
JOJ má sa sebou úspešný víkend
BRATISALVA 24. októbra – V piatok 21. októbra bola JOJ Group lídrom trhu v prime time pre univerzálne publikum s 10,6 % ratingom a 25,4 % share. V sobotu sa jednotkou pre divákov starších ako 12 rokov v hlavnom vysielacom čase stala TV JOJ
s 8,8 % sledovanosťou. Prispel k tomu aj film Skyfall, kde si agenta 007 zahral Daniel Craig. Bondovka dosiahla 25,0 % podiel na trhu v komerčnej cieľovej skupine a stala sa najsledovanejším nespravodajským programom soboty. Najviac divákov mal James Bond medzi mužmi vo veku 45-54 rokov, ktorí dosiahli až 11,5 % rating. TOP programom dňa v CS 12+ boli Noviny TV JOJ s 11,8 % sledovanosťou a 28,9 % share.
V nedeľu 23. októbra si titul nespravodajského programu dňa s najväčším počtom divákov v oboch relevantných cieľovkách vyslúžila show Česko Slovensko má talent, ktorá v rámci univerzálneho publika zaznamenala 10,3 % sledovanosť a 24,6 % podiel na trhu v CS 12-54. Najsilnejšou cieľovou skupinou najúspešnejšej talentovej show sú ženy v CS 45-54 s výbornou 12,7 % sledovanosťou a tiež mladé diváčky vo veku 25 až 34 rokov s 12,1 % ratingom. Noviny TV JOJ v nedeľu dosiahli takisto skvelú 12,7 % sledovanosť a 28,9 % share v CS 12+.
Dáta sú analyzované v meraní LIVE + VOSDAL (Viewing On Same Day As Life) – analýza živého vysielania spojená s oneskorenou sledovanosťou prehranou v ten istý deň ako živé vysielanie.
Hodnoty sledovanosti sú uvedené za cieľové skupiny 12+ a 12-54
Zdroj dát: PMT Slovakia
PR JOJ Group
Vyhlásenia a oznamy je komerčný informačný servis určený na publikovanie tlačových správ, informácií, vyhlásení a oznamov určených médiám a verejnosti. Texty sú vysielané v znení, dodanom klientom, bez redakčnej úpravy. Agentúra SITA je distribútorom týchto informácií a za ich obsahovú a štylistickú úroveň nezodpovedá. E-mail: prservis@sita.sk .
es;mt