Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
12. júla 2013 PR správyOstatné od PRservis.skSITA Diskusia()

Absolútnym víťazom sú podľa spotrebiteľov Persil Duo-Caps

BRATISLAVA 12. júla – Slovenskí spotrebitelia zvolili dvojkomorové gélové kapsuly Persil Duo-Caps od spoločnosti Henkel Slovensko za najobľúbenejšiu novinku vo svojej kategórii. Druhý ročník marketingového programu „Voľba spotrebiteľov – Najlepšia novinka“ ocenil inovácie na slovenskom trhu z oblasti rýchloobrátkového tovaru. Spotrebitelia si volili svojich favoritov spomedzi 63 noviniek z minulého roka. Persil Duo-Caps získali okrem ocenenia v rámci produktovej kategórie pracie prostriedky aj titul Absolútneho víťaza.

Pri výbere ocenenia „Voľba spotrebiteľov – Najlepšia novinka“ rozhodovali slovenskí spotrebitelia prostredníctvom prieskumu agentúry STEN/MARK na reprezentatívnej vzorke dvoch tisíc respondentov. Produkty sa hodnotili na základe celkového dojmu, hodnotenia obalu a skúsenosti s výrobkom. Okrem prieskumu volili svoje najobľúbenejšie novinky aj čitatelia partnerských médií. Výsledky potvrdzujú, že Persil Duo-Caps sa stali pre slovenských spotrebiteľov najobľúbenejšou novinkou. Získali ocenenie vo svojej kategórii pracie prostriedky a s najvyšším počtom bodov sa môžu pochváliť aj titulom Absolútneho víťaza.

„Reprezentatívna vzorka dvoch tisíc respondentov zahŕňala v rovnakom pomere každý typ spotrebiteľa. V každej súťažnej kategórii získala ocenenie jedna novinka, ktorá má možnosť komunikovať túto výbornú správu na svojich obaloch do konca roka 2014. Persil Duo-Caps získali najvyšší počet bodov, čím získali aj titul Absolútneho víťaza,“ vysvetľuje zástupca marketingového programu „Voľba spotrebiteľov – Najlepšia novinka“ Lukáš Matějka z Atoz Retail.

Výrobcovia a distribútori mali možnosť prihlásiť svoje inovácie z oblasti rýchloobratkového tovaru. Prihlásené novinky boli uvedené na slovenský trh od septembra 2011 do konca roku 2012 s výnimkou tabakových výrobkov. Pod názvom „Volba spotřebitelů – Nejlepší novinka“ funguje marketingový program už dvanásť rokov v Českej republike, v ktorej sa teší veľkej

„Ocenenie nás veľmi teší, je to pozitívna spätná väzba nielen na kvalitu Persil Duo-Caps, ale aj celkovú spokojnosť spotrebiteľov,“ hovorí Eva Kollárikova, Senior Brand Manager Henkel Slovensko.

Persil Duo-Caps sú revolučnou novinkou, ktorú spoločnosť Henkel Slovensko uviedla na trh v septembri minulého roka. Prvé dvojkomorové pracie kapsuly v sebe spájajú dokonalý výsledok prania a jednoduché použitie. Vďaka najnovšej výrobnej technológii sú jednotlivé účinné zložky v kapsuly oddelené, čím sú chránené a uchovávajú si 100% účinnosť až do prvého kontaktu s vodou počas pracieho cyklu. Následne sa okamžite rozpúšťajú. V modrej časti kapsuly je koncentrovaný tekutý odstraňovač škvŕn obsahujúci povrchovo aktívne látky a účinnú enzýmovú zmes, ktorá odstráni aj tie najodolnejšie škvrny. Vysoko účinný optický rozjasňovač v zelenej časti rozžiari farby a pomáha chrániť bielizeň pred zašednutím, čím dodáva farbám potrebnú sviežosť.

PR Servis je komerčný informačný servis určený na publikovanie tlačových správ, informácií, vyhlásení a oznamov určených médiám a verejnosti. Texty sú vysielané v znení, dodanom klientom, bez redakčnej úpravy. Agentúra SITA je distribútorom týchto informácií a za ich obsahovú a štylistickú úroveň nezodpovedá. E-mail: prservis@sita.sk .

ax

Odporúčané články

Obchodník roka: Najvyššie ocenenie si piatykrát odnáša Martinus Kvalitné budovy stoja viac, ale šetria náklady

Diskusia

Najčítanejšie za 24 hodín

Z kategórie Ostatné

SITA.sk

© Použitie akýchkoľvek materiálov z tejto stránky je dovolené bez obmedzení.

Zavrieť

Web obsahuje cookies. Prevádzkovateľ webu nezbiera žiadne osobné údaje, ak nie ste registrovaný. Web obsahuje prvky tretích strán. Viac k: Ochrana osobných údajov a cookies