Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
4. októbra 2016 VyhláseniaOstatné od PRservis.skSITA Diskusia()

TV JOJ mala v septembri najsledovanejšie spravodajstvo

BRATISLAVA 4. októbra – Spravodajstvo televízie JOJ má za sebou ďalší úspešný mesiac, v ktorom prilákalo viac divákov ako ostatné televízie so svojimi spravodajskými reláciami. Noviny TV JOJ dosiahli v priemere lepší septembrový rating v porovnaní s konkurenciou, a to v CS 12-54 (7,1 % Rtg) aj v CS 12+ (10,9 %). Celkovo zaznamenala hlavná spravodajská relácia JOJky v porovnaní s ostatnými vyššiu sledovanosť až 14-krát za mesiac v rámci obchodne dôležitej cieľovej skupiny divákov a pre univerzálne publikum bola prvou voľbou väčšinu septembra, teda až 27-krát.
Najlepšie výsledky si pripísali Noviny TV JOJ v nedeľu 18. septembra, keď dosiahli 8,9 % rating v CS 12-54 a až 12,9 % sledovanosť v CS 12+. Najpočetnejšou cieľovou skupinou divákov Novín boli v septembri ženy vo veku 45-54 rokov s priemerným ratingom až 12,8 % a muži v rovnakej vekovej kategórii s 9,6 % sledovanosťou.
Úspech zaznamenalo aj Najlepšie počasie, ktoré bolo v septembri jednotkou trhu v čase svojho vysielania až 25-krát v CS 12+ a 18-krát v CS 12-54, alebo Šport, ktorý bol lídrom v čase svojho vysielania 22-krát (CS 12+). Najsledovanejšia bola predpoveď počasia na JOJke uplynulý mesiac v nedeľu 18. septembra s 10,1 % ratingom v komerčnej cieľovke a v stredu 28. septembra s 13,2 % sledovanosťou v CS 12+. Šport zaznamenal svoj najlepší septembrový výkon v rovnaký deň (28.9.), konkrétne 10,9 % rating a 25,4 % share v CS 12+. KRIMI boli najsledovanejšie v nedeľu 18. septembra (10,7 % Rtg v CS 12+).
Aj tieto výsledky potvrdzujú trend, ktorý zaznamenal už v máji 2016 prieskum spoločnosti GfK o sledovanosti televízneho spravodajstva na Slovensku. Vo výsledkoch prieskumu sa uvádza, že diváci sledujú spravodajstvo televízie JOJ kvôli aktuálnosti a zaujímavým informáciám. Moderátori spravodajstva TV JOJ sú Slovákmi vnímaní ako najviac profesionálni, najatraktívnejší a najsympatickejší na trhu (zdroj: Prieskum okamžitých reakcií na sledovanie večerného spravodajstva, GfK, máj 2016).
Medzimesačne vzrástol výkon TV JOJ v prime time o 1,9 % na rovných 20,0 %. V septembri sa darilo aj ostatným staniciam z portfólia JOJ Group, a to v medziročnom porovnaní – PLUSka zlepšila svoj share v hlavnom vysielacom čase o 0,4 % na 4,5 % podiel na trhu a televízia WAU o 0,8 % na 1,9 % výkon v prime time.

Dáta sú analyzované v meraní LIVE + VOSDAL (Viewing On Same Day As Life) – analýza živého vysielania spojená s oneskorenou sledovanosťou prehranou v ten istý deň ako živé vysielanie.
Hodnoty sledovanosti sú uvedené za cieľové skupiny 12+ a 12-54.
Zdroj dát: PMT Slovakia
PR JOJ Group

Vyhlásenia a oznamy je komerčný informačný servis určený na publikovanie tlačových správ, informácií, vyhlásení a oznamov určených médiám a verejnosti. Texty sú vysielané v znení, dodanom klientom, bez redakčnej úpravy. Agentúra SITA je distribútorom týchto informácií a za ich obsahovú a štylistickú úroveň nezodpovedá. E-mail: prservis@sita.sk .

es;nr

K téme

Za 20 rokov zrealizovali zdravotní klauni na Slovensku vyše 32 000 klauniád KOMUNÁLNA poisťovňa si 30. výročie pripomína kampaňou aj TV spotom „Časy sa menia, riziká zostávajú.“

Diskusia

Najčítanejšie za 24 hodín

Z kategórie Ostatné

SITA.sk

© Použitie akýchkoľvek materiálov z tejto stránky je dovolené bez obmedzení.