Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
6. júna 2016 PR správyOstatné od PRservis.skSITA Diskusia()

Môžeš nosiť plážové oblečenie, ale zostaň sexi

Stredoeurópsky prieskum nám ukázal, čo si máme obliecť v lete na pláž

Tohtoročný trend plaviek sa dozvieme z online prieskumu, v ktorom sme spoznali vkus 2500 českých, slovenských a maďarských respondentov. Podľa prieskumu medzinárodnej značky plaviek a spodnej bielizne LASCANA, ktorá je dostupná už aj na Slovensku, sa názory mužov a žien zhodujú v oblasti farieb a vzorov. Pričom slovenskí muži najviac obľubujú sexi plážové oblečenie a to ešte viac ako ženy či muži iných krajín.

Ako majú vyzerať ženské plavky

Mali by byť, jednoznačne, čo najviac farebné. Viac ako 70 % mužov a žien sa vyjadrilo, že sa im páčia práve farebné plavky. Muži majú radi klasické jednofarebné, kým u žien sú jednofarebné a neónové odtiene v rovnakom pomere 10%/10% na druhom mieste. Je zaujímavé, že živé farby sa dostali na 3. miesto, čo je dobrou správou pre tých, ktorí obľubujú zmrzlinové a púdrové farby.

Hlavne aby boli sexi

90% slovenských mužov nezaujíma vzor plaviek, je im úplne jedno, či si vyberieme plavky s geometrickým vzorom, kvietkami, leopardím vzorom alebo bodkované. Dôležité je, aby boli predovšetkým sexi. 10% hlasovalo za geometrické vzory, avšak táto otázka je dôležitá najmä pre ženy, ktoré uprednostňujú kvetinové a leopardie vzory pred geometrickými vzormi. Zaujímavé je, že 76% žien má podobný názor, ako muži. Hlavné je, aby sme boli v plavkách sexi.

Slovenskí muži nechcú klam

V prieskume vyšlo, že slovenské ženy rady „podvádzajú”, pretože až 60% chcelo také plavky, v ktorých vyzerajú krajšie. Slovenskí muži naopak preferujú prirodzenosť. V regióne sa v najväčšom pomere (80%) vyjadrili tak, že najradšej by videli ženy také, aké sú.

Nevadí, ak sú funkčné

V tomto smere je zhoda medzi názormi mužov a žien. 60% žien by zvolilo funkčné, alebo skôr funkčné ako sexi kúsky a aj 50% mužov je na ich strane, oproti ostatným, ktorí hlasujú za sexi kúsky. České ženy sú zástancami funkčných kúskov ešte oveľa viac než my. Túto možnosť si vybrali až v dvojnásobnom pomere.

Majú zakrývať nedostatky alebo majú byť malé

Podľa názoru 82% slovenských žien majú plavky zakrývať nedostatky tela, pričom 50% mužov si myslí, že plavky majú zakrývať čo najmenej. Aj zvyšok podporuje menšie kúsky, doba rozmerných plaviek ešte neprišla.

Plážové oblečenie je „in“

Slovenskí muži (aspoň 80%) uprednostňujú nosenie sexi plážového oblečenia. Iba 26% žien je proti noseniu plážového oblečenia. Predsa len je zaujímavým faktom, že u mužov je plážové oblečenie viac „in“ ako u žien.

V poslednej časti prieskumu si opýtaní museli vybrať spomedzi 12 plaviek. Predmetom prieskumu boli jednodielne a dvojdielne plavky, farebné, pastelové, sexi a konzervatívne plavky, ale podľa názoru oboch pohlaví sa hlavným víťazom stali vzorové, dvojdielne s push-up efektom, s viazaním okolo krku. Z prieskumu realizovaného v roku 2016 vyplýva ponaučenie, že napriek snahám návrhárov ešte neprišla éra jednodielnych pastelových plaviek, aspoň nie podľa účastníkov prieskumu LASCANA.

Výskum pozostáva z 2520 členov a oproti celkovému počtu obyvateľov tých štátov, ktoré sa vo výskume zúčastnili, nie je reprezentatívny. Výskum bol dobrovoľný a prebehol online prostredníctvom aplikácie Facebook. 14,6% opýtaných boli muži, 85,4% boli ženy. Vekové skupiny: 18-24 roční 19,7%, 25-34 roční 28,2%, 35-44 roční 33,8%, 45-54 roční 17,1%, 55 roční alebo starší 1,2%.

Informácie pre médiá:
OTTO Central Europe Kft.
c/o PBR s.r.o.
Janka Markušová · PR Services
Tel. +421 949 144 441 · E-Mail markusova@pbr.sk

PR Servis je komerčný informačný servis určený na publikovanie tlačových správ, informácií, vyhlásení a oznamov určených médiám a verejnosti. Texty sú vysielané v znení, dodanom klientom, bez redakčnej úpravy. Agentúra SITA je distribútorom týchto informácií a za ich obsahovú a štylistickú úroveň nezodpovedá. E-mail: prservis@sita.sk .

tk

K téme

Stiahni si aplikáciu Try Galaxy a vyskúšaj si simuláciu najnovšieho smartfónu od Samsungu Zbierka pre deti s rakovinou je v plnom prúde. Prispejte aj vy

Diskusia

Najčítanejšie za 24 hodín

Z kategórie Ostatné

SITA.sk

© Použitie akýchkoľvek materiálov z tejto stránky je dovolené bez obmedzení.