Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
15. augusta 2012 PR správyPodnikové info od PRservis.skSITA Diskusia()

Nový koncept predajne NAY Elektrodom v Prešove

BRATISLAVA 15. augusta – Jednotka na trhu so spotrebnou elektronikou, spoločnosť NAY a.s., má dnes vybudovanú rozsiahlu sieť predajní. 16. Augusta o 9.00 otvorí ďalšiu, novú predajňu v Prešove. Prevádzka v obchodnom centre MAX, ktorá je v poradí už 28., bude ponúkať nový koncept predaja s bližším kontaktom so zákazníkom a úplne novým dizajnom predajne.

Zákazníci sa v porovnaní s doposiaľ exitujúcimi prevádzkami dočkajú niekoľkých noviniek a pozitívnych zmien. Tou najviditeľnejšou je predovšetkým moderný interiérový dizajn predajne, kde dominujú čierna a biela farba. Tie dodávajú priestorom novej predajne prémiový vzhľad a zákazníkovi príjemný pocit z atraktívnych priestorov s celkovou predajnou plochou 338 m2. Podstatne menšia metráž je ďalšia zásadná zmena oproti existujúcim veľkým prevádzkam, no vďaka viackanálovému typu predaja zákazník túto zmenu nepocíti.

„V novom NAY Elektrodome v Prešove dokážeme ponúknuť na menšej ploche ten istý sortiment, ako vo veľkej predajni pri rovnakej kvalite služieb a to vďaka väčšiemu dôrazu na poradenstvo a využitie viackanálového predaja,“ hovorí o novej predajni v Prešove Karol Tisončík, obchodný riaditeľ spoločnosti.

Zákazníkom bude v novom type predajne k dispozícii 11 špeciálne zaškolených predajcov, ktorí im pomôžu vybrať zo základného produktového portfólia, no i zo širokej ponuky veľkej bielej a čiernej techniky.

„Filozofia malometrážnej predajne kladie do popredia najväčšiu výhodu siete NAY Elektrodom, a tou je kvalifikované poradenstvo pri výbere z obrovského množstva produktov, ktoré sú k dispozícii a na následnom dovoze produktov priamo domov. Očakávame, že predajcovia budú dokonalým sprievodcami celým procesom nákupu, ktorý v niektorých momentoch simuluje internetový predaj, ale so živým, osobným poradcom a konzultantom pre najlepší výber. Pokiaľ si zákazník nevyberie priamo z produktov, ktoré sú k dispozícii k okamžitému odberu, má možnosť siahnuť po ktoromkoľvek výrobku z obrovského sortimentu na našom centrálnom sklade. Do 2 pracovných dní mu ho následne bezplatne prinesieme domov,“ konštatuje Karol Tisončík.

Nový koncept však nič nemení na skutočnosti, že aj nová predajňa si zachováva obľúbené výhody veľkých prevádzok ako napríklad bezplatné doručenie tovaru kamkoľvek na Slovensku do 2 pracovných dní aj s vynáškou, či funkciu odberného miesta pre internetové objednávky, tzv. PICK UP POINT.

„Otvorenie druhej predajne NAY Elektrodom v Prešove je jasným signálom zákazníkovi, že chceme byť k nemu bližšie s ešte lepšími službami,“ dodal Karol Tisončík, obchodný riaditeľ spoločnosti NAY.

PR Servis je komerčný informačný servis určený na publikovanie tlačových správ, informácií, vyhlásení a oznamov určených médiám a verejnosti. Texty sú vysielané v znení, dodanom klientom, bez redakčnej úpravy. Agentúra SITA je distribútorom týchto informácií a za ich obsahovú a štylistickú úroveň nezodpovedá. E-mail: prservis@sita.sk .

ax

K téme

Investícia s vôňou kakaa XTB predstavuje Zlatana Ibrahimovića ako svojho nového globálneho brand ambásadora

Diskusia

Najčítanejšie za 24 hodín

Z kategórie Podnikové info

SITA.sk

© Použitie akýchkoľvek materiálov z tejto stránky je dovolené bez obmedzení.