Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
21. októbra 2013 PR správyPodnikové info od PRservis.skSITA Diskusia()

BILLA mení partnera na instore reklamu

BRATISLAVA 21. októbra – Víťazom tendra a novým media representative pre exkluzívne reklamné plochy na nákupných košíkoch (Cart Banner) v supermarketoch Billa sa stal InstoreAd, powered by efcom.

Billa Slovensko (člen skupiny REWE) patrí medzi najväčšie maloobchodné siete a disponuje viac ako 10 500 nákupnými vozíkmi v 116 predajniach v 71 slovenských mestách a obciach.

Billa sa hrdí širokou bázou verných zákazníkov a jedným z najväčších zákazníckych klubov na Slovensku –Billa Bonus Club, ktorý má už viac ako 650 000 zákazníkov. „V poslednom roku, po spustení klubu s ešte výhodnejšími podmienkami sme zaznamenali výrazný rast počtu členov, ale tiež ich nákupnej aktivity,“ hovorí Martina Kovacs, marketingová manažérka Billa Slovensko.

„Cart Banner predstavuje silnú komunikačnú platformu pre FMCG značky, ale tiež pre tradičných mass media spenderov zo sektorov financií, telekom, či automotive,“ vyjadril sa Filip Švaňa z InstoreAd, powered by efcom.

Cart Banner sú momentálne jedinými instore reklamnými formátmi v sieti Billa.

PR Servis je komerčný informačný servis určený na publikovanie tlačových správ, informácií, vyhlásení a oznamov určených médiám a verejnosti. Texty sú vysielané v znení, dodanom klientom, bez redakčnej úpravy. Agentúra SITA je distribútorom týchto informácií a za ich obsahovú a štylistickú úroveň nezodpovedá. E-mail: prservis@sita.sk.

K téme

Dobrá správa pre Slovensko: Ceny stoviek potravín výrazne klesli Pevnejšie zdravie už pre 3 200 detí. Obľúbená sieť supermarketov je aj dobrým susedom

Diskusia

Najčítanejšie za 24 hodín

Z kategórie Podnikové info

SITA.sk

© Použitie akýchkoľvek materiálov z tejto stránky je dovolené bez obmedzení.