Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
23. apríla 2015 PR správyPodnikové info od PRservis.skSITA Diskusia()

Kaufland opäť získal prestížne ocenenie Múza Merkúra

BRATISLAVA 23. apríla – Spoločnosť Kaufland sa angažuje v iniciatíve „Healthy Seas“, teda „Zdravé moria“. V uplynulom roku zaradila do svojho sortimentu špeciálne ponožky, vyrobené z použitých rybárskych sietí, ktoré predtým ležali nevyužité na dne morí a oceánov a ohrozovali tak životy mnohých morských živočíchov.

Až pre *63% Slovákov je pri nákupe tovarov dôležité, či firma, ktorej výrobok kupujú, podniká zodpovedne. Trh sa mení a zákazník sa dnes neuspokojí s tým, kúpiť dobrý výrobok za dobrú cenu. Zaujímajú ho ďalšie aspekty – bezpečnosť výrobku, či firma, ktorá ho vyrába nepoškodzuje životné prostredie, atď. a podľa toho si buduje vzťah k tým ktorým firmám. V rámci prieskumu realizovaného v januári roku 2015, na otázku: Ako takéto ekologické aktivity ovplyvňujú správanie spotrebiteľov, až **57% opýtaných uviedlo, že si vďaka takýmto projektom viac uvedomujú, že správanie jednotlivca má vplyv na životné prostredie celej planéty.

Spoločnosť Kaufland sa v rámci všetkých svojich podnikateľských aktivít maximálne angažuje v otázkach ochrany životného prostredia a ako partner iniciatívy „Healthy Seas“ aktívne prispieva k ochrane morí a oceánov a k ich zachovaniu pre budúce generácie.

Ocenenie Múza Merkúra
Od júla 2014 boli špeciálne ponožky, vyrobené z rybárskych sietí, v predaji vo všetkých našich predajniach nielen na Slovensku, ale vo všetkých krajinách, v ktorých Kaufland pôsobí a zákazníci si tak mohli kúpiť nielen kvalitné ponožky, ale mať dobrý pocit z ochrany životného prostredia.

Projekt získal v tomto roku prestížne ocenenie Múza Merkúra, 3. miesto v kategórii „umiestňovanie produktov v mieste predaja“.

PR Servis je komerčný informačný servis určený na publikovanie tlačových správ, informácií, vyhlásení a oznamov určených médiám a verejnosti. Texty sú vysielané v znení, dodanom klientom, bez redakčnej úpravy. Agentúra SITA je distribútorom týchto informácií a za ich obsahovú a štylistickú úroveň nezodpovedá. E-mail: prservis@sita.sk .

ax

K téme

Čerstvé hlavičky motivujú k zdravej výžive, viac ako 22-tisíc detí na Slovensku od Kauflandu pravidelne dostáva ovocie a zeleninu Kaufland prispel k ekonomickému rastu Slovenska sumou takmer 2 miliardy eur

Diskusia

Najčítanejšie za 24 hodín

Z kategórie Podnikové info

SITA.sk

© Použitie akýchkoľvek materiálov z tejto stránky je dovolené bez obmedzení.