Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
22. septembra 2014 PR správyOstatné od PRservis.skSITA Diskusia()

Tisícky milovníkov piva v sobotu zavítali do Hurbanova

BRATISLAVA 22. septembra – Piaty ročník Dňa otvorených dverí v najväčšom pivovare na Slovensku počas uplynulého víkendu opäť navštívili tisícky milovníkov zlatého moku. Takmer dvetisíc z nich si vychutnalo aj interaktívnu prehliadku pivovaru v podaní samotných zamestnancov hurbanovského pivovaru, od ktorých sa dozvedeli všetko dôležité o varení tohto prírodného nápoja. Piaty ročník podujatia sa však niesol aj v znamení zodpovednosti a ekológie. Po prvý krát sa pivo pre návštevníkov čapovalo do vratných pohárov, a v Zodpovednej zóne sa viac ako 500 záujemcov interaktívnou formou dozvedelo informácie o aktivitách pivovaru a spoločnosti HEINEKEN Slovensko v oblasti ekológie a spoločenskej zodpovednosti. Headlinerom podujatia bol Gladiátor, ktorý zábavu v areáli pivovaru vygradoval až do neskorých nočných hodín.

„Sme veľmi radi, že podujatie Deň otvorených dverí v našom pivovare si získalo za päť rokov svojej existencie silnú tradíciu. Z prieskumu medzi návštevníkmi vyplynulo, že takmer 30 % návštevníkov prišlo na podujatie už po piaty krát, čo svedčí o jeho dobrom mene. V tomto roku nám navyše prialo aj počasie a tak môžeme povedať, že ročník 2014 patril k najúspešnejším,“ hovorí Hana Šimková, manažérka korporátnych vzťahov spoločnosti HEINEKEN Slovensko.

Okrem pódiového programu, súťaží, FUN zóny a prehliadok pivovaru program obohatil aj známy šéfkuchár Laci Hornáček, ktorý spolu s technológom pivovaru Dušanom Bachárom a obchodným sládkom Karolom France pošteklili chuťové poháriky priaznivcov dobrého piva a jedla s prezentáciami a najmä ochutnávkami v rámci programu Sedem chutí piva. „Program piateho ročníka bol skutočne nabitý zaujímavými sprievodnými aktivitami a sme veľmi radi, že skvelá zábava v areáli pivovaru pokračovala až do polnoci,“ dodáva H. Šimková.

PR Servis je komerčný informačný servis určený na publikovanie tlačových správ, informácií, vyhlásení a oznamov určených médiám a verejnosti. Texty sú vysielané v znení, dodanom klientom, bez redakčnej úpravy. Agentúra SITA je distribútorom týchto informácií a za ich obsahovú a štylistickú úroveň nezodpovedá. E-mail: prservis@sita.sk .

ax

K téme

Osem rokov, tri tisícky projektov: Tesco mení Slovensko k lepšiemu s grantom Vy rozhodujete, my pomáhame Fenomén Zaklínač a oficiálna kuchárska kniha

Diskusia

Najčítanejšie za 24 hodín

Z kategórie Ostatné

SITA.sk

© Použitie akýchkoľvek materiálov z tejto stránky je dovolené bez obmedzení.