Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
2. mája 2017 VyhláseniaOstatné od PRservis.skSITA Diskusia()

JOJ Group uzavrela apríl ako líder trhu v prime time

BRATISLAVA 2. mája –

JOJ Group uzavrela apríl ako trhová jednotka v hlavnom vysielacom čase v CS 12+ s 11,7 % ratingom (aprílový priemer), u mladších divákov si medziročne v prime time zvýšila výkon až o 1,4 % na 27,0 % share. Uplynulý týždeň dosiahla skupina JOJ ako líder trhu v prime time (priemer v CS 12+) najvyššiu, až 13,9 % sledovanosť v utorok 25. apríla, s 32,5 % podielom v rámci univerzálneho publika. Samotná TV JOJ si v rovnaký deň vyslúžila 10,9 % rating a 25,4 % share v CS 12+.

Najsledovanejším programom posledného aprílového týždňa bolo na Slovensku Najlepšie počasie, ktoré v utorok 25.4. dosiahlo výborný rating 13,4 % a 29,3 % podiel so 627-tisíc divákmi staršími ako 12 rokov. Druhým TOP programom boli nedeľné Noviny TV JOJ, ktoré zaznamenali 12,6 % sledovanosť a 30,2 % share v rámci univerzálneho publika. Z nespravodajských relácií si najviac divákov pozrelo zábavnú show Nikto nie je dokonalý, ktorá si v utorok pripísala svoj druhý najlepší výsledok v CS 12+, a to 11,9 % sledovanosť a 26,3 % podiel. Lídrom trhu v čase svojho vysielania boli tradične aj obe premiéry Inkognita
– s 10,5 % sledovanosťou v pondelok a 10,2 % ratingom vo štvrtok v CS 12+.

V sobotu vysielala televízia JOJ priamy prenos finále prestížnej súťaže krásy Miss Slovensko 2017, ktorej víťazkou sa stala Hanka Závodná. Galavečer si nenechalo ujsť 362-tisíc divákov starších ako 12 rokov, ktorí dosiahli 7,7 % rating a 18,4 % podiel. Odovzdávanie koruniek krásy teda sledovalo viac ako vlani a bolo lídrom trhu v čase svojho vysielania.

Dáta sú analyzované v meraní LIVE + VOSDAL (Viewing On Same Day As Life) – analýza živého vysielania spojená s oneskorenou sledovanosťou prehranou v ten istý deň ako živé vysielanie. Dáta sú od 1. 1. 2017 analyzované s pridaním HOSTÍ. Hodnoty sledovanosti sú uvedené za cieľové skupiny 12+ a 12-54.
Zdroj dát: PMT Slovakia; PR JOJ Group

K téme

Za 20 rokov zrealizovali zdravotní klauni na Slovensku vyše 32 000 klauniád KOMUNÁLNA poisťovňa si 30. výročie pripomína kampaňou aj TV spotom „Časy sa menia, riziká zostávajú.“

Diskusia

Najčítanejšie za 24 hodín

Z kategórie Ostatné

SITA.sk

© Použitie akýchkoľvek materiálov z tejto stránky je dovolené bez obmedzení.