Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
9. januára 2017 VyhláseniaOstatné od PRservis.skSITA Diskusia()

Noviny TV JOJ sú najsledovanejším programom na Slovensku

BRATISLAVA 9. januára – Televízia JOJ naštartovala nový rok ako líder slovenského trhu, prvenstvo v prime time obhájila celý prvý januárový týždeň. TOP programom na trhu komerčných televízií sa stali Noviny TV JOJ, ktoré v nedeľu dosiahli rekordnú sledovanosť za posledné takmer dva roky (CS 12+). Najsledovanejším nespravodajským programom uplynulého týždňa bola česká rodinná komédia Dedo v stredu večer na JOJke (CS 12-54).
JOJ Group dosiahla ako líder slovenského trhu v prvý januárový týždeň najlepší výkon v stredu 4. 1. 2017, keď v hlavnom vysielacom čase zaznamenala 33,8 % share a 12,8 % rating v obchodne dôležitej cieľovej skupine a až 15,2 % sledovanosť a 32,1 % podiel na trhu v rámci univerzálneho publika. Samotná TV JOJ prekonala svoj viac ako ročný rekord v najvyššom trhovom podiele v prime time, keď vyšší share ako 27,2 % zo stredy naposledy dosiahla v novembri 2015 (konkrétne 19.11.2015 s 27,3 % Shr).
Najsledovanejším programom týždňa boli opäť Noviny TV JOJ, ktoré v nedeľu 8. januára sledovalo až 887-tisíc divákov starších ako 12 rokov, čo znamenalo excelentnú, až 18,9 % sledovanosť a 35,9 % podiel na trhu. Hlavná spravodajská relácia JOJky sa tak včera stala TOP programom z ponuky komerčných televízií za posledné takmer dva roky pre univerzálne publikum. V CS 12-54 dosiahli Noviny TV JOJ 14,2 % rating a 33,0 % share, pričom celkovo zaznamenali priemerný reach až 1 162 000 divákov (CS 12+). Diváčky vo veku 45 až 54 rokov dosiahli až 22,9 % sledovanosť.
Najlepšie počasie dosiahlo svoje minulotýždňové maximum takisto v nedeľu, s vynikajúcim 14,2 % ratingom a Šport si včera vyslúžil takisto výbornú 13,3 % sledovanosť a 24,9 % podiel v univerzálnej cieľovke. Spolu s Novinami boli spravodajské relácie JOJky celý týždeň lídrami trhu v čase svojho vysielania v oboch základných cieľových skupinách. KRIMI dosahovalo celý týždeň takisto skvelé výkony, a to až 14,5 % sledovanosť a 28,7 % share (v nedeľu 8.1. v CS 12+).
TOP nespravodajským programom týždňa s najväčším počtom divákov v komerčne relevantnej časti publika bola v stredu večer na JOJke česká rodinná komédia Dedo, ktorá dosiahla 10,3 % rating a 28,0 % share v CS 12-54. V CS 12+ si film vyslúžil 10,6 % rating a jeho najpočetnejšou cieľovou skupinou boli muži vo veku 35 až 44 rokov, ktorí dosiahli až 16,0 % sledovanosť.

Dáta sú analyzované v meraní LIVE + VOSDAL (Viewing On Same Day As Life) – analýza živého vysielania spojená s oneskorenou sledovanosťou prehranou v ten istý deň ako živé vysielanie.
Dáta sú od 1. 1. 2017 analyzované s pridaním HOSTÍ.
Hodnoty sledovanosti sú uvedené za cieľové skupiny 12+ a 12-54
Zdroj dát: PMT Slovakia
PR JOJ Group

Vyhlásenia a oznamy je komerčný informačný servis určený na publikovanie tlačových správ, informácií, vyhlásení a oznamov určených médiám a verejnosti. Texty sú vysielané v znení, dodanom klientom, bez redakčnej úpravy. Agentúra SITA je distribútorom týchto informácií a za ich obsahovú a štylistickú úroveň nezodpovedá. E-mail: prservis@sita.sk .

nr;jr

Odporúčané články

Z priateľov sa stávajú udavači a pokrytci Slováci sa o dianie vo svojom meste síce zaujímajú, ale podnety na zlepšenie nepodávajú

Diskusia

Najčítanejšie za 24 hodín

Z kategórie Ostatné

SITA.sk

© Použitie akýchkoľvek materiálov z tejto stránky je dovolené bez obmedzení.

Zavrieť

Web obsahuje cookies. Prevádzkovateľ webu nezbiera žiadne osobné údaje, ak nie ste registrovaný. Web obsahuje prvky tretích strán. Viac k: Ochrana osobných údajov a cookies