Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
23. októbra 2017 VyhláseniaOstatné od PRservis.skSITA Diskusia()

Noviny TV JOJ boli TOP programom týždňa

BRATISLAVA 23. októbra – JOJ Group mala uplynulý týždeň najsilnejší rating v pondelok 16. októbra s 13,6 % sledovanosťou a 31,9 % podiel na trhu v rámci univerzálneho publika. Televízia JOJ je naďalej trhovou jednotkou v hlavnom vysielacom čase, 42. týždeň v roku dosiahla v prime time priemerne 9,2 % rating a 21,1 % share (CS 12+).

TOP programom týždňa boli opäť Noviny TV JOJ, ktoré si v nedeľu pozrelo až 705-tisíc divákov starších ako 12 rokov a tí dosiahli až 15,1 % sledovanosť a 29,9 % podiel na trhu. Najlepšie počasie malo týždňové maximum v pondelok 23. októbra s 12,9 % ratingom a 28,4 % share a na tretej priečke najsledovanejších relácií v CS 12+ sa umiestnilo včerajšie Krimi s 12,8 % ratingom a 26,7 % podielom. Krimi zároveň v univerzálnej cieľovke aj v CS 12-54 dosiahlo svoj polročný rekord, v rámci komerčného publika s 9,6 % sledovanosťou a 25,8 % podielom na trhu.

Z nespravodajských programov bolo opäť najúspešnejšie pondelkové Inkognito, ktoré si nenechalo ujsť 579-tisíc divákov s 12,4 % sledovanosťou
a 28,0 % trhovým podielom v CS 12+. Obľúbená zábavná show na JOJke opäť s výrazným náskokom predbehla svoju konkurenciu. V komerčnej cieľovej skupine si navyše pripísala svoje jesenné maximum s 8,8 % ratingom a 25,1 % share. V stredu mladší diváci uprednostnili Našich na JOJke (6,6 % Rtg a 20,5 % Shr v CS 12-54), v piatok bolo lídrom trhu Všetko čo mám rád (9,0 % Rtg a 21,8 % Shr v CS 12+). V nedeľu podvečer dosiahlo Nové bývanie svoje rekordy, v CS 12-54 malo dokonca viac divákov (8,6 % Rtg) ako konkurenčná tanečná show v prime time.

Dáta sú analyzované v meraní LIVE + VOSDAL (Viewing On Same Day As Life) – analýza živého vysielania spojená s oneskorenou sledovanosťou prehranou v ten istý deň ako živé vysielanie. Dáta sú od 1. 1. 2017 analyzované s pridaním HOSTÍ. Hodnoty sledovanosti sú uvedené za cieľové skupiny 12+ a 12-54.
Zdroj dát: PMT Slovakia; PR JOJ Group

www.prservis.sk; email: prservis@sita.sk

K téme

Pro musica nostra Tyrnaviensi: Sedem dní, sedem výnimočných koncertov, sedem zaujímavých miest Tesco bojuje proti menštruačnej chudobe: odstrihlo hodnotu DPH z cien produktov dámskej hygieny

Diskusia

Najčítanejšie za 24 hodín

Z kategórie Ostatné

SITA.sk

© Použitie akýchkoľvek materiálov z tejto stránky je dovolené bez obmedzení.