Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
16. júna 2016 PR správyPodnikové info od PRservis.skSITA Diskusia()

Volkswagen Group konsoliduje globálny mediálny budget u PHD

Volkswagen Group v pondelok 13. júna potvrdila, že od januára 2017 bude konsolidovať kompletné mediálne plánovanie a nákup u PHD.

Oznámila, že PHD bude manažovať všetkých 8 značiek VW Group: Volkswagen, Audi, SEAT, Skoda, Porsche, Bentley, LCV a MAN na 35 trhoch.

VW sa mieni tento rok stať najväčším výrobcom automobilov na svete a je piatym najväčším zadávateľom reklamy – výdavky sa odhadujú na viac ako 2,5 miliardy USD.

Podľa oficiálneho vyhlásenia VW Group: „Nové možnosti digitalizácie a nové spôsoby zacielenia špecifických skupín sa budú v mediálnom plánovaní omnoho viac brať do úvahy. Po prehodnotení kompletného rozpočtu a výberu, ktorý trval 8 mesiacov, bola uzavretá nová zmluva na globálny mediálny Budget VW Group. Mediálna holdingová spoločnosť Omnicom Group vyčnievala spomedzi konkurencie a presvedčila všetky značky Volkswagen Group tým, že poskytla trendsetové podnety pre mediálny manažment a široko založenú, strategicky jasnú škálu služieb.“

PR Servis je komerčný informačný servis určený na publikovanie tlačových správ, informácií, vyhlásení a oznamov určených médiám a verejnosti. Texty sú vysielané v znení, dodanom klientom, bez redakčnej úpravy. Agentúra SITA je distribútorom týchto informácií a za ich obsahovú a štylistickú úroveň nezodpovedá. E-mail: prservis@sita.sk .

tk

K téme

Rekordné predaje AURES Holdings v prvom štvrťroku posilnila generatívna AI v kontaktnom centre Duálna Akadémia otvorila nové Tréningové centrum, ktoré je jedinečné v strednej Európe

Diskusia

Najčítanejšie za 24 hodín

Z kategórie Podnikové info

SITA.sk

© Použitie akýchkoľvek materiálov z tejto stránky je dovolené bez obmedzení.