Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
87267_untitled 1 3.jpg
14. marca 2018 SprávySlovensko od PRservis.skSITA Diskusia()

Retail Innovations Conference II, už o 30 dní

BRATISLAVA 14. marca 2018 – Horúce témy, trendy a inovatívne riešenia prinesie do Bratislavy druhý ročník festivalu Retail Innovations Conference. Tento ročník sa prichystajte na inšpiratívne vystúpenia popredných retailových osobností, ktoré sa budú venovať dvom nosným a veľmi aktuálnym témam, REMODELINGU a HR V RETAILE.

12. apríla 2018 sa legendárny bratislavský hotel Radisson Blu Carlton Hotel stane miestom, kde sa stretnú retailoví profesionáli a všetci tí, ktorých baví retail.

Sme svedkami prestavby zastaraných prevádzok, príchodu nových konceptov, ale aj prudkého vzostupu e-commerce na úkor dizajnových predajní. Zákazník sa citeľne mení. Chce nakúpiť rýchlo, efektívne a v peknom prostredí, ale zároveň nechce prísť o bohatý výber za ceny, na ktoré je zvyknutý. Ako skĺbiť pomerne protichodné trendy? Ako dosiahnuť zážitkové nakupovanie a zároveň zisk? Remodelingu sa vzhľadom na šírku a multidisciplinaritu problematiky budú venovať hneď dva festivalové bloky.

V prvej časti vystúpi uznávaný holandský dizajnér Martijn Frank Dirks. Predstaví aspekty úspešného remodelingu filiálok, kam chodia radi zákazníci aj zamestnanci. Významný holandský dizajnér, zakladateľ studiomfd, sa môže pochváliť úspešnými projektami v oblasti retailu, kde ponúka kompletné služby a riešenia od brandingu až po remodeling.  Hlavnou hviezdou konferencie bude americká guru analytiky správania zákazníkov, Ronny Max.  O radu si k nej chodia najväčší hráči v retailovom odvetví. Ronny Max je zakladateľkou Behavior Analytics Academy a riaditeľkou agentúry Silicon Waves.

„Sme nadšení, že sa o svoje mnohoročné skúsenosti z praxe príde s nami podeliť uznávaná expertka na behaviorálnu analytiku. Verím, že pre účastníkov festivalu bude prínosom jej unikátny pohľad na zákaznícke správanie. Ronny bude hovoriť o tom, ako pozorovanie správania zákazníka na predajnej ploche dokáže optimalizovať procesy a náklady obchodníka,“ hovorí Tibor Tabery, zakladateľ konceptu Retail Innovations Conference.

Odvetvie maloobchodu zápasí s absenciou kvalifikovaných ľudí.  V treťom samostatnom bloku prídu na rad ľudské zdroje. Artiklom, ktorý v obchode dlhodobo chýba, sú kvalifikovaní a lojálni zamestnanci. Čo ich motivuje zostať? Sú to plat, benefity či provízie, alebo kolektív a príjemné pracovné prostredie? Premietne sa zvýšenie honoráru aj do širšieho úsmevu a ústretovosti k zákazníkom? Dozviete sa, ako pristupovať k ľuďom tak, aby sa sami prihlásili a vo vašej firme zotrvali.

„Budeme spoločne hľadať odpoveď na otázku, ako sa z jednoduchého „podávača tovaru“ darí vychovať predavačov a obchodníkov,  dodáva organizátor eventu Martin Kadleček.

Viac informácií o konferencii, rečníkoch a vstupenkách na: http://retail-innovations.com/
Sledujte nás na webe alebo na Facebooku a prihláste sa na festival ešte dnes!

Odporúčané články

Medzinárodná sieť autocentier AAA AUTO tento rok predala už 21 000 vozidiel, rast ťahajú inovácie Kvalitné budovy stoja viac, ale šetria náklady

Diskusia

Najčítanejšie za 24 hodín

Z kategórie Slovensko

Odporúčame

SITA.sk

© Použitie akýchkoľvek materiálov z tejto stránky je dovolené bez obmedzení.

Zavrieť

Používaním tejto stránky súhlasíte s ukladaním cookies. Viac info tu...