Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
24. októbra 2016 VyhláseniaOstatné od PRservis.skSITA Diskusia()

JOJ má sa sebou úspešný víkend

BRATISALVA 24. októbra – V piatok 21. októbra bola JOJ Group lídrom trhu v prime time pre univerzálne publikum s 10,6 % ratingom a 25,4 % share. V sobotu sa jednotkou pre divákov starších ako 12 rokov v hlavnom vysielacom čase stala TV JOJ
s 8,8 % sledovanosťou. Prispel k tomu aj film Skyfall, kde si agenta 007 zahral Daniel Craig. Bondovka dosiahla 25,0 % podiel na trhu v komerčnej cieľovej skupine a stala sa najsledovanejším nespravodajským programom soboty. Najviac divákov mal James Bond medzi mužmi vo veku 45-54 rokov, ktorí dosiahli až 11,5 % rating. TOP programom dňa v CS 12+ boli Noviny TV JOJ s 11,8 % sledovanosťou a 28,9 % share.
V nedeľu 23. októbra si titul nespravodajského programu dňa s najväčším počtom divákov v oboch relevantných cieľovkách vyslúžila show Česko Slovensko má talent, ktorá v rámci univerzálneho publika zaznamenala 10,3 % sledovanosť a 24,6 % podiel na trhu v CS 12-54. Najsilnejšou cieľovou skupinou najúspešnejšej talentovej show sú ženy v CS 45-54 s výbornou 12,7 % sledovanosťou a tiež mladé diváčky vo veku 25 až 34 rokov s 12,1 % ratingom. Noviny TV JOJ v nedeľu dosiahli takisto skvelú 12,7 % sledovanosť a 28,9 % share v CS 12+.

Dáta sú analyzované v meraní LIVE + VOSDAL (Viewing On Same Day As Life) – analýza živého vysielania spojená s oneskorenou sledovanosťou prehranou v ten istý deň ako živé vysielanie.
Hodnoty sledovanosti sú uvedené za cieľové skupiny 12+ a 12-54
Zdroj dát: PMT Slovakia
PR JOJ Group

Vyhlásenia a oznamy je komerčný informačný servis určený na publikovanie tlačových správ, informácií, vyhlásení a oznamov určených médiám a verejnosti. Texty sú vysielané v znení, dodanom klientom, bez redakčnej úpravy. Agentúra SITA je distribútorom týchto informácií a za ich obsahovú a štylistickú úroveň nezodpovedá. E-mail: prservis@sita.sk .

es;mt

K téme

KOMUNÁLNA poisťovňa si 30. výročie pripomína kampaňou aj TV spotom „Časy sa menia, riziká zostávajú.“ Najlepším hraným filmom 29. ročníka MFF Art Film Fest sa stala snímka Dalva, najlepším krátkym filmom 48 hodín

Diskusia

Najčítanejšie za 24 hodín

Z kategórie Ostatné

SITA.sk

© Použitie akýchkoľvek materiálov z tejto stránky je dovolené bez obmedzení.