Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
12. septembra 2012 PR správyPodnikové info od PRservis.skSITA Diskusia()

Číňania majú záujem o slovenskú vodku, whisky, ale i vína

BRATISLAVA 12. septembra – 600 domácich a 300 zahraničných vystavovateľov alkoholických nápojov na ploche viac než 280 000 m2. Takto pompézne otvoril uplynulý víkend svoje brány Medzinárodný veľtrh Guizhou International Alkoholic Beverages Expo 2012 v Guiyangu na juhozápade Číny. Organizátori podujatia, ktorými je čínske Ministerstvo obchodu a vláda provincie Kuej- čou očakávajú, že zmluvné investície prekročia tento rok 100 biliónov čínskych yuanov.

Farby Slovenska na výstave, ktorú každoročne navštívi viac než 500 000 návštevníkov, reprezentuje tento rok po prvý krát vodka a prvá slovenská whisky, ktorá bola predstavená na domácom trhu len pred 3 mesiacmi.

Spolu s poprednými výrobcami alkoholu z Francúzska, Talianska, Austrálie, USA, Južnej Afriky, Kórei, či Japonska od nedele reprezentujú kvalitu slovenských alkoholov spoločnosti GAS Familia s.r.o. a Nestville Distillery, slovenské vína prezentujú spooločnosti Chateu Modrá, a.s. a Hubert J.E., s.r.o.. Zatiaľ čo prvá menovaná spoločnosť GAS Familia vsádza na istotu a prezentuje za uplynulý rok najoceňovanejšiu vodku v Európe, Goral Vodku MASTER, spoločnosť Nestville Distillery po prvý krát ukazuje svetu náš unikát – prvú slovenskú whisky Nestville, ktorú v júni uviedol do povedomia Slovákov Jean Claude Van Damme priamo v jej rodisku, v obci Hniezdne pri Starej Ľubovni. „Ak vezmeme do úvahy obrovskú konkurenciu a rozsah výstavy, je pre nás veľká česť, že jedným z prvých, ktorý na veľtrhu ochutnali whisky Nestville bol práve čínsky viceminister hospodárstva, pán Jiang Zengwei“ uviedol zahraničný partner spoločnosti Nestville Distillery, Ivo Begonja.

Podľa zástupcu slovenskej spoločnosti whisky zaujala nielen svojím obalom, ale najmä výnimočnou chuťou. „Whisky Nestville vyrábame špeciálnou kolónovou destiláciou a na jej výrobu používame len vybrané druhy sladu a obilia. Špecifickú harmóniu chute a vône dotvára zrenie vo vypaľovaných sudoch z francúzskeho a amerického bieleho duba“ odkrýva čiastočne receptúru Ivica Begonja. O prvú slovenskú whisky prejavil záujem už prvý deň výstavy okrem veľkého množstva návštevníkov aj najväčší distribútor alkoholických nápojov spoločnosť Beijing Diaoyutai Distillery Co. Ltd..

Dôležitosť medzinárodného veľtrhu potvrdzuje aj bohatá diplomatická účasť. Výstavu si tento rok nenechali ujsť zástupcovia deviatich zahraničných ambasád, šiestich medzinárodných sesterských provincií, ale aj delegácie z ďalších 30 provincií a autonómnych oblastí. Svoje zastúpenie tu má tiež Hong Kong, Macao a Tchaj-wan. Napriek odlišnosti kultúr, zvyklostí, chutí a schopnosti spracovávať alkohol, záujem obyvateľov najľudnatejšej krajiny sveta o rôzne druhy alkoholu je obrovský. „Ázijci obľubujú európsku kvalitu a štýl. Lákajú ich najmä jemné chute, čo nám potvrdili pri „testovaní“ Goral Vodky MASTER. Ide o vodku, ktorá je až 7-krát destilovaná a 7-krát filtrovaná. Aj najdrahšie a najluxusnejšie vodky sveta prechádzajú týmito procesmi maximálne 5, vo výnimočných prípadoch 6-krát.

V prípade Goral Vodky MASTER dochádza v rámci špecifického procesu výroby k minimalizácii vplyvu acetladehydu, ktorý v iných alkoholoch spôsobuje známu nevoľnosť. Je pritom všeobecne známe, že hladina AIDH je u Aziatov prirodzene nízka a preto „veľa neznesú“. Náš proces prípravy vodky zaručuje jej dokonalú jemnosť a čírosť, čo im zrejme vyhovuje“ potvrdila skúsenosti z veľtrhu Barbara Šomská, brand manažérka spoločnosti GAS Familia. Goral Vodka MASTER tak po úspechoch a zlatých medailách z Chicaga, Cannes, Petrohradu, Moskvy a Kieva útočí na ďalší zahraničný trh. „Už v priebehu prvého dňa veľtrhu sme sa dohodli s niekoľkými čínskymi distribútormi na návšteve našej spoločnosti na Slovensku a sme presvedčení, že sa tieto dohody podarí v priebehu najbližších mesiacoch aj reálne naplniť“ uviedla Barbara Šomská . Medzinárodný veľtrh potrvá až do 13.septembra 2012.

PR Servis je komerčný informačný servis určený na publikovanie tlačových správ, informácií, vyhlásení a oznamov určených médiám a verejnosti. Texty sú vysielané v znení, dodanom klientom, bez redakčnej úpravy. Agentúra SITA je distribútorom týchto informácií a za ich obsahovú a štylistickú úroveň nezodpovedá. E-mail: prservis@sita.sk .

ax

K téme

Kombucha: Zázrak pre váš životný štýl Čínska komunita oslávila na Slovensku nový čínsky rok

Diskusia

Najčítanejšie za 24 hodín

Z kategórie Podnikové info

SITA.sk

© Použitie akýchkoľvek materiálov z tejto stránky je dovolené bez obmedzení.