You are using an outdated browser, you may experiece issues. Please upgrade your browser to improve your experience.
11. februára 2016 VyhláseniaOstatné od PRservis.skSITA Diskusia()

TA3: V predvolebnom období potvrdzuje svoje miesto na mediálnom trhu

BRATISLAVA 11. februára (SITA) – Televízia TA3 sa aj v predvolebnom období zaujíma o aktuálne kauzy a prináša všetky dôležité informácie, čím k svojim obrazovkám priťahuje stále viac divákov.
V stredu si TA3 pozrelo 1 milión 62 tisíc divákov. Televízia dosiahla denný share (12+ a hostia) 3,2%.
Mimoriadnu sledovanosť TA3 priniesla TB Igora Matoviča (OĽaNO), ktorá bola jednotkou na trhu (rating 86 tis., share 13,9%, share VŠ vzdelaní 21,8%, share manažéri s VŠ vzdelaním 40,8%).
Výbornú sledovanosť zaznamenala aj relácia Téma dňa, ktorú videlo 318 tisíc divákov (rating 105 tis., share 4,7% a share manažéri s VŠ vzdelaním 8,3%).
TB Igora Matoviča (OĽaNO) bola v stredu aj najčítanejším a najpozeranejším článkom na webe TA3.

+ Poznámka: Uvedené čísla pochádzajú z elektronického merania televízií formou peoplemetrov (zdroj: PMT/TNS.sk)

Vyhlásenia a oznamy je komerčný informačný servis určený na publikovanie tlačových správ, informácií, vyhlásení a oznamov určených médiám a verejnosti. Texty sú vysielané v znení, dodanom klientom, bez redakčnej úpravy. Agentúra SITA je distribútorom týchto informácií a za ich obsahovú a štylistickú úroveň nezodpovedá. E-mail: prservis@sita.sk .

es;nr

K téme

Future Fusion 2025 : Prestížna konferencia opäť spojí lídrov biznisu a prinesie nový pohľad na Smart City SLOVAKIA TRAVEL: Predstavujeme Košice a Dolný Zemplín

Diskusia

Najčítanejšie za 24 hodín

Z kategórie Ostatné

SITA.sk

© Použitie akýchkoľvek materiálov z tejto stránky je dovolené bez obmedzení.