Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
13. januára 2014 PR správyPodnikové info od PRservis.skSITA Diskusia()

SPP ponúka službu MojeSPP

BRATISLAVA 13. januára – Slovenský plynárenský priemysel, a.s. (SPP) prináša pre svojich odberateľov zemného plynu výhodný a efektívny spôsob správy svojho odberného miesta prostredníctvom on-line portálu MojeSPP. Zákazníci SPP môžu po bezplatnej registrácii na tomto portáli využívať všetky služby on-line, vrátane automatickej aktivácie elektronickej faktúry pre segment Domácnosti.

Využívaním služby Moje SPP (http://moje.spp.sk) sa komunikácia so zákazníkmi SPP zefektívni. Odberatelia zemného plynu od SPP, si môžu zriadiť svoje on-line konto, kde získajú okamžitý prehľad o svojich zmluvných účtoch, odberných miestach, faktúrach a platbách v súvislosti s odberom zemného plynu. Zákazníci získajú tiež prístup k správe vlastných údajov, ako je nahlásenie stavu spotreby, zmena tarify, zaslanie požiadavky alebo reklamácie. Súčasťou portálu je aj aktivácia elektronickej faktúry.

“Takmer všetky činnosti, ktoré sú spojené s odberom energií, môžu naši zákazníci zrealizovať on-line z pohodlia svojho domova. Vybrané skupiny zákazníkov však stále uprednostňujú osobný kontakt, čo samozrejme rešpektujeme. A práve silné zastúpenie v regiónoch prostredníctvom 19 Zákazníckych centier SPP patrí medzi naše silné stránky, ktorými sa odlišujeme od ostatných dodávateľov energií. V dlhodobom horizonte budeme určite svedkom postupného presunu komunikácie z osobného kontaktu do on-line prostredia, čo prinesie isté úspory, ale v niektorých oblastiach zostane osobný kontakt nenahraditeľný,” zdôraznila Jiřina Repaská, riaditeľka sekcie marketingu a retailu, SPP.

Súčasťou firemnej kultúry SPP, ako najväčšieho dodávateľa energií na Slovensku, je aj spoločenská zodpovednosť. Jedným z prirodzených prejavov zodpovedného prístupu k prostrediu je aj ochrana životného prostredia, ku ktorej prispieva tiež využívanie tzv. elektronických faktúr. Na rozdiel od klasickej papierovej faktúry, ktorá zvyšuje spotrebu papiera a energií, elektronická faktúra ochraňuje a šetrí životné prostredie a zároveň šetrí aj miesto potrebné na archiváciu takýchto dokumentov. Elektronická faktúra zaslaná na e-mailovú adresu zákazníka je daňovým dokladom v súlade so zákonom o DPH. Využívanie tzv. e-faktúry, ktorá je doručovaná zákazníkom bezplatne do e-mailovej schránky, uprednostňuje stále viac zákazníkov.

Výhody využívania on-line portálu MojeSPP:
• K dispozícii nonstop kdekoľvek, kde je prístup na internet.
• Rýchlosť, modernosť a šetrnosť k životnému prostrediu.
• Možnosť získať informácie o histórii spotreby plynu; fakturácii; budúcich platbách.
• Možnosť zmeniť si zmluvné údaje: adresu; tarifu; periodicitu platieb.
• Možnosť zadať stav plynomera.
• Možnosť objednať si: produkt Dve Energie od SPP (elektrická energia a zemný plyn); elektronickú faktúru; priamu inkasnú platbu.

PR Servis je komerčný informačný servis určený na publikovanie tlačových správ, informácií, vyhlásení a oznamov určených médiám a verejnosti. Texty sú vysielané v znení, dodanom klientom, bez redakčnej úpravy. Agentúra SITA je distribútorom týchto informácií a za ich obsahovú a štylistickú úroveň nezodpovedá. E-mail: prservis@sita.sk .

ax

K téme

Nadácia SPP v novom ročníku komunitného grantu zdvojnásobí svoju podporu Nadácia SPP zverejnila výsledky programu Športuj aj ty!

Diskusia

Najčítanejšie za 24 hodín

Z kategórie Podnikové info

SITA.sk

© Použitie akýchkoľvek materiálov z tejto stránky je dovolené bez obmedzení.