Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
26. októbra 2015 PR správyOstatné od PRservis.skSITA Diskusia()

Kampaň „Z lásky k deťom“ podporila deti v núdzi!

BRATISLAVA 26. októbra – Od 10. septembra do 22. októbra prebiehala celoštátna kampaň „Z lásky k deťom“, ktorú organizoval Slovenský Červený kríž, spoločnosti Procter & Gamble a Kaufland. Vďaka tejto iniciatíve dostanú deti v núdzi okrem plienok Pampers aj ďalšie výrobky, ktoré prispejú k ich zdravému vývoju a pomôžu aspoň na chvíľku vytvoriť pocit útulného domova. Celková hodnota podpory je 30 000.

„Vďaka tejto kampani stovky detí zo sociálne znevýhodneného prostredia pocítia solidaritu ľudí, ktorí na kampaň zareagovali a podporili ju svojimi nákupmi. Silní partneri – Procter & Gamble a Kaufland, ktorí sa rozhodli tento projekt priniesť aj na Slovensko, majú veľkú zásluhu na tom, že balíčky a projekty, ktoré Slovenský Červený kríž pripraví, pomôžu zmierniť nepriaznivú sociálnu situáciu a priniesť trocha radosti do mnohých slovenských rodín. Ďakujeme všetkým, ktorí kampaň „Z lásky k deťom“ podporili,“ hovorí Zuzana Rosiarová Kesegová, generálna sekretárka SČK.

„Sme veľmi radi, že si toľko zákazníkov vybralo značky P&G, akými sú Ariel, Lenor, Pampers alebo Gillette, a tým pomohlo aspoň trochu zlepšiť život rodinám na Slovensku, ktoré to potrebujú,“ hovorí Zdeněk Řiháček, P&G Country Leader pre Slovenskú republiku.

„Chceli by sme sa poďakovať všetkým našim zákazníkom, ktorí kampaň Z lásky k deťom podporili prostredníctvom svojich nákupov v obchodných domoch Kaufland počas šiestich uplynulých týždňov. Spoločne Kaufland a Procter&Gamble sme sa rozhodli vyzbieranú sumu navýšiť na 30 000 eur,“ dodal Richard Bendík, riaditeľ nákupu Kaufland Slovenská republika v.o.s.

Ambasádorkou projektu sa stala Lucia Hablovičová, ktorá sa aj so synom zastavila v predajni Kaufland, aby nakúpila výrobky Procter & Gamble a podporila tak deti v núdzi. „Som rada, že som mohla vykúzliť úsmevy na detských tvárach a ďakujem všetkým, ktorí sa tiež pridali, “ hovorí Lucia Hablovičová.

Do iniciatívy sa zapojil každý, kto si do 22. októbra kúpil v Kauflande plienky Pampers, hygienické potreby Always, vlasovú kozmetiku Head & Shoulders či Pantene a výrobky značiek Ariel, Bonux, Jar, Lenor, Old Spice a Gillette. Z nákupu vybraných značiek P&G darovalo P&G a Kaufland 2+2=4 centy na pomoc deťom v núdzi.

PR Servis je komerčný informačný servis určený na publikovanie tlačových správ, informácií, vyhlásení a oznamov určených médiám a verejnosti. Texty sú vysielané v znení, dodanom klientom, bez redakčnej úpravy. Agentúra SITA je distribútorom týchto informácií a za ich obsahovú a štylistickú úroveň nezodpovedá. E-mail: prservis@sita.sk .

bx

Odporúčané články

Preventívne vyšetrenie a konzultácia s odborníkom môže pomôcť odhaliť rakovinu kože Kampaň s Borbélym zaujala odborníkov i tipérov!

Diskusia

Najčítanejšie za 24 hodín

Z kategórie Ostatné

SITA.sk

© Použitie akýchkoľvek materiálov z tejto stránky je dovolené bez obmedzení.

Zavrieť

Web obsahuje cookies. Prevádzkovateľ webu nezbiera žiadne osobné údaje, ak nie ste registrovaný. Web obsahuje prvky tretích strán. Viac k: Ochrana osobných údajov a cookies