Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
10. októbra 2013 PR správyPodnikové info od PRservis.skSITA Diskusia()

ZlavaDna.sk oslavuje 3. narodeniny s rekordnými číslami

BRATISLAVA 10. októbra – Stála jednotka na trhu kolektívneho nakupovania, portál ZlavaDna.sk, oslávil v týchto dňoch tretí rok pôsobenia. Pre spoluprácu s jednotkou na trhu sa tento rok rozhodli aj špičky hotelového biznisu na Slovensku ako Hotel Kaskády 4* alebo skupina Tatry Mountain Resorts. Vďaka silným predajným výsledkom, rastúcemu počtu zákazníkov a vstupu do nových segmentov si ZlavaDna.sk dlhodobo udržiava prvenstvo na poli kolektívneho nakupovania.

ZlavaDna.sk bola jedným z prvých portálov, ktoré v roku 2010 priniesli na Slovensko mimoriadne úspešný koncept kolektívneho nakupovania. Od svojho vzniku je kontinuálnou trhovou jednotkou s 30% trhovým podielom a počtom 50.000 predaných kupónov za mesiac. ZlavaDna.sk sa postupne rozrastá aj na okolité trhy. Od roku 2011 má zastúpenie aj v Českej republike, kde je momentálne v TOP 10 na trhu zľavových portálov.

Okrem množstva spokojných zákazníkov prináša ZlavaDna.sk významný prínos aj slovenským firmám. „Základom našej práce sú dlhoročné vzťahy s klientmi, ktorí sa k nám opakovane vracajú. V roku 2013 sme cez ZlavaDna.sk ubytovali 3.277 zákazníkov v Clubhoteli Nezábudka, ktorí zariadeniu priniesli takmer 220.000 €. Veľmi obľúbenou zľavou bolo aj ubytovanie v Hoteli Swing **** v Krakove, kde sme len v jednej akcii ubytovali 933 hostí. Celkový príjem pre hotel bol 112.000 €. Nášmu dlhoročnému partnerovi, mesačníku Forbes, sme celkovo predali už 3 027 predplatných, čo predstavuje 19% z celkového počtu predplatných.“ upresňuje Zdenko Hoschek, z najúspešnejšieho portálu kolektívneho nakupovania, ZlavaDna.sk.

Dôvera zákazníkov stále rastie
Dôkazom narastajúceho záujmu o kolektívne nakupovanie je neustále sa zvyšujúca priemerná cena objednávky, ktorú uvádza jednotka na trhu v hodnote 28 €. „ZlavaDna.sk je značka, ktorej ľudia na Slovensku dôverujú a je pre nich stále väčšou garanciou kvality“, dodáva Zdenko Hoschek.

Aké zľavy zaujímajú Slovákov?
Trhová jednotka medzi zľavovými portálmi označila rok 2013 za rok v znamení služieb spojených s cestovaním. Celkovo ZlavaDna.sk predala v roku 2013 takmer 80.000 kupónov na ubytovanie v celkovej hodnote 7,3 miliónov €. „Od začiatku roku sme segment cestovania účelovo posilňovali. Do našej ponuky cestovania pribudli známe značky ako Aeolus či Koala Tours. Rovnako sme začali spoluprácu aj s TOP hotelmi na Slovensku, napr. Hotel Kaskády **** alebo Tatry Mountain Resorts,“ dodáva Zdenko Hoschek.

Jednou z najzaujímavejších zliav tohto roka sa stal koncert Sira Eltona Johna v Prahe, kde jeho fanúšikovia ušetrili 10 593 €. Pre tých, čo radšej preferujú futbal, ZlavaDna.sk priniesla zážitok spojený s cestou na Ligu majstrov o 3 450 € lacnejšie. Z gastronomického sveta si najviac pochutnalo 9 492 labužníkov na rebierkach s pivom v reštaurácii Alfa, kde ušetrili dokopy 98 716 €.

Začítať sa do finančných správ mesačníka Forbes môžu zákazníci ZlavaDna.sk, ktorí si zakúpili predplatné s celkovou zľavou 15 516 €. Navyše, lepšie sa bude čítať tým, ktorí využili zľavu v centre laserovej chirurgie oka Oftum a na operáciách ušetrili 14 000 €.

ZlavaDna.sk je od svojho vzniku v októbri 2010 jednotkou na trhu kolektívneho nakupovania na Slovensku. Dlhodobo si drží prvenstvo v návštevnosti (50.000 unikátnych návštevníkov denne), v počte predaných kupónov za mesiac, vo veľkosti mailingovej databázy zákazníkov (200.000) a aj v obrate (1,3 milióna € mesačne) je stále jednotkou na trhu.

PR Servis je komerčný informačný servis určený na publikovanie tlačových správ, informácií, vyhlásení a oznamov určených médiám a verejnosti. Texty sú vysielané v znení, dodanom klientom, bez redakčnej úpravy. Agentúra SITA je distribútorom týchto informácií a za ich obsahovú a štylistickú úroveň nezodpovedá. E-mail: prservis@sita.sk.

Odporúčané články

ŠKODA oslavuje rally tituly limitovanou edíciou automobilu ŠKODA FABIA Lidl oslavuje neobyčajne obyčajné Vianoce

Diskusia

Najčítanejšie za 24 hodín

Z kategórie Podnikové info

Odporúčame

SITA.sk

© Použitie akýchkoľvek materiálov z tejto stránky je dovolené bez obmedzení.

Zavrieť

Používaním tejto stránky súhlasíte s ukladaním cookies. Viac info tu...