Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
6. októbra 2015 PR správyPodnikové info od PRservis.skSITA Diskusia()

Lidl a Ekonomická univerzita vytvorili Retail Academy

BRATISLAVA 6. októbra – Spoločnosť Lidl Slovenská republika a Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v utorok otvorili unikátny vzdelávací projekt v oblasti maloobchodu – Retail Academy. Najväčšia slovenská univerzita so zameraním na ekonomické a manažérske študijné programy a popredný obchodný reťazec budú spolupracovať na praktickom vzdelávaní a tréningu poslucháčov prvého i druhého stupňa štúdia.

„Prostredníctvom Retail Academy chceme študentom predstaviť realitu fungovania medzinárodnej spoločnosti a umožniť im porovnať teoretické poznatky s praxou. Študenti spoznajú procesy a nástroje jedného z popredných hráčov slovenského i celosvetového maloobchodu. Retail Academy vnímame aj ako príležitosť na posilnenie spolupráce a dobrých vzťahov medzi spoločnosťou Lidl a slovenským vysokým školstvom,“ povedal Stanislav Čajka, generálny riaditeľ spoločnosti Lidl Slovenská republika. „Vítame iniciatívu a spoluprácu so spoločnosťami, ktoré majú záujem prispieť k skvalitňovaniu nami poskytovaného vzdelávania. Prostredníctvom Retail Academy sa študenti oboznámia s fungovaním spoločnosti Lidl a tieto poznatky určite pozitívne prispejú k ich uplatneniu na trhu práce,“ uviedla doc. Mgr. Ing. Zuzana Juhászová, PhD, prorektorka ekonomickej univerzity v Bratislave pre vzdelávanie.

Retail Academy bude prebiehať vo forme prednášok, cvičení, tímových projektov a diskusií. Prvá prednáška zo strany Lidl sa uskutoční v prebiehajúcom semestri a bude venovaná téme čerstvosť. Študenti sa budú môcť riadne zapísať na predmet od letného semestra.

V rámci prípravy vysokoškolských študentov a čerstvých absolventov pre prax má Lidl pripravené programy „Stážista“ a „Trainee“. Ich cieľom je zapojiť záujemcov do fungovania medzinárodnej spoločnosti. Obchodný reťazec tiež aktívne spolupracuje s najväčšou medzinárodnou študentmi riadenou organizáciou na svete – AIESEC. Lidl dokonca získal ocenenie „Najlepší partner roka 2015 AIESEC Bratislava“.

Spoločnosť Lidl Slovenská republika, v.o.s. patrí medzi stabilných zamestnávateľov. Vo svojich 123 predajniach, dvoch logistických centrách a centrále zamestnáva viac ako 3600 ľudí. Reťazcu sa dlhodobo darí vytvárať nové pracovné miesta, pričom mnohé z nich vznikajú nezávisle od expanzie. V období rokov 2014 – 2018 plánuje Lidl na Slovensku preinvestovať 250 miliónov eur.

Vždy aktuálne a zaujímavé informácie o spoločnosti Lidl Slovenská republika nájdete na sociálnych sieťach.

Facebook: https://www.facebook.com/lidlslovensko
Instagram: https://instagram.com/lidlsk/
YouTube: https://www.youtube.com/channel/UC5oGq-pQRauK3TFdDa0ZPAQ
LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/lidl-slovenská-republika-v-o-s-

PR Servis je komerčný informačný servis určený na publikovanie tlačových správ, informácií, vyhlásení a oznamov určených médiám a verejnosti. Texty sú vysielané v znení, dodanom klientom, bez redakčnej úpravy. Agentúra SITA je distribútorom týchto informácií a za ich obsahovú a štylistickú úroveň nezodpovedá. E-mail: prservis@sita.sk .

bx

K téme

Obchodníkom roka s drogériou a parfumériou je opäť dm drogerie markt Máte radi expedície? Máme pre vás tip na jednu špeciálnu – Expedíciu Medíkovo!

Diskusia

Najčítanejšie za 24 hodín

Z kategórie Podnikové info

SITA.sk

© Použitie akýchkoľvek materiálov z tejto stránky je dovolené bez obmedzení.