Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
3. septembra 2014 VyhláseniaOstatné od PRservis.skSITA Diskusia()

Najsledovanejšie seriály, spravodajstvo i reality šou patria Markíze

BRATISLAVA 3. septembra – Televízia Markíza aj v utorok 2. septembra 2014 ovládla rebríčky sledovanosti. Odvysielala divácky najúspešnejšie pôvodné seriály, spravodajské relácie i reality šou.
Najsledovanejším programom dňa v oboch hlavných cieľových skupinách sa stal rodinný seriál Búrlivé víno. V strategickej cieľovej skupine 12-54 dosiahol rating 10,7 % a trhový podiel 28,5 %, nenechalo si ho ujsť celkovo 723-tisíc divákov starších ako 12 rokov. Konkurenčný pôvodný seriál výrazne zaostal.
Ďalšie priečky v rebríčku sledovanosti patrili spravodajským reláciám Športové noviny (rating 9,9 % / share 30,6 % v 12-54) a Televízne noviny (rating 9,6 % / share 35,2 % v 12-54).
Vynikajúco sa darí aj večernej reality šou Farma (rating 9,1 % / share 32,5 % v 12-54), ktorá bola v utorok sledovanejšia než akékoľvek programy konkurencie, vrátane hlavného spravodajstva.
Po letnej prestávke sa diváci dočkali návratu svojich obľúbených hrdinov v podvečernom rodinnom seriáli Chlapi neplačú (rating 6,2 % / share 29,2 % v 12-54). Vo svojom vysielacom čase mal absolútne dominantnú pozíciu na trhu, pričom v rebríčku sledovanosti predstihol aj denný seriál konkurencie vysielaný v prime-time.
Popoludní na Markíze zabodoval nový sitcom Kurz sebaovládania v hlavnej úlohe s hviezdnym Charliem Sheenom, v cieľovej skupine 12-54 zaznamenal trhový podiel 31,5 %. S reláciou Teleráno už tradične vstávala takmer polovica divákov pri obrazovkách (priemerný share 48,2 %), konkurenčnú rannú šou doslova prevalcovalo.
Rebríčku sledovanosti menších staníc v utorok kraľovalo Dajto s komédiou Môj sused zabijak 2 (rating 2,9 % / share 8,0 % v 12-54), na Doma slávi najväčšie úspechy turecký romantický seriál Feriha (rating 1,8 % / share 6,1 % a rating 1,9 % / share 11,9 % v 12-54).
Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto) bola v utorok v cieľovej skupine 12-54 výrazným trhovým lídrom celodenne (share 37,7 %) aj v prime-time (share 38,2 %).

PR oddelenie skupiny Markíza

Vyhlásenia a oznamy je komerčný informačný servis určený na publikovanie tlačových správ, informácií, vyhlásení a oznamov určených médiám a verejnosti. Texty sú vysielané v znení, dodanom klientom, bez redakčnej úpravy. Agentúra SITA je distribútorom týchto informácií a za ich obsahovú a štylistickú úroveň nezodpovedá. E-mail: prservis@sita.sk .

es;mt

K téme

Najsledovanejšie programy týždňa opäť na JOJke Vydarené leto JOJky pokračuje

Diskusia

Najčítanejšie za 24 hodín

Z kategórie Ostatné

SITA.sk

© Použitie akýchkoľvek materiálov z tejto stránky je dovolené bez obmedzení.