Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
87267_untitled 1 3.jpg
14. marca 2018 SprávySlovensko od PRservis.skSITA Diskusia()

Retail Innovations Conference II, už o 30 dní

BRATISLAVA 14. marca 2018 – Horúce témy, trendy a inovatívne riešenia prinesie do Bratislavy druhý ročník festivalu Retail Innovations Conference. Tento ročník sa prichystajte na inšpiratívne vystúpenia popredných retailových osobností, ktoré sa budú venovať dvom nosným a veľmi aktuálnym témam, REMODELINGU a HR V RETAILE.

12. apríla 2018 sa legendárny bratislavský hotel Radisson Blu Carlton Hotel stane miestom, kde sa stretnú retailoví profesionáli a všetci tí, ktorých baví retail.

Sme svedkami prestavby zastaraných prevádzok, príchodu nových konceptov, ale aj prudkého vzostupu e-commerce na úkor dizajnových predajní. Zákazník sa citeľne mení. Chce nakúpiť rýchlo, efektívne a v peknom prostredí, ale zároveň nechce prísť o bohatý výber za ceny, na ktoré je zvyknutý. Ako skĺbiť pomerne protichodné trendy? Ako dosiahnuť zážitkové nakupovanie a zároveň zisk? Remodelingu sa vzhľadom na šírku a multidisciplinaritu problematiky budú venovať hneď dva festivalové bloky.

V prvej časti vystúpi uznávaný holandský dizajnér Martijn Frank Dirks. Predstaví aspekty úspešného remodelingu filiálok, kam chodia radi zákazníci aj zamestnanci. Významný holandský dizajnér, zakladateľ studiomfd, sa môže pochváliť úspešnými projektami v oblasti retailu, kde ponúka kompletné služby a riešenia od brandingu až po remodeling.  Hlavnou hviezdou konferencie bude americká guru analytiky správania zákazníkov, Ronny Max.  O radu si k nej chodia najväčší hráči v retailovom odvetví. Ronny Max je zakladateľkou Behavior Analytics Academy a riaditeľkou agentúry Silicon Waves.

„Sme nadšení, že sa o svoje mnohoročné skúsenosti z praxe príde s nami podeliť uznávaná expertka na behaviorálnu analytiku. Verím, že pre účastníkov festivalu bude prínosom jej unikátny pohľad na zákaznícke správanie. Ronny bude hovoriť o tom, ako pozorovanie správania zákazníka na predajnej ploche dokáže optimalizovať procesy a náklady obchodníka,“ hovorí Tibor Tabery, zakladateľ konceptu Retail Innovations Conference.

Odvetvie maloobchodu zápasí s absenciou kvalifikovaných ľudí.  V treťom samostatnom bloku prídu na rad ľudské zdroje. Artiklom, ktorý v obchode dlhodobo chýba, sú kvalifikovaní a lojálni zamestnanci. Čo ich motivuje zostať? Sú to plat, benefity či provízie, alebo kolektív a príjemné pracovné prostredie? Premietne sa zvýšenie honoráru aj do širšieho úsmevu a ústretovosti k zákazníkom? Dozviete sa, ako pristupovať k ľuďom tak, aby sa sami prihlásili a vo vašej firme zotrvali.

„Budeme spoločne hľadať odpoveď na otázku, ako sa z jednoduchého „podávača tovaru“ darí vychovať predavačov a obchodníkov,  dodáva organizátor eventu Martin Kadleček.

Viac informácií o konferencii, rečníkoch a vstupenkách na: http://retail-innovations.com/
Sledujte nás na webe alebo na Facebooku a prihláste sa na festival ešte dnes!

Odporúčané články

Atos sa stal oficiálnym IoT partnerom Coca-Cola Hellenic Bottling Company IBM Blockchain overí pravosť šperkov a diamantov

Diskusia

Najčítanejšie za 24 hodín

Z kategórie Slovensko

SITA.sk

© Použitie akýchkoľvek materiálov z tejto stránky je dovolené bez obmedzení.

Zavrieť

Web obsahuje cookies. Prevádzkovateľ webu nezbiera žiadne osobné údaje, ak nie ste registrovaný. Web obsahuje prvky tretích strán. Viac k: Ochrana osobných údajov a cookies