Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
27. apríla 2016 PR správyPodnikové info od PRservis.skSITA Diskusia()

Martinus.sk po tretíkrát MasterCard Obchodníkom roka

BRATISLAVA 27. apríla – Slovenskí zákazníci si opäť vybrali najlepšieho obchodníka. Už po tretíkrát si ocenenie Absolútny víťaz MasterCard Obchodník roka 2015 odnáša kníhkupectvo Martinus.sk, ktoré rovnako zvíťazilo aj v kategórii MasterCard Obchodník s knihami 2015.

V utorok 26. apríla boli vyhlásení víťazi súťaže MasterCard Obchodník roka 2015 v rámci European Retail Summit v Bratislave. Prestížne ocenenia si odniesli najlepší slovenskí obchodníci. Absolútnym víťazom sa stalo opäť kníhkupectvo Martinus.sk. To bolo tiež ocenené v rámci odborovej kategórie ako MasterCard Obchodník s knihami 2015.

„Tretie absolútne víťazstvo po sebe je pre nás obrovským záväzkom i ocenením našej snahy byť každým dňom ešte lepší, aj keď nemusíme byť za každú cenu najväčší. Výhra právom patrí všetkým našim zamestnancom, ale aj zákazníkom, dodávateľom a partnerom, s ktorými spoločne môžeme Martinus budovať,“ povedal Michal Meško, CEO Martinus.sk.

Cena je udelená na základe rozsiahleho reprezentatívneho prieskumu, ktorý realizuje spoločnosť INCOMA GfK na vzorke 1 000 respondentov z celej Slovenskej republiky. Víťazstvo si zaslúži tá firma, ktorá získa úplne najvyššie hodnotenie zo strany zákazníkov vo viacerých parametroch a to bez ohľadu na kategóriu tovaru či vplyv výziev na hlasovanie (ako je to pri hlasovaní o MasterCard Cenu verejnosti).

O kníhkupectve Martinus.sk
V roku 2015 oslávil Martinus.sk už 25. výročie od otvorenia prvej maličkej predajne v meste Martin a tento rok v auguste to bude 15 rokov od spustenia e-shopu. Momentálne má kníhkupectvo 9 pobočiek po celom Slovensku, niektoré aj s obľúbenou kníhkaviarňou Foxford. Martinus.sk je dnes najväčším internetovým kníhkupectvom na slovenskom trhu a dlhodobo sa snaží podporovať rozvoj knižnej kultúry na Slovensku.

O cene:
Súťaž MasterCard Obchodník roka 2014 je projektom spoločnosti MasterCard, ktorý si kladie za cieľ vyzdvihnúť tých najlepších obchodníkov a súčasne pomôcť spotrebiteľom v orientácii na trhu. Celkový víťaz aj víťazi v jednotlivých odborových kategóriách boli určení na základe výsledkov rozsiahleho reprezentatívneho výskumu spoločnosti INCOMA GfK na vzorke
1 000 respondentov z celej Slovenskej republiky. Hodnotenými parametrami bolo spontánne menovanie predajne („top of mind“), počet nakupujúcich a miera ich vernosti predajni, dôvera zákazníkov a spokojnosť s vybranými parametrami (sortiment, kvalita, personál, služby, usporiadanie).

PR Servis je komerčný informačný servis určený na publikovanie tlačových správ, informácií, vyhlásení a oznamov určených médiám a verejnosti. Texty sú vysielané v znení, dodanom klientom, bez redakčnej úpravy. Agentúra SITA je distribútorom týchto informácií a za ich obsahovú a štylistickú úroveň nezodpovedá. E-mail: prservis@sita.sk .

bx

K téme

Slovenskí zákazníci rozhodli: Kaufland je spomedzi reťazcov s potravinami ich najobľúbenejšia značka 2024: Legendy 90tok už po tretíkrát v Nitre!

Diskusia

Najčítanejšie za 24 hodín

Z kategórie Podnikové info

SITA.sk

© Použitie akýchkoľvek materiálov z tejto stránky je dovolené bez obmedzení.