – Daniela Hantuchová, ktorá rozbieha svoju novú značku bonbónov a tyčiniek určených pre športovcov a zdravý životný štýl D-One, si pre spoluprácu vybrala agentúru Dynamic Relations. Súčasťou spolupráce je aj vznik Nadácie Daniely Hantuchovej, ktorá bude veľkú časť výnosov z predaja D One venovať do projektov, ktoré podporujú zdravý pohyb a zdravý životný štýl.

„Mám toho zrazu strašne veľa a sama som zaskočená, aký kolotoč sa roztočil po tom, ako som ukončila tenisovú kariéru. Dohoda o účinkovaní v Let´s Dance je iba jeden z mnohých projektov, do ktorých vstupujem. Projekt D-One je ale mojím vlastným projektom. Značku chcem rozvinúť globálne a pevne ju ukotviť doma na Slovensku. A cez Nadáciu pomôcť v oblastiach, ktoré sú mi blízke, čiže šport a zdravý životný štýl so zameraním na deti“, povedala Daniela Hantuchová a dodala, že na Slovensku plánuje spolupracovať s viacerými ľuďmi aj firmami.

„Riadenie komunikácie a zastrešenie aktivít D One a mojej nadácie zverujem agentúre Dynamic Relations“, povedala ďalej Daniela Hantuchová s tým, že v priebehu niekoľkých mesiacov sa okolo projektu objavilo toľko podnetov a nápadov, že sa stalo nevyhnutnosťou dať projektu systém a riadenie. „Dynamic dokonca prišiel s nápadom ako presadiť D-One na americký trh, čo je veľmi zaujímavé“, dodala Daniela Hantuchová.

„Odkedy Daniela prišla prvý krát do Dynamicu a chcela PR agentúru, sa naša spolupráca posunula ďalej. Okrem hľadania efektívnych predajných kanálov, ktoré už v princípe bežia sa teraz sústreďujeme na tvorbu príbehu a identity D-one a Nadácie Daniely Hantuchovej, ktorú aj zakladáme. A musíme rozvinúť ich systematické a navzájom sa podporujúce aktivity. Myslím, že do konca roka to budeme mať celé pod strechou a bude to krásne fungovať“, povedal Managing Director Dynamic Relations Karol Wolf.

Veľkou výhodou je osobná angažovanosť Daniely, ktorá vníma značku veľmi emocionálne a prináša množstvo nápadov a podnetov. „Treba si uvedomiť, že jej globálny kalendár je stále plný a ona napriek tomu venuje množstvo času práve D-one a Slovensku“, dodal na záver Karol Wolf.

K téme

Umenie pozerá na svet inými očami Historický úspech, ktorý pomôže deťom v núdzi! Na charitatívnej dražbe Kiwanis bábik padol rekord

Diskusia

Najčítanejšie za 24 hodín

Z kategórie Ostatné

SITA.sk

© Použitie akýchkoľvek materiálov z tejto stránky je dovolené bez obmedzení.