Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
25. augusta 2016 PR správyPodnikové info od PRservis.skSITA Diskusia()

QUDAL: Privátne značky Lidl získali 25 prvenstiev

Spotrebitelia rozhodli, že 25 kategórií výrobkov predávaných spoločnosťou Lidl Slovenská republika pod privátnymi značkami získalo medailu kvality v prieskume Qudal Private Label 2016/2017

BRATISLAVA 25. augusta– Výrobky predávané spoločnosťou Lidl Slovenská republika pod privátnymi značkami považujú slovenskí spotrebitelia za najkvalitnejšie na domácom trhu. V historicky prvom prieskume verejnej mienky QUDAL – QUality meDAL – Private Label získal sortiment Lidl až 25 prvenstiev. V prieskume bolo hodnotených 51 kategórií.

Prieskum verejnej mienky QUDAL Private Label 2016/2017 realizovala v júli 2016 medzinárodná organizácia ICERTIAS zo Švajčiarska. Prieskum sa konal na reprezentatívnej vzorke 1200 Slovákov. Lidl v minulosti získal už dve ocenenie QUDAL – v predošlých dvoch ročníkoch prieskumu uspel v kategórií „Medzinárodné maloobchodné reťazce“. „V čoraz náročnejšom maloobchodnom prostredí spotrebitelia opätovne označili Lidl za spoločnosť, na ktorú sa môžu spoľahnúť pokiaľ hľadajú najvyššiu kvalitu,“ konštatuje sa v komuniké ICERTIAS. Organizácia meria skúsenosti a spokojnosť občanov s kvalitou ponúkaných produktov a služieb. Prieskum sa uskutočnil metódou CAWI, jeho respondentmi boli občania Slovenska nad 15 rokov. QUDAL nemeria podiel na trhu a ani silu značky, ale výhradne iba skúsenosť, spokojnosť s kvalitou služby a ponuku trhu tak, ako ich vnímajú opýtaní.

Lidl, ktorý je trojnásobným víťazom Ceny verejnosti v rámci súťaže Obchodník roka, získal pre obdobie rokov 2015 a 2016 taktiež sedem medailí Best Buy. Toto ocenenie sa udeľuje na základe výsledkov nezávislého prieskumu verejnej mienky a zohľadňuje najlepší pomer kvality a ceny. „Vysvedčenie nám každý deň vystavujú naši zákazníci, ich priazeň a dôvera je pre nás najlepším ocenením. Úspech v podobe zisku QUDAL či Best Buy považujeme za potvrdenie toho, že sme sa rozhodli pre správnu cestu. Náš koncept je postavený na privátnych značkách, vďaka ktorým dokážeme ponúkať výrobky vysokej kvality za priaznivé ceny,“ uviedol Tomáš Bezák, hovorca spoločnosti Lidl Slovenská republika.

Otázky v prieskumoch QUDAL i Best Buy sú otvorené. Respondenti si teda nevyberajú z predvolených odpovedí, ale na otázky odpovedajú výlučne na základe vlastnej spotrebiteľskej skúsenosti. Zlatú medailu QUDAL s maximálnym počtom piatich hviezdičiek získavajú iba tie produkty a služby, ktoré zákazníci označili za najkvalitnejšie v danej kategórií.

PR Servis je komerčný informačný servis určený na publikovanie tlačových správ, informácií, vyhlásení a oznamov určených médiám a verejnosti. Texty sú vysielané v znení, dodanom klientom, bez redakčnej úpravy. Agentúra SITA je distribútorom týchto informácií a za ich obsahovú a štylistickú úroveň nezodpovedá. E-mail: prservis@sita.sk .

bx

Odporúčané články

Privátne značky Lidla majú najlepší pomer ceny a kvality Privátne značky Lidla majú najlepší pomer ceny a kvality

Diskusia

Najčítanejšie za 24 hodín

Z kategórie Podnikové info

Odporúčame

SITA.sk

© Použitie akýchkoľvek materiálov z tejto stránky je dovolené bez obmedzení.

Zavrieť

Používaním tejto stránky súhlasíte s ukladaním cookies. Viac info tu...